Skocz do zawartości
luqaswagen

Przekaźnik ABS-u w Passacie - nietypowo :/

Rekomendowane odpowiedzi

To już od Ciebie zależy . Masz napisane wyżej - i tak nie wymieniłem wszystkich kosztów głupiego Polaczka czyli mnie :) . Będziesz wymieniał wszystko po kolei a w końcu kupisz pompę :P . Masz vr-a tak jak ja , więc do wymiany pompy conajmniej zgrzewka :D - nie żaruję - minimum . Ja się grzebałem 2 dni . Mówie tu o przypadku , gdy vag pokazuje " zawory wlotowe lub wylotowe " Magicy od poczatku mówili , że trzeba całą wymienić i mieli rację , ale po moich przejściach z magikami ( kiedys miałem prolem z nierówną pracą silnika - więc dzwonię do magików i pytam czy robili już vr-a . Tak , tak , oczywiście - niech pan podjedzie - słyszę w słuchawce . Jadę na miejce , otwierają maskę i jeden przez drugiego krzyczą : ale to musi zap...ć . NIE NO RECE OPADAJĄ ) Jak coś to pisz - mam zdjęcia , bo są 3 rodzaje . nie powinna Cię więcej kosztować jak 200zł ( oczywiście są kosmici , co wołają 800-1000 )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje na dniach wyciągnąć pompę i zobaczyć jak mają się zimne luty

 

Wyciągał już ktoś pompę hamulcową z Vrki? Może napisze ktoś mały manual co i gdzie podkręcać i na co uważać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grubeuszmp

już wszystko działa zawór ciśnienia w pompie byl przyczyna

a tak wogole to mam na sprzedaż naprawdę utrzymanego i nie zajeżdżonego pasacika 2,8 vr6 z przebiegiem 211500 w samochodzik troszkę włożone ale cóż niechętnie sprzedaje ale musze bo kupilem prawie nowego pasacika 3,2 v6 chetnych zapraszam pod nr tel 666-057-754

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i co słychać w temacie? Jakiś krok na przód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja naprawiłem zimne luty bez wyjmowania pompy.. jak na razie działa ale gimnastyka jest... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz trochę rozbudować opis naprawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogólnie da się odkręcić klapkę z boku pompy więc odkręciłem, następnie odgiąłem minimalnie przewody hamulcowe żeby zrobić trochę miejsca.

miejsca zrobiło się na tyle że udało mi się odsunąć kalpkę na tyle by widzieć wtyczkę/gniazdko od dołu. Delikatnie usunąłem zółte "tworzywo" którym były zalane luty i przelutowałem lutownicą luty.

Ważne- mierzyłem miernikiem które konkretnie luty są "zimne" - bo są np dwa + po bokach i powinne oba być sprawne a nie tylko jeden - sterownik tego nie wyłapie.

 

Tą robote da się zrobić bez wyjmowania pompy ale wymaga dużo cierpliwości i dokładnosci.

Jak kto jest nerwowy i niecierpliwy to przy rozbieraniu urwie taśmę łączącą zawory z wtyczką i umarł w butach - można później kabelkami łączyć ale po co?

Jak kto nie ma cierpliwości to lepiej pompę wymontować i zrobić naprawę na stole .. zawory wejściowe mają inne opory jak wyjściowe - widać to też po kablach we wtyczce -analogicznie mają inne grubości

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. może odgrzewam kotleta alerównież mam problem z przekaźnikiem od ABS. Mianowicie, po włożeniu bezpiecznika bo zazwyczaj jest wyciągnięty przekaźnik zapitala jak głupi(włącza się i wyłącza non stop z częstotliwością kilka razy na sekundę). Póki co nie kombinowałem jescze z tym nic ale chciałbym zasięgnąć opinii czy ktoś miał podobnie i czego możę to być przyczyna.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z passatem 1,9 tdi 1995r zapala mi się kontrolka od abs-u i komputer pokazuje błąd hydro pompa agregatu abs v64 wymieniłem już dwa abs i dalej jest taka sama sytuacja czujniki w kołach wymienione i pierścienie bezpieczik dobry zasilanie i masa jest na kostce przy abs-ie.

po odpaleniu auta i rozpędzeniu go i ostrym zachamowaiu abs dziala przy nastepnych probach chamowania abs juz się nie wlacza i wywala blad hydro pompa agregatu abs

moje pytanie brzmi co moze byc przyczyna i gdzie jest sterownik od absu bo pod tylnymi siedzeniami go nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności