luqaswagen Zgłoś #1 Napisano 23 Marca 2009 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z abs-em w moim passacie B4 vr6 (rok 95) Wszystki objawy mówią że to jest wina przekaźnika który nie załącza się zawsze, tylko w momencie kiedy się zagrzeje to wtedy jest ok. I teraz moje pytanie, gdzie jest przekaźnik ABS-u, ok wiem że to powinien być nr. 79 lub też 179 i inne, ale ja takiego nie mogę znaleźć w mojej skrzynce bezpieczników/przekaźników, powinien być powyżej podstawowych bezpieczników ale powyżej nic takiego nie ma Moja skrzynka wygląda tak: http://pics.tdiclub.com/data/3210/CEII_Fuses.jpg Jak widać nie ma tam przekaźnika nr. 79 ani podobnego, który odpowiadałby za ABS Proszę pomóżcie !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 23 Marca 2009 Musisz wyjąć skrzynkę bezpieczników z zaczepów, tam głębiej i wyżej będzie reszta przekaźników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luqaswagen Zgłoś #3 Napisano 23 Marca 2009 podobno, i tak też widziałem, że przekaźniki dodatkowe w tym abs-u sa bezpośrednio nad skrzynką podtawową, niemalże przyczepione do niej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 23 Marca 2009 Nie wiem czy mnie zrozumiałeś (albo ja nie rozumiem;) ), jak wyciągniesz z zaczepów skrzynkę bezpieczników, to tam dalej, głęboko i wysoko, prawie przy ścianie grodziowej będzie jeszcze jeden rząd przekaźników, to nie ten sam rząd co "nad skrzynką bezpieczników" widoczny na Twoim zdjęciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #5 Napisano 23 Marca 2009 To nie będzie chyba wina przekażnika - miałem podobne objawy . Na zimnym Ci się wyłącza abs a jak się silnik zgrzeje to zaczyna działać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 23 Marca 2009 heh ja mam taki sam objaw, co VAG Ci krzyczy? Wyjmij tą skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami i za nią będziesz miał przekaźniki od ABS-u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luqaswagen Zgłoś #7 Napisano 24 Marca 2009 ---------- Post added at 07:56 ---------- Previous post was at 07:55 ---------- To nie będzie chyba wina przekażnika - miałem podobne objawy . Na zimnym Ci się wyłącza abs a jak się silnik zgrzeje to zaczyna działać? Tak dokładnie tak jest, trochę się pokręce po mieście lub wyjadę w trasę i po jakimś czasie kontrolka gaśnie, ale zawsze na początku dnia kiedy pierwszy raz odpalam auto i ruszam świeci się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ogipio Zgłoś #8 Napisano 24 Marca 2009 u mnie (tylko ze w B3) byl jakis sterownik od abs-u pod tylną kanapą. W B4 1,9TD tez jaes pod siedzeniem tylnim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #9 Napisano 24 Marca 2009 No ja zlikwidowałem ten problem . Co prawda po wydani kupy kasy na elektroników , podłaczanie pod vaga , itp itd . Każdy rozkładał ręce . W końcu sam sobie zrobiłem . Zakładam , że pompę abs masz firmy ATE tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luqaswagen Zgłoś #10 Napisano 24 Marca 2009 Zakładam , że pompę abs masz firmy ATE tak? Tak dokładnie pompa ATE czy to coś złego wróży ?? Jeśli możesz to napisz krótko w jaki sposób naprawiłeś w swoim passacie ABS. Zapewne wielu użytkowników B3 i B4 ma podobne objawy/problemy. Z góry bardzo dziękuję. Aha znalazłem w końcu ten przekaźnik 79 faktycznie, konkretnie był schowany, dziś go wymienię i sprawdzę czy to pomoże. Są tam jeszcze dwa przekaźniki o numerach 179, czy może ktoś wie za co one odpowiadają ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #11 Napisano 24 Marca 2009 78, 79, 179 zobacz mój temat o bardzo podobnym problemie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41522&highlight=*ABS* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #12 Napisano 24 Marca 2009 No i jak adams rozwiązałeś problem ? Czy jeżdziesz bez abs? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #13 Napisano 24 Marca 2009 No i jak adams rozwiązałeś problem ? Czy jeżdziesz bez abs? No właśnie, miałeś ode mnie przekaźniki pożyczyć zapomniałem o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #14 Napisano 24 Marca 2009 jeżdżę bez ABS, na dniach podmienię przekaźniki i zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #15 Napisano 25 Marca 2009 Trzeba szykować 200pln-ów . Ja oczywiście ( jak to Polak ) musiałem najpierw wydać ok 300 zł na czujniki - bo najpierw je pokazywał vag , potem na elektryków - magików około 250zł . Jeżeli jakis magik wam wciska , że to wiązka między komp. abs a pompą to odrazu go:505: Albo , że to taśma , która znajduje się w pompie przy elektrozaworach . Na końcu pokornie kupiłem pompę , sam sobie zmieniłem , odpowietrzyłem i śmigam z abs-em. Aha trzeba uważać przy zakupie na aledrogo.pl - są 3 rodzaje tych pomp . Ja o tym nie wiedziałem i musiałem kombinować - wyszarpać to co potrzebne a resztą zajęli się kolesie z wózeczkiem . Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #16 Napisano 25 Marca 2009 mam taka pompe jesli pokazuje Ci ze czujnik sa uszakodzone a miernik ze sa ok to pompa do wymiany. Mam taka na 100% sprawna odezwij sie do mnie jesli potrzebujesz. Daje gwarancje rozruchowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #17 Napisano 25 Marca 2009 (edytowane) podmieniałem dzisiaj przekaźniki i dalej **** jak było tak jest... dzięki życzliwości kolegi zuczek dostałem cennego linka http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=81124 jak będę miał troszkę czasu to zabieram się do roboty Edytowane 25 Marca 2009 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #18 Napisano 25 Marca 2009 (edytowane) Przerabiałem to co ruskie piszą . Powodzenia! A Ty zuczek chciałes ode mnie kupić niesprawną - naprawiasz je czyli Edytowane 25 Marca 2009 przez kuban Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #19 Napisano 25 Marca 2009 nie ja szukam uszkodzonej ale z sterownikiem pod spodem. Pisze prace magisterska i potrzebna mi taka. A szkoda mi moja sprawna rozbierac;) ale jak nie znajde to czego sie nie robi dla nauki hehe. I tak naprawiam roznego rodzaju pompy abs, liczniki, klimatroniki i inne wynalazki;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grubeuszmp Zgłoś #20 Napisano 31 Marca 2009 panowie podpowiedzcie mam taki sam objaw czyli wymieniac pompe i jest po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach