Lokacztar Zgłoś #561 Napisano 31 Marca 2013 (edytowane) A na początek zdejmij na chwile klemy. Zdiecie klem nic nie pomaga ---------- Dodano o 13:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:17 ---------- Pisz do opiekaczy Mieszkoc wasiel to ich rejon ,więc ogarniają kto ma VAGa na rejonie święta są , ale może uda się pomóc.(Przeniosłem do odpowiedniego topiku szybciej uzyskasz pomoc) Mieszkoc wasiel? jak ich znalezć? aa to 2 nicki Edytowane 31 Marca 2013 przez Lokacztar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lokacztar Zgłoś #562 Napisano 1 Kwietnia 2013 Kolega Ormowiec podjechal, zrobil loga Address 02: Auto Trans Labels: 09G-927-750.lbl Part No SW: 09G 927 750 CJ HW: ************ Component: AQ 250 6F 0841 Revision: 00H25000 Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 20039 930 535275 VCID: 7BFE1A6C3AEC4EC0747 1 Fault Found: 00258 - Solenoid Valve 1 (N88) 010 - Open or Short to Plus Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component: EPB VC8HC001 013 0001 Revision: 013 Coding: 0000013 Shop #: WSC 131071 1023 2097151 VCID: 21420804F8C0C4100EB 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 30 Mileage: 74328 km Time Indication: 0 Date: 2013.03.30 Time: 21:05:03 Freeze Frame: Voltage: 11.59 V Count: 224 a tu 2 lingi do filmikow https://www.youtube.com/watch?v=lPJJJS5LcxU http://www.youtube.com/watch?v=rtKu_XK93yo&feature=youtu.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszo87 Zgłoś #563 Napisano 3 Kwietnia 2013 i mi również padł ten silniczek z prawej strony... Na allegro jest ogłoszenie o naprawie takich silniczków... http://allegro.pl/naprawa-hamulec-reczny-recznego-passat-b6-trw-i3149353576.html ktos miał doczynienia z usługami tego Pana z allegro?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #564 Napisano 3 Kwietnia 2013 Teraz moje pytanie-błędy 02431 i 02433 wskazują na usterkę w obwodzie elektrycznym przy zacisku i sterowniku-czyli chyba wystarczy na początek przeczyścić styki przy zacisku oraz sterowniku, ew. potraktować je dodatkowo sprayem typu Connect-czy mam rację Niestety dłubanina z wtyczkami nic nie dała-wszystko ładnie oczyszczone i klapa. Wymieniłem zacisk na nowy i już jest wszystko dobrze-nie ma żadnych błędów, hamulec zaskakuje i puszcza za każdym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalap Zgłoś #565 Napisano 7 Kwietnia 2013 Hej wymontowałem przekładnię i silnik z osłony i mam następujący problem, gdyż moczyłem ją już w benzynie i psikałem wd40 i nie moge jej rozruszać. Zamieszczę jej zdjęcie. Nie wiem czy powinna być ta środkowa część tan pod ukosem czy nie ? Jak tak to w które miejsce mam psikac wd40 i które elementy się w tej przekładni obracają względem siebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalap Zgłoś #566 Napisano 9 Kwietnia 2013 Już rozruszałem. Poszło sporo wd40 jeszcze i trochę siły, ale co najważniejsze chodzi. Teraz tylko jak znajdę moment to poskładam, skleję i zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jars Zgłoś #567 Napisano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Cześć wszystkim. Ja własnie mam ten problem. W mrozy ręczny zaciągnalem, nie chciało puscic prawe koło. Pusciło w koncu ale juz nigdy więcej nie chcialo się zaciągnać no i ogólnie "choinka" w samochodzie - bład recznego + sygnał dzwiękowy. Rozebrałem dziś silniczek w kole. Rzeczywiscie przekładnia stoi. Silnik sprawdziłem - chodzi bez problemu bez przekladni. Tylko teraz sie pojawił problem. Nie moglem za nic rozruszac przekladni. Probowalem ropą + wd40. męczylem sie jakies 2h i nic. Pomyslalem ze wybije jakos to łozysko(nie wiedizalem rowniez ze ta przekładnia ma byc pod kątem ) i podłozylem pod kolo zębate 2 grube blachy i stukałem lekko młotkiem miedzianym. Po kilku stuknięciach koło niestety pękło ... Przekładnia nadal stoi. Chyba tez ten kąt wydaje sie nieodpowiedni. Prawdopodobnie koła rowniez juz nie odratuje - jest 2 kawałakach. Czy mozna kupić gdzieś taką przekładnie? Wstawiam zdjęcia. Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez jars Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jars Zgłoś #568 Napisano 13 Kwietnia 2013 Dzięki. Rzeczywiscie nieźle opisane. Koło jest akurat tylko w 2 kawałakach więc moze da radę. Najpierw jednak spróbuję uruchomić tą przekładnie bo jak narazie mi się nie udało. Jesli się uda to skleję koło o zoabczymy co z tego wyjdzie. Jesli ktoś miałby jednak taką przekładnie na sprzedaż to chętnie odkupię. Jak narazie to złozyłem całość bez przekładni. Silniczek podłaczylem który chodzi "na sucho" i przynamniej nie ma błedów i przeszkadzających dzwięków w aucie podczas jazdy. Martwi mnie inna rzecz. Podczas skladania wypadł mi tłoczek hamulcowy z zacisku oraz ta guma. Popatrzylem jak to wygląda i złozylem. Na poczatku hamulców w tym kole (prawy tył) prawie nie było. Następnie odpowietrzylem to jak i na wszelki wypadek drugie tylne koło tradycyjną metodą i nieco sie poprawilo jednak to nie to co było wczesniej. Pedał hamulca nie jest juz tak czuły i łapie dopiero mniej więcej w połowie. Co może byc przyczyną? Nadal zapowietrzenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jars Zgłoś #569 Napisano 14 Kwietnia 2013 (edytowane) Chyba masz rację. Wiadomo ze teraz nie skalibruje bo nie ma przekładni. Srubę te nie za bardzo wiedziałem jak ustawić i praktycznie ją na maksa odkręciłem. Klocki będą za jakis czas do wymiany więc luzu jest sporo i tutaj moze byc przyczyna. Na wolnym czasie rozbiorę i spróbuje ręcznie podregulowac jeszcze to max wychylenie tłoczka Dzięki! Taki błąd pozostał przy wyjętej przekladni: 1 Fault Found: 02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement 014 - Defective - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11111110 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 98 Mileage: 252456 km Time Indication: 0 Date: 2013.04.11 Time: 09:32:54 Freeze Frame: Voltage: 14.80 V Count: 17 Myslicie ze to normalne? Powinien to sygnalować w tym przypadku? Dwa inne bledy pojawiają się gdy uzyje recznego - lapie za lewe kolo i puszcze - nie trzyma ale jest w sumie 3 błedy i zaczyna sie "choinka" i sygnal dzwiekowy. Nie da sie skasowac dopóki z VAG-a nie uzyję Output Tests i nie otworzę hamulca. Wtedy znika dzwięk i migające kontrolki. Edytowane 14 Kwietnia 2013 przez jars Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #570 Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam, mam podobny problem jak Jars. Po naprawie, nasmarowaniu i zaklejeniu obudowy zamontowałem całość razem z zaciskiem i dalej nie działa tzn. gdy wcisnę przycisk kręci sie bardzo bardzo długo a mimo to i to nie blokuje koła. Dodatkowo raz świeci sie sama żółta kontrolka P bez sygnału dźwiękowego a drugim razem żółta i czerwona plus sygnał dźwiękowy z którym ciężko wytrzymać. nie wiem od czego to zależy. przy okazji zauważyłem że podczas tego bardzo długiego kręcenia (co najmniej 3 razy dłużej niż normalnie) silniczek tak jak by sie zatrzymywał i zaczynał kręcić od nowa (jakby zmieniał kierunek). w drugim kole wszystko jest w porządku. dodam że podczas naprawy nic nie kalibrowałem. Bardzo proszę o jakieś dobre rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #571 Napisano 16 Kwietnia 2013 sposób opisany przez sergiuszm niestety nie działa u mnie. wyraźnie słychać jak silniczek pracuje jednak ten tłoczek nie przesuwa sie i nie zaciąga hamulca. na zegarach nadal choinka i raz z dźwiękiem a drugi raz bez dźwięku. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #572 Napisano 16 Kwietnia 2013 sergiuszm 1. tak śruba kręci sie w obu kierunkach 2. silniczek działa, na wyciągniętej przekładni i podłączonej normalnie to co wchodzi w część metalową się kręci a jak złoże wszystko do kupy to nie zaciąga hamulca. 3 niestety nie mam VAG żeby to sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #573 Napisano 16 Kwietnia 2013 Panowie ja już nie wiem. rozkręciłem wszystko jeszcze raz postukałem, popukałem skręciłem, odłączyłem akumlator na chwilkę i zaczęło działać. wszystko pogasło. nie wiem czym dzisiejszy zabieg różnił się od poprzedniego według mnie niczym ale ważne że działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davosdavos Zgłoś #574 Napisano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) witam MOBILKI wiecie sczera propozycja... nie bawcie sie silniczkami by je wymontowywac i zakladac to moze sie dla was drogo skonczyc bo sami i na wlasne zyczenie upalicie sobie sterownik a to juz troche kosztuje... panowie jesli silnik jest pekniety to od razu zlom nie reanimujcie tego bo sobie zaszkodzicie lekko przytarte kolo "rodzi" wiekszy opor i w konsekwencji wieksze ampery... a reczte sobie wygoglujcie i zobacznie jak dziala wysokie natezenie pradu na mala plytke scalona.... ja osobiscie robie takie sterowniki ale to nie wdzieczna robota... jesli chcecie by was pasek dzialal bez zarzutu to kupcie sobie poprostu silniczki. dwa - na obie strony i spokoj- glowa spokojna bo wasze zabawy tylko zuzywaja mechanike tego zacisku a jego tez mozna uszkodzic i bedzie juz klapa. wiem co mowie bo juz przerabialem nie jednego ADAMA SŁODOWEGO i nie wyszlo mu to na dobre. bedzie sie potem klinowal co spowoduje kolejne problemy ale to juz moze bedziecie mogli sami zobaczyc... jak chcecie sie dowiedziec o naprawie wszystkiego i co i jak sie robi to piszcie na maila do mnie [email protected] Edytowane 10 Maja 2013 przez Duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #575 Napisano 16 Kwietnia 2013 ten cały davosdavos to jakiś handlarz albo niewiadomo kto, widać to po jego postach na tej i poprzedniej stronie. admin powinien mu dać warna albo najlepiej odrazu bana za tak nachalne reklamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalap Zgłoś #576 Napisano 18 Kwietnia 2013 Hej Trzeba jechać na komputer po złożeniu przekłądni z powrotem czy same lampki zgasną (zdejmowałem klemy z aku i nie pomogło)? Dodam że to trochę dziwne ale zaciąga mi hamulec co któreś naciśnięcie przycisku, może jeszcze przycisk wyczyścić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basior Zgłoś #577 Napisano 18 Kwietnia 2013 Witam i mnie dopadł wkoncu problem z hamulcem recznym bylem wlasnie w aso i po podłaczeniu kompa wyszlo ze prawy silniczek padł ;( koszt okolo 350f?? i teraz sie zastanawiam czy mozna gdzies uzywany kupic i wymienic?? czy to jest jakas dluga i meczaca wymiana?? bardzo prosze o jakas rade bo auto na sprzedaz bedzie a tu non stop cos sie psuje he i chcial bym to zrobic tanszym kosztem pzdr.. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lokacztar Zgłoś #578 Napisano 18 Kwietnia 2013 Kolega Ormowiec podjechal, zrobil loga Address 02: Auto Trans Labels: 09G-927-750.lbl Part No SW: 09G 927 750 CJ HW: ************ Component: AQ 250 6F 0841 Revision: 00H25000 Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 20039 930 535275 VCID: 7BFE1A6C3AEC4EC0747 1 Fault Found: 00258 - Solenoid Valve 1 (N88) 010 - Open or Short to Plus Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component: EPB VC8HC001 013 0001 Revision: 013 Coding: 0000013 Shop #: WSC 131071 1023 2097151 VCID: 21420804F8C0C4100EB 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 30 Mileage: 74328 km Time Indication: 0 Date: 2013.03.30 Time: 21:05:03 Freeze Frame: Voltage: 11.59 V Count: 224 a tu 2 lingi do filmikow https://www.youtube.com/watch?v=lPJJJS5LcxU http://www.youtube.com/watch?v=rtKu_XK93yo&feature=youtu.be Tak dla ciekawości awaria usunieta - brak komunikacji z ASB, rozkodowal sie moduł, brak połączenia we wtyczce (wilgoć lub woda ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disarm Zgłoś #579 Napisano 19 Kwietnia 2013 Witami mnie dopadł wkoncu problem z hamulcem recznym bylem wlasnie w aso i po podłaczeniu kompa wyszlo ze prawy silniczek padł ;( koszt okolo 350f?? i teraz sie zastanawiam czy mozna gdzies uzywany kupic i wymienic?? czy to jest jakas dluga i meczaca wymiana?? bardzo prosze o jakas rade bo auto na sprzedaz bedzie a tu non stop cos sie psuje he i chcial bym to zrobic tanszym kosztem pzdr.. dzieki Cześć, Mi się wczoraj przytrafiło dokładnie to samo. Próbowałem wszystkich metod opisanych na forum - zaczynając od przycisku + restart elektryczny. Nic nie pomogło. Po podpięciu w ASO diagnoza spadła na mnie jak wyrok - niesprawny lewy silnik Wymieniony w ASO - całkowity koszt 1600 (silnik 1390 + 200 robota) Na używki proponuję nie wymieniać - bo nigdy nie wiesz kiedy Ci padnie (takiej dziś na allegro nie znalazłem) Zamienników tej części podobno nie ma... Cena ze strony http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ wynosi 1320. Podobno padł mi bo go mało używałem, inny fachowiec powiedział, że miałem pecha i tyle ( po oględzinach - wdarła się malutka korozja i przez nią silniczek został zalany wodą...) Pan w ASO zalecić często używać hamulca, choć uważam , że to takie chybił - trafił.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disarm Zgłoś #580 Napisano 20 Kwietnia 2013 Proszę o poradę, Jak teraz używać hamulca? Pytam, ponieważ mówi się, że jak pada jeden silniczek - lubi paść niedługo kolejny Nie mam ochoty wydawać po raz kolejny 1600 PLN I teraz mam dwa wyjścia: albo używać hamulca normalnie i dzięki temu będąc w ciągłym używaniu zapobiegam jego zastaniu części mechanicznych. Lub nie używać go wcale - wtedy się na pewno nie zepsuje ( do tej pory praktycznie nie używałem hamulca - robiłem to raz na miesiąc, dwa...) Jak to jest u was? W ASO powiedzieli , żeby go wręcz używać na siłę - wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo , że się zepsuje. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach