Skocz do zawartości

margraz

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O margraz

  • Urodziny 18.01.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sochaczew

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Odłączyłem i zdemontowałem przedni uszkodzony czujnik ABS ale jednocześnie miałem odłączony czujnik od tylnego koła na czas awarii gdy jeszcze przedniego czujnika nie wymontowałem, po to aby ABS nie głupiał i nie blokował pedału hamulca . Czyli sytuacji : jeśli uszkodzone są,bądź na pewno odłączone więcej niż jeden czujnik ABS Przy Jednym uszkodzonym (odłączonym) czujniku pali się lampka od awarii ABS jeśli odłączone są dwa czujniki zapala się też dodatkowo lampka od Hamulca ręcznego Wielkie dzięki dla kolegi GIERONE miał rację. Ale Szukałem w opisach gdzie znajduje się komputer ABS no i pod tylnymi fotelami u mnie nie ma obydwie wiązki od tylnych czujników wędrują pod boczne plastiki może ktoś zna inną lokalizacji centralki ( komputera )ABS Pozdrawiam I Dziękuje za podpowiedzi wszystkim pasatowiczom
  2. Na Jutro mam mieć nowy czujnik jak zamontuje to dam znać czy miałeś rację Pozdrawiam i dziękuje.
  3. Wielkie dzięki za wasze sugestie,ale może ktoś wie jakie możliwe sygnały kryją się jeszcze pod palącą się lampką hamulca ręcznego.Ja znam Dwa sam ręczny(dzwignia) oraz czujnik w zb.płynu hamulcowego. A może jest ktoś z forumowiczów na tyle zorjętowany czy jakiś program diagnostyczny podpięty pod samochód pokaże więcej informacji.
  4. Płyn był wymieniany w zeszłym roku na wiosnę rzeczywiście spróbuje odpowietrzyć nic nie zaszkodzi.Ale czujnika w zbiorniczku nie da się sprawdzić nie daje zwarcia na omomierzu a nawet zwieranie przewodów we wtyczce od czujnika nie powoduje zgaśnięcia lampki.może masz jakiś inny sposób. Domyślam się że czujnik powinien być z tyłu ale go tam nie ma przewody bezpośrednio idą do ABS-u no mam sporo osłon ale tak starałem się obserwować trasę przewodów żeby nic nie przeoczyć ale regulator nie jest wcale taki mały w dzień jeszcze raz sprawdzę dokładnie.Dzięki
  5. Witam.Mam problem z świecącą się lampką od hamulca ręcznego Passat b4 kombi 1.8 95r 1.Płyn w zbiorniczku jest 2.czujnik od lewarka ręcznego działa sprawdzany omomierzem 3.chwilowo uszkodzony jest ABS (brak przedniego lewego czujnika)ale wcześniej jak miałem uszkodzony prawy to lampka ręcznego się nie zapalała.pali się lampka od ABS prawidłowo zresztą Następny problem może być związany z lampką ale nie znalazłem czujników w tym kierunku odczuwalne jest w mojej podświadomości że samochód słabo hamuje nie biorą tylne koła jednak sprawdzane na przeglądzie nie wykazały odchyłki . w mojej ocenie na drodze tylne za słabo hamują szybko załączał mi się ABS Powiedzcie jak jest u was gdy silnik pracuje (serwo jest sprawne) mam odczucie że pedał hamulca wciskam do oporu aż rzeczywiście czuje podłogę samochód hamuje z piskiem ale powinien być jak żyletka na delikatne wciśnięcie powinien już reagować a u mnie wciskam jak w żuku czy to może być koniec pompy. I co z tą lampką od ręcznego od czego może się jeszcze świecić nie mam czujników w klockach Deska została prze lutowana bo gdy ruszałem szybką od liczników to gasła a teraz świeci 1Moje pytanie co może być jeszcze podłączone pod sygnał lampki ręcznego -poziom w zb. płynu hamulc. -hamulec ręczny(drążek) i co dalej 2 Jak zdjagnozować samą pompę a może u wszystkich użytkowników tego modelu tak działa Czy kombiak posiada regulator siły hamowania na tył może on jest uszkodzony ale grzebiąc pod samochodem z czujnikami ABS nie znalazłem takiego regulatora Pozdrawiam Marcin
  6. Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedż ale jak nie mam problemów to nie wchodze na forum nie mam czasu. Wtryskiwacz został załozony używany za naprawę zapłaciłem 450 pln z czego wiem iż wtryskiwacz chodzi w cenie ok200 pln. Jak samochód stoi uszkodzony a potrzebny jest do jazdy to cene nie gra roli . Nowy w np.Intercars kosztuje 470 pln. Pozdrawiam Marcin
  7. Witam serdecznie zakończyła się moja batalia z silnikiem który nie chciał zapalić gdy był ciepły .Problemem okazał się wtryskiwacz paliwa który odmawiał posłuszeństwa gdy zaczynał stygnąć co mogło się w nim uszkodzić tego nie wiem.Pozdrawiam i Dziękuje wszystkim osobą które próbowały mi wskazać wszystkie możliwe problemy z zapalaniem Został założony nowy jak na razie bez problemów portfel boli ale jakie zadowolenie że działa.Jeszcze raz pozdrawiam i Dziękuje.Margraz
  8. Dokonałem pomiaru temperatury podczas wystąpienia awarii mego auta. niestety na pinach 1:4 nie mam żadnej oporności a mierzy się ona przy letnim silniku na parach 1:3 1.48 k oraz 2:4 0.797 k .wydaje mi się że jeśli czujnik jest podwójny to pary powinny pokazywać tą samą oporność jeśli jest inaczej to proszę o wytłumaczenie po co Czy można jakoś sprawdzić regulator ciśnienia bez podłączania manometru rozglądałem się żeby kupić,są takie do sprężarek powietrza ale pare złoty kosztują. CO do Sugerowania oczywiście że mu o tym powiedziałem jego zdaniem powinien być sprawny (nie wiem czy go sprawdził)ale jak mógłbym uczyć fachowca .Dostałem dzisiaj cały moduł (Gaźnika) wtrysku niestety od golfa,różni się chyba tylko wtyczką od silniczka krokowego jak go rozebrałem a też jeździł na gazie to wtrysk ma duży nagar po zewnątrz a regulator ciśnienia też może być uszkodzony ale spróbuje przełożyć -jak będzie pasował
  9. Witam.za namową kolegów z forum postawiłem samochód do warsztatu i niestety stał dwa dni ??testowany?? i nie wystąpił mój problem.Jednak gdy go chciałem odpalić w obecności mechanika porażka nie działa-podłączony komputer przy mnie,nie pokazał żadnych istotnych błędów czujnik temper. sprawny i nic a najgorsze jest to iż po podłączeniu kompa.samochód zapalił.Jest znowu u mnie nienaprawiony. Wątek z instalacją gazu też sprawdziłem jedyne co odłącza jedno punktowy wtrysk to przekaźnik od gazu który podczas wystąpienia usterki pominąłem i też nie zapalił. nie mam jak sprawdzić tego ciśnienia muszę specjalnie kupić jakiś manometr i wpiąć go w układ dziękuję za podanie wartości czujnika temperatury pomierzę jak zgaśnie mi bryka Dzięki "Multii"
  10. Niestety nie mam vaga a jeśli pojadę do warsztatu skasują mnie jak za naprawę Proszę o podpowiedz gdzie w takim razie znajduje się czujnik temp do ecu, czy to jest ten koło wtrysku (w gażniku) i jak go mogę zdjagnozować np jaką ma oporność przy stałej temperaturze mam miernik mogę go zmierzyć.
  11. Paliwo uzupełniam na bierząco szczególnie teraz w zime mam wysoko ustawioną temperaturę przełaczania na gaz tak że musi się rozgrzać żebym jechał na gazie tankuje na orlenie Jeśli jadę na bęzynie nie mam oznak problemów z silnikiem on tylko niepali gdy przestygnie ha ha.
  12. Witam Dzięki za podpowiedzi niestety przy wciśniętym pedale gazu też nie zapala. Czujnik temperatury wydaje się być sprawny poprawnie rośnie temperatura na wskaźniku i utrzymuje się na odpowiedniej wartości. Najgorsze jest to że jak zapale na gazie to znów mogę odpalać na benzynie ale tylko niech zacznie stygnąć tak z 15 minut to już go nie odpale na pb. Kostka pod kierownicą kiedyś była wymieniana,na pewno nie na nową ale wtyczka jest dociśnięta zresztą gdyby coś byłoby z nią nie tak problem z odpaleniem był by na gazie
  13. Witam ponawiam moją prośbę o pomoc ponieważ na poprzedni post nikt nie udzielił mi informacji. Mój Passat ma instalację gazową.Rano gdy Odpalam samochód na benzynie jest wszystko ok.Jednak jak dojadę do pracy za 15 minut będę go chciał zapalić niestety na benzynie nie chce gadać dopiero jak przełoncze na gaz pali od razu .Wymieniłem 4 miesiące temu pompę paliwa kable i świece są dobre bo pali na gazie bez problemu NIe Wiem co mogę jeszcze sprawdzić przed wydaniem kasy u specjalisty. Jeśli ktoś miał podobny problem czekam na odpowiedz i proszę jeszcze raz o pomoc.
  14. Jak są zamki pneumatyczne to niedarady.Ale pomysł jest dobry większosć alarmów samochodowych posiada czujniki ruchu wewnątrz samochodu .Wejdz do samochodu zamknij drzwi pilotem poczekaj chwilę aż uzbroi się alarm ok 5-10 sek Jeśli jest i poruszaj się na fotelu na boki jeśli jest alarm powinien zacząć sygnalizować np:świeceniem świateł,miganiem kierunkowskazów a przede wszystkim sygnalizacja dzwiękową . Gdzieś pod maską powinna znajdować się syrena albo dzwięk podłączony jest pod klakson Pozdrawiam-miłego bujania he he
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności