Baniadmx Zgłoś #801 Napisano 23 Stycznia 2014 A ja sam sobie te silniczki zrobiłem pierw prawy mi świecił wogòle nie chodził po rozegraniu wyczyszczeniu nasmarowaniu i zaklejeniu i silikowaniu założyłem i wszystko chodzi , drugi sprawdziłem tez już był pekniety więc go posklejalem i dobrze nasmarowalem i chodzi , zobaczymy jak długo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #802 Napisano 24 Stycznia 2014 Nie wiem, nie zwracałem na to uwagi. Teraz zwrócę i Ci odpowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #803 Napisano 24 Stycznia 2014 Puszcza jak macie pasy zapięte. Jeśli macie pasy nie zapięte wtedy bez nożnego nie puści tylko zaświeci się kontrolna zielona. Czy ta opcja dziala tylki z autohold czy we wszystkich modelach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #804 Napisano 24 Stycznia 2014 Ale po zatrzymaniu i odpięciu pasów działa tylko jeśli mamy włączonego autoholda, prawda? Czy da się też przy wyłączonym AH? Przy okazji zapytam czy da się ustawić tak, żeby przy włączonym AH po odpięciu pasów hamulec się nie załączał? raczej sie nie da, nigdzie nie widzialem takiej opcji ---------- Dodano o 22:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:22 ---------- Czy ta opcja dziala tylki z autohold czy we wszystkich modelach reczny zwalnia jak masz zapiete pasy I ruszasz, jak nacisniesz pedal hamulca i przycisk hamulca z pasami lub bez, nie ma znaczenia i najwazniejsze mozesz odjechac bez pasa i hamulec reczny zwolni jak przy ruszaniu nacisniesz przycisk !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bastii Zgłoś #805 Napisano 24 Stycznia 2014 U mnie było podobnie gong i choinka na desce a ręczny zwolniony, jeździłem tak przez kilka tygodni i nic się nie działo. Po rozpoznaniu tematu okazało się że przyczyną awarii był pęknięty plastik co doprowadziło do ciężkiej pracy silniczka i tego całego zamieszania. Po wyczyszczeniu i rozruchu silniczków na krótko (napiecie bezpośrednio z aku) teraz śmigają bez problemu. Zobaczymy jak długo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #806 Napisano 25 Stycznia 2014 Ja pi.....e!! Mam b6 juz 2 lata i dopiero teraz zajarzylem z tym hamulcem dzieki chlopaki!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość smiglo21 Zgłoś #807 Napisano 25 Stycznia 2014 Witam. Miałem ten sam problem czyli zablokowało mi koło i kiszka. Diagnoza - padł silniczek hamulca ręcznego prawego koła. Zdjąłem go i rzuciłem do bagażnika. Po 3 miesiącach wysłałem do regeneracji i wrócił naprawiony. Zakładam na zacisk i kiszka. Podłączając wtyczkę przy naciśnięciu przycisku hamulca ręcznego silniczek chodzi ale nie zaciąga i w komputerze wywala byka błąd hamulca prawy tył. Podłączając do akumulatora na krótko wszystko działa poprawnie. Z tego co się dowiedziałem to nie trzeba żadnej kalibracji, adaptacji itp. i jak podłącze wtyczkę do silniczka to powinno być wszystko ok i kontrolki na desce powinny zgasnąć a u mnie się świecą. Ma ktoś pojęcie o co tu chodzi!!!!!!!! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darazz Zgłoś #808 Napisano 29 Stycznia 2014 witam jestem nowy na forum nam ten sam problem z hamulcem chce też spróbować naprawę tego pstryczka proszę o jakieś foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schumi-f1 Zgłoś #809 Napisano 30 Stycznia 2014 witam ponownie. Finał tematu tzn: Zrobiłem wszystko co mogłem, wszystko co radziliście mi w temacie no i nic. Oczywiście wykluczałem od samego początku wizytę w ASO(podpięcie kompa 150 + jakaś diagnoza potem testy u nich i tp-ich metoda szukania kolejne 150-200 no i byłoby juz ok350+części. ) Jak na hamulec ręczny to nie opłacalne.W wyniku tego zrobiłem: Bezpiecznik o którym pisałem włożyłem,oczywiście migają żółta i czerwona kontrolka hamulca + przyciskhamulca no i dżwięk ruszając z miejsca.Wymontowałem liczniki(łatwa sprawa,bez zdejmowania kierownicy), zdjąłem tylną obudowę licznika i wylutowałem duży buzer odpowiedzialny za dżwięk niezapiętych pasów i usterki hamulca zwykłą lutownicą(bez ryzyka).Kontrolkę żółtą i czerwony wykrzyknik z hamulca rozsunąłem i zakleiłem taśmą po czym docisnąłem i się zaślepiło.Z przycisku zał hamulec postojowy wyjąłem wtyczkę. W sumie po problemie. Reasumując - odzyskałem kontrolę trakcji i tempomat(tego nie miałem po wyjeciu bezpiecznika z ham/ręczn.)Kontrolki hamulca nie świecą,przycisk nie miga no i co ważne nie pipczy(jest cisza) Polecam wszystkim to rozwiązanie.To tylko brak hamulca którego i tak bałem się używać będąc dalej od domu(po oczytaniu się jakie są z nim jaja). Tematu nie zamykam gdyż szkoda mi tych moich przesmarowanych i uszczelnionych na nowo silniczków-będzie cieplej może wrócę do tematu. dziękuję i pozdrawiam wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #810 Napisano 1 Lutego 2014 (edytowane) Stało się, Po podłączeniu pod komputer wyszedł błąd prawego tylnego silniczka zacisku hamulcowego właśnie zabieram się za demontaż zacisku.. Pytanie/prośba, czy ktoś z forum regenerował te silniczki ? , jak to się sprawuje , poprosił bym o o namiary na tych którzy są godni polecenia ( na PW ! ) pozdrawiam Adam @prezess7 Jeżeli myślisz o poście "WESO" z podpisem ?.. to już dzwoniłem, ale jak na razie echo... wiec zapytałem...:-) Edytowane 1 Lutego 2014 przez aszczupal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #811 Napisano 1 Lutego 2014 Wystarczy spojrzeć 4 posty wyżej i twoje pytanie okazuje się zbędne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #812 Napisano 1 Lutego 2014 Jeżeli musliś o poście "WESO" z podpisem ?.. to już dzwoniłem, ale jak na razie echo... wiec zapytałem...:-) kolega na nartach do niedzieli, wiec napisz mu sms ze prosiszo kontakt:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #813 Napisano 1 Lutego 2014 (edytowane) OK Silniczek już wyjęty.. wygląda idealnie, żadnych uszkodzeń mechanicznych.. prawie przygotowany do wysłania... A teraz pytanko ? Czy można jeździć bez tego silniczka ? , wtyczkę elektryczną zabezpieczę odpowiednio, postaram się też zabezpieczyć tego imbusa w zacisku. Jeździł tak ktoś ? pozdrawiam Adam Edytowane 1 Lutego 2014 przez aszczupal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #814 Napisano 1 Lutego 2014 ja jeździłem, poza pikaniem w środku i nie działaniem ręcznego nic się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #815 Napisano 1 Lutego 2014 Mam pytanko, padł mi silniczek od hamulca, (opisałem to TU ), teraz tylko wysłać do regeneracji i w związku z tym mam pytanko. Czy korzystał ktoś z usług oferowanych tam (TAM ? ) , poproszę o opinię (może być na PW). Mam jeszcze jedno źródło regeneracji, ale muszę poczekać do poniedziałku. pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelr6 Zgłoś #816 Napisano 2 Lutego 2014 Ja wysylalem do Goscia do Szczecina jestem bardzo zadowolony (szybko i profesjonalnie),po regeneracji tylko zalozylem i bez zadnych adoptacji pozbylem sie problemu polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #817 Napisano 2 Lutego 2014 Paweł to daj namiary. Zawsze może się przydać. I opisz co Ci naprawiał i ile skasował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #818 Napisano 2 Lutego 2014 Adam, a spróbuj czy silniczek zagada po podaniu 12V. Bo może to wcale nie silniczek skoro jest w idealnym stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #819 Napisano 2 Lutego 2014 hm. błąd silniczka wyszedł na diagnostyce... ( już dokładnie nie pamiętam), byłe dwa błędy, jeden dotyczył tego że "cieżko" pracuje , a drugiego już nie pamiętam. Czyli tak po prostu podać mu 12V ? , i już ? Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #820 Napisano 2 Lutego 2014 tak ale przy 12V moze krecic, wystarczy że jest lekki opór i komputer odcina zasilanie, takie zabezpieczenie, a na krótko jak nie ma co odłączyć to będzie normalne kręcił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach