Skocz do zawartości

albert1970

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O albert1970

  • Urodziny 13.09.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łaszczów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

372 wyświetleń profilu
  1. kosztorys regeneracji zacisku hamulca i silniczka (na jedną stronę) przedstawia się następująco: zestaw naprawczy do zacisku hamulca z właściwym uszczelniaczem (zaznaczonym na zdjęciu) - 28 zł. komplet łożysk do silniczka - 14 zł pasek zębaty do silniczka - 9 zł. klej do sklejenia obudowy 4 zł RAZEM = 55 PLN czas kompletnej regeneracji (od podniesienia samochodu poprzez odkręcenie zacisku, silniczka wymiany podzespołów, odpowietrzenia układu) 2 godziny!! jedna strona zregenerowana osobiście działa już 2 lata a druga też zregenerowana osobiście 3 miesiące. Coś więcej!?
  2. On jest trochę większy niż miejsce w którym ma być tzn na dole zacisku tam gdzie jest niedziana wstawka.
  3. Witam wszystkich, których dopadła awaria hamulca i chciałbym podzielić się radą. Przede wszystkim w zestawach naprawczych do zacisków hamulca z tłoczkiem 38mm nie ma wszystkich uszczelnień. czasami brakuje dużego oringu, który uszczelnia obudowę silniczka i korpus zacisku oraz uszczelniacza (nie tego małego oringu) Często montujemy ten mały oring i po pewnym czasie mamy ponowne kłopoty. Ja tak zrobiłem i po 2 miesiącach rozpadł się pasek. łożyska do mechanizmu napędowego są dostępne w sklepach z łożyskami (podawałem wcześniej numery łożysk) i pasek też jest dostępny (wpisać w wyszukiwarce 201-3M-5 passat b6 firma z Gniezna) pasuje (ale nie może być szerszy niż 4,8 mm). Postaram się dołączyć foto.to jest ten uszczelniaczUszkodzony pasek
  4. Warto zobaczyć czy sam tłoczek w zacisku hamulca nie jest zanieczyszczony i nie blokuje się. U mnie tak było. Po włączeniu przycisku ręczny zadziałał ale z usterką ( przekreślone P), po kilku minutach i zwolnieniu ręcznego kontrolka gasła ale po przejechaniu kilku kilometrów koło gorące. Rozebrałem cały zacisk, wyczyściłem wszystko, wymieniłem elementy gumowe i działa bez problemu. bez żadnej adaptacji.
  5. Witam. Ta sama dolegliwość z czarnym filtrem paliwa. obecny przebieg 293 000 km, ale do brzegu. na zimnym palił bardzo dobrze, ale jak się rozgrzał ty trzeba było kręcić długo. Jak już zapalił to znowu wszystko ok. jazda super, przyśpieszenie rewelacja spalanie około 5,2 na trasie przy mojej jeździe(120 -140) zaznaczę, że najmłodszy domowy kierowca osiągała spalanie 4,8. Ostatni filtr paliwa wymieniony przy stanie 245000. Wymieniłem uszczelniacze na pompowtryskiwaczach oraz filtr paliwa był czarny. Odpala na ciepłym i zimnym dobrze ale kompletny brak mocy nie da się jechać, aby wyprzedzić trzeba redukować nawet do 3 i spalanie teraz około 7 l. W celach diagnostycznych założyłem przezroczyste przewody paliwowe przy filtrze paliwa (do pompy vacum). Zasilanie ok bez pęcherzyków powietrza za to na powrocie z pęcherzykami powietrza. Czy pompa vacum puszcza czy coś z uszczelniaczami na pompowtryskach?
  6. Witam serdecznie. POMOCY!. Passat B6 2.0 BKP bardzo źle paliła na ciepłym ale jak zapalił nic się nie działo, chciało się jeździć i spalanie ok. 5,5. Na 2 biegu wciskałem gaz i załączał się ESP bo mieszało kolami. Nie wiedziałem co to znaczy gaz w podłodze. Wymieniłem uszczelniacze na pompowtryskach oraz filtr paliwa.Po wymianie do odpalenia na zimnym i ciepłym ok, ale do jazdy a tu ZONK. brak mocy, gaz w podłodze jechac nie chce, spalania na trasie 8 istna męka. Po podłączenie do kompa błędów brak. wszystkie parametry bardzo dobre. Luz na pompowtryskiwaczach ustawiony na 180 stopni. Co robić? proszę o pomoc!.
  7. Czy może mi ktoś napisać jakie są wymiary osadzenia pompowtryskiwaczy w gniazdach od krawędzi głowicy w Passacie B6 2.0 BKP? Po demontażu pompowtryskiwaczy w tym silniku nie ustawia się ich bo są montowane na 2 śruby.
  8. Niedawno wymieniałem z przodu. Kosztowało 50 PLN. Instrukcja świetna i nie ma strachu. Pozdrawiam.
  9. Chciałbym wstawić małą korektę. Mianowicie łącznie potrzebne są 4 łożyska HK0609 - 1 626 2RS - 1 6802 ZZ - 2 szt. W tej środkowej części tego mechanizmu trzeba wstawić 2 łożyska i wszystko mocno spasować. Nie może być żadnego luzu bo prze włączaniu hamulca ręcznego będzie słychać "tyrkotanie" następnie żółta kontrolka i nieszczęsny brzęczyk. Szkoda przepłacać. Samemu można wymienić te łożyska - jedyne około 14 PLN.
  10. Od miesiąca średnie spalanie wzrosło o około 1,5 l/100 km i spala 6,8 l przy jeździe bardzo łagodniej, chwilowe spalanie na jałowym 0,5 (sporadycznie) - 0.7 l/h. Przy spokojnym ruszaniu 99,9 l/h. MASAKRA! tak się zaczęło dziać po wymianie rozrządu. Do wymiany było ok. Chwilowe 0,4 l/h, średnie w trasie 5,3 l/100 , na miejscu 6.0 Chciało się jeździć.
  11. Witam. Co do hamulców w B6 to trzeba zdemontować silniczek od całego zacisku. Podłączyć 12V i zobaczyć czy się ta widoczna część obraca. jeżeli nie trzeba rozebrać na części pierwsze ten silniczek przez zdjęcie a raczej odbicie denka. oczywiście istnieje ryzyko całkowitego uszkodzenie. Mi udało się zdjąć denko bez problemu. Trzeba następnie rozruszać i przesmarować tą część którą widać - ta z tum imbusem. Następnie poskładać. Trzeba jeszcze zobaczyć czy obudowa nie jest pęknięta, jeżeli jest to należy skleić. U siebie tak zrobilem i dziala. Klocki też można wymienić bez VAGA. Nie należy wciskać cylinderka na silę, trzeba zobaczyć w którą stronę zaciska się cylinderek, następnie torxem odkręcać z tyłu zacisku i wciskać cylinderek. Dokumentacja foto może jakoś jutro. Pozdrawiam.
  12. Witam Wszystkich serdecznie, jako NOWY nie mogę wyszukać informacji jak zlokalizować usterkę w drzwiach przednich - lewych w passacie b6 2.0 TDI 2006r. Mianowicie: do dzisiaj było wszystko ok. zamknąłem samochód pilotem- zadziałało, następnie ja do otwierania- wszystko zadziałało prócz drzwi od kierowcy. Co mogę stwierdzić na już; mogę zamykać i otwierać kluczykiem oraz działają głośniki, Szyby, lusterka tylna klapa, wlew paliwa, centralny od wewnątrz nawet kierunkowskaz - nie działają. (centralny z pilota tez się nie odzywa) Wcześniej po zamknięciu lub otworzeniu pilotem zaświecały się kierunkowskazy . POMOCY. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności