Skocz do zawartości
pawel4545

Doradźcie jaki silnik do paska?

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde, ja jeżdżę po Łodzi w ciągłych korkach i rano jak wyjadę wcześniej to jeszcze śrdnia wyjdzie 10 litrów ale po 16 jak ciagły korek to pokazuje niemiłe niespodzianki więc podziwiam wszystkich, którym 1.9 TDI w mieście nigdy nie dochodzi do 10. Nie wiem ale może ja mam coś nie tak. W tasie zawsze spali mi jakieś 5.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurde, ja jeżdżę po Łodzi w ciągłych korkach i rano jak wyjadę wcześniej to jeszcze śrdnia wyjdzie 10 litrów ale po 16 jak ciagły korek to pokazuje niemiłe niespodzianki więc podziwiam wszystkich, którym 1.9 TDI w mieście nigdy nie dochodzi do 10. Nie wiem ale może ja mam coś nie tak. W tasie zawsze spali mi jakieś 5.5

:rotfl: Popieram Twoją wypowiedź. Chociaż nie jeżdżę w dużych korkach i raczej sporadycznie spali 10 l/100, ale 8 do 9 l/100 to raczej norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Popieram Twoją wypowiedź. Chociaż nie jeżdżę w dużych korkach i raczej sporadycznie spali 10 l/100, ale 8 do 9 l/100 to raczej norma.

Czyli i tak drożej niż benzynką z gazem, a poza tym głośniej i mocy mniej.

Jednak tak jest, że każdy chwali swoje, a wiadomo, że osób z dieslem jest więcej niż z benzyną na tym forum, wiec i tak się nie wygra. Mój kumpel ma passata 131KM PD i w Łodzi nie może zejść poniżej 10 litrów w automacie. a wcale jakoś jak wariat nie jeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.8 T sekwencyjny Tip-Tronic Najlepszy, niezawodny i elastyczny Polecam w 100%, części nie za drogie pali 13 w mieście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurde, ja jeżdżę po Łodzi w ciągłych korkach i rano jak wyjadę wcześniej to jeszcze śrdnia wyjdzie 10 litrów ale po 16 jak ciagły korek to pokazuje niemiłe niespodzianki więc podziwiam wszystkich, którym 1.9 TDI w mieście nigdy nie dochodzi do 10. Nie wiem ale może ja mam coś nie tak. W tasie zawsze spali mi jakieś 5.5

Ludzie o spalaniu na tym forum napisano całe elaboraty. Spalanie w mieście i nie tylko zależy od długości trasy do pokonania i tyle. U mnie po ruszeniu Fis pokazuje średnią 99/100. Jak bym zaraz zgasił silnik to taką średnią zapisuje. I co wówczas mam mówić że moje auto pali 99/100 ?. Po przejechaniu 5 km średnia mi wychodzi ok 16/100. po 10 km stabilizuje się na 7,3/100, a po przejechaniu naszymi polskimi drogami 660 km pokazał mi 5,9/100. Po przejechaniu autobahnem do Berlina 200 km FIS pokazuje 5.5/100. Tak że resztę sobie dopowiedzcie jak i kiedy auto spala więcej. Dodam że nie jeżdżę jak emeryt chociaż prawie nim jestem. ;)

Co do spalania silnika benzynowego to nic ci nie powiem oprócz tego że połyka jej więcej, w automacie musisz dodać jeszcze ok 20%, a dodawanie gazu do benzyny jeśli chcesz mieć dynamiczne auto to odradzam. Jeżdżę służbowym T4 2.5 w benzynie zagazowanym. Instalacja b. stara ale benzyny łyka 17-19/100 gazu 15,5-17/100. Ponieważ auto głównie pracuje jako transport żywności staram się go nie katować. U mnie przelicznik na gaz jest oczywisty, bo firma w której pracuję zbankrutowałaby na benzynie. Więc kolego pawel4545 reasumując nikt za ciebie nie podejmie decyzji, bo ilu kierowców i iloma autami jeżdżą każdy będzie chwalił swoje.

Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt moj przedmowca ma racje nie liczy sie chwiloe spalanie lecz ile spali po jakim dystansie, no ale ja nigdy nie doszedlem do 10 literkow... mieszkam w warszawie codziennie musze dostac sie na Kasprzaka a jestem z Pragi(targowa)...korki straszne a pali mi 7.5-8 czasami 8.5 ale jak jade w korku conbajmniej 45 minut... w trasie spalanie wiadomo jesli duza odleglosc i jest to typu a2 pali 5.5... nie chwale tego co mam bo mialem i 2.8 ale szczerze mowiac jednak wole diesla... pamietam jak mialem A4 kazdy gadal ze to pali ze nie warto...przynawalem racje ze potrafi spalic... ale to nie 1.8 ADR i ja nie zaprzeczam ze 2.8 to zly motor jest swietny...ale stanowczo mowie nie wobec LPG!!!

 

Pamietam jak koles podjechal na BP na modlinskiej HONDA S 2000... z zjaebista ****... spojrzalem mowie "wYPAS" no ale kur** mac patrze a tankuje LPG i to jeszcze wlew mial w tak perfidnie widocznym miejscu... zderzak w kolorze czerwonym... tankowalem wtedy AUDI zalalem do pelna a on za 30 gaziu...smiac mi sie chcialo koles speszyl sie...

 

U nas kazdy kto moze jezdzi na LPG... ale pomyslcie zanim cos kupicie...jesli bedziesz duzo jezdzil rocznie okolo 30-4o nawet 50 tysia to stanowczo DIESEL jesli malo to po jaka cholere ci LPG przy silniku 2.8?? to mnie dziwi...

Podlaibyscie wlasnemu dziecku antybiotyk ktory jest tanszy i gorszy niz ten co zostal przepisany??

 

Jesli chodzi o LPG to proste ze jest tanszy od PB i to o polowe... ale watpie zeby ktos przejechal 200 tys na LPG bez zabiegow przy silniku...

 

Lpg nie ma plynnego przejscia... zanim silnik dostanie obrotow i wtedy pokaze sie jego prwdziwa moc ten sam motor na PB Cie objedzie... i np 2.8 24V 178km swoim TDI smialo lykam... majac audice 30V wiele nie odchodzila od 24V na dystans o poltorej dlugosci fury... kupcie passka W8 to powiem ze dobry zakup(mimo drogich czesci i trudno dostepnych)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamietam jak koles podjechal na BP na modlinskiej HONDA S 2000... z zjaebista ****... spojrzalem mowie "wYPAS" no ale kur** mac patrze a tankuje LPG i to jeszcze wlew mial w tak perfidnie widocznym miejscu... zderzak w kolorze czerwonym... tankowalem wtedy AUDI zalalem do pelna a on za 30 gaziu...smiac mi sie chcialo koles speszyl sie...

 

A co tu się śmiać, że facet jeżdzi oszczędniej , nie rozumiem, może faktycznie trzeba kurek od gazu umieścić w innym miejscu bo szpeci, ale sama jazda nie szpeci.

 

Lpg nie ma plynnego przejscia.

No chyba na sekwencji nie jeżdziłeś!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh wiesz kolego ja zakladam LPG to aut i tak sie sklada ze sekwencja nigdy nie da ci tego co PB... gaz nie ma tyle oktanow co PB i dlatego fura na lpg jest bardziej mulowata od PB... nie masz tego bujniecia... i nie wciskaj mi ze u ciebie jest inaczej...nie widzialem roznicy dopiero w bmw 540(4.4 motor)...chocby nie wiem jaka instalacja to byla(nie znam takiej) nie da ci tego co zwykla benzynka... nie ukrywajmy ze i gazik i benzyna nie sa pierwszej ajjkosci... ale tankujac sie na BP jest najlepsze paliwko...

 

CO do HONDY- gdybys mial taka fure kupilbys ja czy na kredo czy gotowa zalozylbys lpg do niej i tankowal za 3 dyszki?? jesli tak to zwracam honor i smiech zdusze w sobie...

co do tematu forum... teraz ktos sie zastanawia i czyta nasz opinie... nastawaia sie na PB 2.8 zalozy gaz a pozniej sprzeda kupi cos innego i powie ze passat to szajs...bo tak zawsze jest... jestem na forum bmw i a4 i widze co sie dzieje... 1.5 tyga temu sprzedalem audi i szczerze wiecej tego nie kupie... mam BMW 330d ogolnie motor rewelka i jestem pewien ze 2.8 padnie przy BMW ale reszta po za motorem w BMW mimo marki zadna rewelka...VW AUDI maja lepsze materialy do wykonczenia auta...

 

spekulowac na temat silnikow to niekonczace sie opwiadanie... kiedys na forum audi ktos napisal BMW czy audi wszyscy ze audi a nikt nie zaproponwal jazdy tym i tym wozem... mialem na stanie 2.8 i mam diesla 3.0 i 1.9 ale i jedno i drugi jest dla mnie ok ale wobec LPG stanowczo mowie NIE to moja opinia i gadajcie co chcecie jak seria to seria albo oszczedzasz i jezdzisz na napedzie albo wciskasz pedal i nie patrzysz ile sp[ali PB

 

teraz widzialem gaz po 1.72 czy po 1.80 ale co bylo nie takm dawno?? 2.3 a na lepszej stacji 2.4 i teraz przy 2.8 ktore spali gazu 13-17 bo nie powiesz ze nie spali mi PB audiaca potrafila spalic 15pb i wiecej pomoz sobie i zobaczymy co ci wyjdzie i co taniej wyjdzie a przyjemnosc z jazdy nie wiele sie rozni...

 

rozmawialem z ludzmi ktorzy wpadaja na ustaw gazu... "widzialem juz gaz po 1.68" a ja "1.71" jak juz wzrosnie to panika... ja sie tym nie martwie bo czy tak czy sieka to powyzje 20zl na stowke mi nie spali... i pozniej wrazie sprzedawania samochodu majac diesla kazdy go kupi nawet jakis rolnik jak uslyszy ze to benzyna nie kupi fury ja sie ze swoja bujalem 3miechy... a kumpel a4 w tdi sprzedal dzien po ogloszeniou

 

Na poczatku sam nie chcialem TDI... mialem audice zajebiscie sie jezdzilo ale majac teraz passka nigdy nie zamienie na PB chyba ze bedzie to jakie drugie auto to wtedy kupie i 5 litrowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak gwoli ścisłości gaz ma więcej oktanów niż pb tylko jest mniej kaloryczny = ma mniejszą wartość opałową bo ma mniejszą gęstość ... ciekawe efekty na LPG można osiągnąć dopiero przy instalacjach LPI - czyli wtrysk ciekłego gazu ... ale sam koszt takiej instalacji jest mało ciekawy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- bo napewno mniejszy przebieg a co za tym idzie mniej zużyta skrzynia i inne podzespoły

..tutaj akurat się nie zgodzę-nikt nie kupuje samochodu z silnikiem 2.8 litra aby zmieniać bieg na wyższy przy 2000 obr/min.Autko takie dostaje porządnie w "kość".Przebiegi też nie są małe-myślę,że porównywalne z dieslami.

Mógłbym się z Tobą zgodzić gdyby chodziło o np.motorek 1.8 .....ale to moje zdanie i mogę się oczywiście mylić.....Pozdroowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heh wiesz kolego ja zakladam LPG to aut i tak sie sklada ze sekwencja nigdy nie da ci tego co PB... gaz nie ma tyle oktanow co PB i dlatego fura na lpg jest bardziej mulowata od PB... nie masz tego bujniecia... i nie wciskaj mi ze u ciebie jest inaczej...(...)

 

Ty zakladasz LPG i takie glupoty wypisujesz?

Zapraszam na http://lpg.info.pl tam kolegom po fachu wytlumacz, ze dobra sekwencja idzie gorzej niz PB.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności