Weso Zgłoś #821 Napisano 2 Lutego 2014 Ja wysylalem do Goscia do Szczecina jestem bardzo zadowolony (szybko i profesjonalnie),po regeneracji tylko zalozylem i bez zadnych adoptacji pozbylem sie problemu polecam kolega wysyłał tutaj http://forum.vw-passat.pl/threads/77089-Mechanik-Szczecin-regeneracja-silniczkow-hamulca-B6 to chłopak ode mnie z podpisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mireckino Zgłoś #822 Napisano 3 Lutego 2014 Witam, jestem tu nowy. Może to już tu gdzieś było ale nie mam za dużo wolnego czasu by przeglądać wszystkie posty. Otóż niedawno nabyłem paska i od początku paliła się na zegarze żółta kontrolka z przekreślonym P. Facet od którego kupiłem powiedział, że kontrolka zgaśnie jak się trochę pojeździ bo auto stało kilka tygodni. Miał racje kontrolka zgasła lecz przy jednym z kolejnych uruchomień auta znów się zapaliła, dodam, że ręczny działa b. dobrze itd (dziś przeszedł przegląd). Nie znam się na VAGach i innych rzeczach w tej kwestii jestem całkowicie lajkiem. Pozdrawiam i czekam na jakąś odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #823 Napisano 3 Lutego 2014 Witam, jestem tu nowy.Może to już tu gdzieś było ale nie mam za dużo wolnego czasu by przeglądać wszystkie posty. Otóż niedawno nabyłem paska i od początku paliła się na zegarze żółta kontrolka z przekreślonym P. Facet od którego kupiłem powiedział, że kontrolka zgaśnie jak się trochę pojeździ bo auto stało kilka tygodni. Miał racje kontrolka zgasła lecz przy jednym z kolejnych uruchomień auta znów się zapaliła, dodam, że ręczny działa b. dobrze itd (dziś przeszedł przegląd). Nie znam się na VAGach i innych rzeczach w tej kwestii jestem całkowicie lajkiem. Pozdrawiam i czekam na jakąś odpowiedź. komputer podłącz i zobacz jaki błąd jest:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mireckino Zgłoś #824 Napisano 3 Lutego 2014 Nie znam się na VAGach i innych rzeczach w tej kwestii jestem całkowicie lajkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #825 Napisano 3 Lutego 2014 hmm no to mechanik, bo inaczej to nic nie zrobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankie Zgłoś #826 Napisano 16 Lutego 2014 Witam, Przycisk wymienił już poprzedni właściciel mojego Paska. Wczoraj wyskoczyło przekreślone żółte P i migający czerwony hamulec ręczny. No i w kółko ding ding ding. Podłączyłem rano interfejs i mam: 2433(0x0981):FC - Prawy silnik nastawczy, zasilanie napięciowe - biały "x" na czerwonym tle - Błąd elektryczny w obwodzie zasilania Lamp ON 2413(0x097F):33 - Prawy silnik nastawczy pracuje z oporami - białe "i" na niebieskim tle - Błąd mechaniczny Lamp OFF sporadyczny 1214(0x0522):23 - Sterownik silnika - białe "i" na niebieskim tle - Brak sygnału/komunikacji Lamp OFF sporadyczny. Hamulec ręczny używany był regularnie. Wczoraj, po wystąpieniu tej sytuacji hamulec bez problemu odpuścił, więc jakoś zjechałem do domu. Przeczytałem całość wątku. Biorąc pod uwagę liczbę postów tutaj i (czasami) wzajemnie wykluczających się podpowiedzi, proszę o pomoc i odpowiedź na wydaje się proste pytanie: Co należy krok po kroku sprawdzić/zrobić aby rozwiązać problem. Pozdrawiam ! P.S. Przy okazji spytam: Przy wyłączonym silniku mam na innym module błędy: 1314(0x0522):28 - Sterownik silnika - białe "i" na niebieskim tle - Sygnał niezrozumiały Lamp OFF sporadyczny 650 (0x028A):28 - Przełącznik pedału sprzęgła - białe "i" na niebieskim tle - Sygnał niezrozumiały Lamp OFF sporadyczny Czy to normalne czy jest coś jeszcze z tym źle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Earoniusz Zgłoś #827 Napisano 16 Lutego 2014 Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy VW Taka przygoda mnie spotkała. Przycisk hamulca zaczął migać ,przekreślone P na zegarach, czerwone P i oczywiście sygnał dźwiękowy. Charakterystycznie było słychać ze ze po naciśnięciu przycisku hamulca prawy silniczek dłużnej pracował(jak by nie domagał). Najlepiej w takiej sytuacji nic nie kombinować(nie zaciągać ręcznego) i cieszyć się ze można jechać Niestety u mnie przycisk P został niepotrzebnie jeszcze raz naciśnięty i nastąpiło odcięcie napięcia na prawy silnik(oczywiście koło zablokowane). Wielkie podziękowania dla was za kontakt z linka powyżej. http://forum.vw-passat.pl/threads/77089-Mechanik-Szczecin-regeneracja-silniczkow-hamulca-B6 Bardzo miła profesjonalna i nie droga obsługa. Polecam:) Zadzwoniłem dostałem informacje jak odblokować koło. Od razu pojechałem pod wskazany w linku adres. Na drugi dzień rano silniczek był już zregenerowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mriooo Zgłoś #828 Napisano 16 Lutego 2014 napisz jakie koszty tej regeneracji i może jakieś namiary bo mnie też czeka naprawa silniczka z lewej strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Earoniusz Zgłoś #829 Napisano 16 Lutego 2014 Koszt 150 za jeden 200 za dwa:) http://forum.vw-passat.pl/threads/77089-Mechanik-Szczecin-regeneracja-silniczkow-hamulca-B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankie Zgłoś #830 Napisano 22 Lutego 2014 Zregenerowałem obudowy silniczków od postojowego, przystąpiłem do montażu na zaciski. Procedura w VAG CAN Pro przewiduje w pierwszej kolejności włączenie i wyłączenie ręcznego przyciskiem na konsoli. Tak też zrobiłem, ale powstał problem, bo tłoczek wysunął się maksymalnie i niestety nie chce wrócić do pozycji startowej. Rozpiąłem złączkę, podłączyłem na krótko akumulator. Silniczek kręci, ale tłoczek stoi w miejscu. Odkręciłem zatem ten plastik z silniczkiem i mogę kręcić ręcznie imbusem. Na wszelki wypadek poluzowałem odpowietrzacz, aby nie uwalić zwrotnym ciśnieniem czegoś w układzie. Czy jest jakaś sprawdzona procedura aby cofnąć tłoczek ? Boję się, że kręcenie końcówką tłoczka/wciskanie jakąś rurką coś uszkodzi. Proszę o pilną radę, bo stoję pod blokiem na podnośniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #831 Napisano 22 Lutego 2014 Witam mam podobny problem przekreslone P i problem z recznym podlaczylem komputer ale ten nie wykryl zadnego bledu spotkal sie ktos z tym ? czy jest mozliwe ze to klocki maja wine? bo na oko to chyba niebawem sie skoncza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albert1970 Zgłoś #832 Napisano 23 Lutego 2014 Witam. Co do hamulców w B6 to trzeba zdemontować silniczek od całego zacisku. Podłączyć 12V i zobaczyć czy się ta widoczna część obraca. jeżeli nie trzeba rozebrać na części pierwsze ten silniczek przez zdjęcie a raczej odbicie denka. oczywiście istnieje ryzyko całkowitego uszkodzenie. Mi udało się zdjąć denko bez problemu. Trzeba następnie rozruszać i przesmarować tą część którą widać - ta z tum imbusem. Następnie poskładać. Trzeba jeszcze zobaczyć czy obudowa nie jest pęknięta, jeżeli jest to należy skleić. U siebie tak zrobilem i dziala. Klocki też można wymienić bez VAGA. Nie należy wciskać cylinderka na silę, trzeba zobaczyć w którą stronę zaciska się cylinderek, następnie torxem odkręcać z tyłu zacisku i wciskać cylinderek. Dokumentacja foto może jakoś jutro. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #833 Napisano 23 Lutego 2014 ktoś apropo naprawiał juz elektryczne zaciski ? tam jest pasowa przekładnia, psuje sie to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DiabliQ Zgłoś #834 Napisano 23 Lutego 2014 Panowie, ja zmieniałem na regenerowane jakies 2 miesiące temu. Nic sie nie dziejei mam gwarancje na rok a koszt śmieszny biorac pod uwagę, że dostałem wygladajace jak nowe zaciski tylne (kompletne). Poniżej macie namiary na gościa, który po otrzymaniu starych wysyła zregenerowane jak nowe, ale ja podjechałem na miejsce i wymieniłem na poczekaniu na zregenerowane. Osobiście polecam, bo koszt niewielki a calość trwała 30 minut. http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tylny-elektryczny-tyl-passat-b6-i3966570192.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #835 Napisano 23 Lutego 2014 powie mi ktos czy to przekreslone P moze miec cos wspolnego z klockami ? gdyz komputer nic nie wykryl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szarkiz Zgłoś #836 Napisano 23 Lutego 2014 powie mi ktos czy to przekreslone P moze miec cos wspolnego z klockami ?gdyz komputer nic nie wykryl niekoniecznie. W moim przypadku uszkodzony był przycisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #837 Napisano 24 Lutego 2014 Tak jeszcze w temacie i celem podsumowania obydwa tylne silniczki zregenerowane i założone, nie była potrzebna adaptacja, po skasowaniu błędów wszystko działa OK Chciałbym w tym miejscu podziękować i polecić Daniela (link z podpisu "WESO") . Wszystko super sprawnie, szybko, i co ważne za rozsądne pieniądze... aż szkoda że mam tak daleko... pozdrowienia Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość alexcracowa Zgłoś #838 Napisano 24 Lutego 2014 (edytowane) Witam Przeczytałem ten wątek chyba dość dobrze, ale nie znalazłem żadnego podobnego przypadku. Zaświeciły mi się przekreślone P, ABS i ESP. Oczywiście na komputerze info że hamulec parkingowy nawalił (Hand brake fault...). Jak włączę przycisk słyszę bziumknięcie silniczka jak zwykle - hamulec trzyma normalnie. Po odblokowaniu hamulca mogę ruszyć samochodem i jechać. W momencie zapalenia silnika kontrolki gasną, ale przy hamowaniu słychać jakby jakieś obcieranie, "grzechotanie" jakby ABS się włączał, ale to nie to. Potem, po przejechaniu kilkuset metrów wyskakują kontroli P, ABS i ESP (komunikat o uszkodzonym hamulcu postojowym) i po tym mogę już hamować normalnie, bez odgłosów. Miał ktoś podobny przypadek? Pomożecie ? Wczoraj byłem u magików. Podpięli do Bosch ESI Tronic i nic, żadnych błędów. Po wjechaniu na rolki przy prędkości 5 km/h, zakres prawego tyłu był 4-5 a na lewym kole spadało na ułamki sekund do 2, czyli od 2-5 km/h. Magicy powiedzieli, że albo czujnik ABS albo koronka. Trochę mnie martwi to "albo", bo chciałbym kupić cześć i ją wymienić. A tak mogę kupić jedno, a okaże się, że strzelone było to drugie. Błąd sporadyczny... Gdzieś na forum znalazłem opis identycznego przypadku, ale nie mogę tego do jasnej anieli znaleźć... Koledzy pomogą... Edytowane 26 Lutego 2014 przez alexcracowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #839 Napisano 24 Lutego 2014 Tak jeszcze w temacie i celem podsumowaniaobydwa tylne silniczki zregenerowane i założone, nie była potrzebna adaptacja, po skasowaniu błędów wszystko działa OK Chciałbym w tym miejscu podziękować i polecić Daniela (link z podpisu "WESO") . Wszystko super sprawnie, szybko, i co ważne za rozsądne pieniądze... aż szkoda że mam tak daleko... pozdrowienia Adam hehe:) byś wiedział za ile robi inne rzeczy w samochodzie to bys się do szczecina przeprowadził;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #840 Napisano 24 Lutego 2014 niekoniecznie. W moim przypadku uszkodzony był przycisk. ale komputer nic nie wykryl wiec w czym problem moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach