Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

A na początek zdejmij na chwile klemy.

Zdiecie klem nic nie pomaga

 

---------- Dodano o 13:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:17 ----------

 

Pisz do opiekaczy Mieszkoc wasiel to ich rejon ,więc ogarniają kto ma VAGa na rejonie ;) święta są , ale może uda się pomóc.

(Przeniosłem do odpowiedniego topiku szybciej uzyskasz pomoc)

Mieszkoc wasiel? jak ich znalezć? aa to 2 nicki :)

Edytowane przez Lokacztar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega Ormowiec podjechal, zrobil loga

 

Address 02: Auto Trans Labels: 09G-927-750.lbl

Part No SW: 09G 927 750 CJ HW: ************

Component: AQ 250 6F 0841

Revision: 00H25000 Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 20039 930 535275

VCID: 7BFE1A6C3AEC4EC0747

 

1 Fault Found:

 

00258 - Solenoid Valve 1 (N88)

010 - Open or Short to Plus

 

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb

Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Component: EPB VC8HC001 013 0001

Revision: 013

Coding: 0000013

Shop #: WSC 131071 1023 2097151

VCID: 21420804F8C0C4100EB

 

1 Fault Found:

01315 - Transmission Control Module

013 - Check DTC Memory - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11101101

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 30

Mileage: 74328 km

Time Indication: 0

Date: 2013.03.30

Time: 21:05:03

 

Freeze Frame:

Voltage: 11.59 V

Count: 224

 

a tu 2 lingi do filmikow

https://www.youtube.com/watch?v=lPJJJS5LcxU

http://www.youtube.com/watch?v=rtKu_XK93yo&feature=youtu.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i mi również padł ten silniczek z prawej strony...

 

Na allegro jest ogłoszenie o naprawie takich silniczków...

 

http://allegro.pl/naprawa-hamulec-reczny-recznego-passat-b6-trw-i3149353576.html

 

ktos miał doczynienia z usługami tego Pana z allegro??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz moje pytanie-błędy 02431 i 02433 wskazują na usterkę w obwodzie elektrycznym przy zacisku i sterowniku-czyli chyba wystarczy na początek przeczyścić styki przy zacisku oraz sterowniku, ew. potraktować je dodatkowo sprayem typu Connect-czy mam rację :?:

Niestety dłubanina z wtyczkami nic nie dała-wszystko ładnie oczyszczone i klapa.

Wymieniłem zacisk na nowy i już jest wszystko dobrze-nie ma żadnych błędów, hamulec zaskakuje i puszcza za każdym razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej wymontowałem przekładnię i silnik z osłony i mam następujący problem, gdyż moczyłem ją już w benzynie i psikałem wd40 i nie moge jej rozruszać. Zamieszczę jej zdjęcie. Nie wiem czy powinna być ta środkowa część tan pod ukosem czy nie ? Jak tak to w które miejsce mam psikac wd40 i które elementy się w tej przekładni obracają względem siebie?

DSC00024.jpg

DSC00023.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już rozruszałem. Poszło sporo wd40 jeszcze i trochę siły, ale co najważniejsze chodzi. Teraz tylko jak znajdę moment to poskładam, skleję i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.

Ja własnie mam ten problem. W mrozy ręczny zaciągnalem, nie chciało puscic prawe koło. Pusciło w koncu ale juz nigdy więcej nie chcialo się zaciągnać no i ogólnie "choinka" w samochodzie - bład recznego + sygnał dzwiękowy.

Rozebrałem dziś silniczek w kole. Rzeczywiscie przekładnia stoi. Silnik sprawdziłem - chodzi bez problemu bez przekladni.

 

Tylko teraz sie pojawił problem. Nie moglem za nic rozruszac przekladni. Probowalem ropą + wd40. męczylem sie jakies 2h i nic. Pomyslalem ze wybije jakos to łozysko(nie wiedizalem rowniez ze ta przekładnia ma byc pod kątem :( ) i podłozylem pod kolo zębate 2 grube blachy i stukałem lekko młotkiem miedzianym. Po kilku stuknięciach koło niestety pękło ...

 

Przekładnia nadal stoi. Chyba tez ten kąt wydaje sie nieodpowiedni. Prawdopodobnie koła rowniez juz nie odratuje - jest 2 kawałakach.

 

Czy mozna kupić gdzieś taką przekładnie?

 

Wstawiam zdjęcia.

 

sil3.jpg

sil1.jpg

sil2.jpg

Edytowane przez jars

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Rzeczywiscie nieźle opisane. Koło jest akurat tylko w 2 kawałakach więc moze da radę. Najpierw jednak spróbuję uruchomić tą przekładnie bo jak narazie mi się nie udało. Jesli się uda to skleję koło o zoabczymy co z tego wyjdzie.

Jesli ktoś miałby jednak taką przekładnie na sprzedaż to chętnie odkupię.

 

Jak narazie to złozyłem całość bez przekładni. Silniczek podłaczylem który chodzi "na sucho" i przynamniej nie ma błedów i przeszkadzających dzwięków w aucie podczas jazdy.

Martwi mnie inna rzecz. Podczas skladania wypadł mi tłoczek hamulcowy z zacisku oraz ta guma. Popatrzylem jak to wygląda i złozylem. Na poczatku hamulców w tym kole (prawy tył) prawie nie było. Następnie odpowietrzylem to jak i na wszelki wypadek drugie tylne koło tradycyjną metodą i nieco sie poprawilo jednak to nie to co było wczesniej. Pedał hamulca nie jest juz tak czuły i łapie dopiero mniej więcej w połowie. Co może byc przyczyną? Nadal zapowietrzenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz rację. Wiadomo ze teraz nie skalibruje bo nie ma przekładni. Srubę te nie za bardzo wiedziałem jak ustawić i praktycznie ją na maksa odkręciłem. Klocki będą za jakis czas do wymiany więc luzu jest sporo i tutaj moze byc przyczyna.

Na wolnym czasie rozbiorę i spróbuje ręcznie podregulowac jeszcze to max wychylenie tłoczka

Dzięki!

 

Taki błąd pozostał przy wyjętej przekladni:

 

1 Fault Found:

02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement

014 - Defective - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11111110

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 98

Mileage: 252456 km

Time Indication: 0

Date: 2013.04.11

Time: 09:32:54

 

Freeze Frame:

Voltage: 14.80 V

Count: 17

 

Myslicie ze to normalne? Powinien to sygnalować w tym przypadku?

 

Dwa inne bledy pojawiają się gdy uzyje recznego - lapie za lewe kolo i puszcze - nie trzyma ale jest w sumie 3 błedy i zaczyna sie "choinka" i sygnal dzwiekowy. Nie da sie skasowac dopóki z VAG-a nie uzyję Output Tests i nie otworzę hamulca. Wtedy znika dzwięk i migające kontrolki.

Edytowane przez jars

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem jak Jars. Po naprawie, nasmarowaniu i zaklejeniu obudowy zamontowałem całość razem z zaciskiem i dalej nie działa tzn. gdy wcisnę przycisk kręci sie bardzo bardzo długo a mimo to i to nie blokuje koła. Dodatkowo raz świeci sie sama żółta kontrolka P bez sygnału dźwiękowego a drugim razem żółta i czerwona plus sygnał dźwiękowy z którym ciężko wytrzymać. nie wiem od czego to zależy. przy okazji zauważyłem że podczas tego bardzo długiego kręcenia (co najmniej 3 razy dłużej niż normalnie) silniczek tak jak by sie zatrzymywał i zaczynał kręcić od nowa (jakby zmieniał kierunek). w drugim kole wszystko jest w porządku. dodam że podczas naprawy nic nie kalibrowałem.

 

Bardzo proszę o jakieś dobre rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sposób opisany przez sergiuszm niestety nie działa u mnie. wyraźnie słychać jak silniczek pracuje jednak ten tłoczek nie przesuwa sie i nie zaciąga hamulca. na zegarach nadal choinka i raz z dźwiękiem a drugi raz bez dźwięku.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sergiuszm

1. tak śruba kręci sie w obu kierunkach

2. silniczek działa, na wyciągniętej przekładni i podłączonej normalnie to co wchodzi w część metalową się kręci a jak złoże wszystko do kupy to nie zaciąga hamulca.

3 niestety nie mam VAG żeby to sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja już nie wiem. rozkręciłem wszystko jeszcze raz postukałem, popukałem skręciłem, odłączyłem akumlator na chwilkę i zaczęło działać. wszystko pogasło. nie wiem czym dzisiejszy zabieg różnił się od poprzedniego według mnie niczym ale ważne że działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam MOBILKI

wiecie sczera propozycja... nie bawcie sie silniczkami by je wymontowywac i zakladac to moze sie dla was drogo skonczyc bo sami i na wlasne zyczenie upalicie sobie sterownik a to juz troche kosztuje... panowie jesli silnik jest pekniety to od razu zlom nie reanimujcie tego bo sobie zaszkodzicie lekko przytarte kolo "rodzi" wiekszy opor i w konsekwencji wieksze ampery...

a reczte sobie wygoglujcie i zobacznie jak dziala wysokie natezenie pradu na mala plytke scalona....

ja osobiscie robie takie sterowniki ale to nie wdzieczna robota...

jesli chcecie by was pasek dzialal bez zarzutu to kupcie sobie poprostu silniczki. dwa - na obie strony i spokoj- glowa spokojna bo wasze zabawy tylko zuzywaja mechanike tego zacisku a jego tez mozna uszkodzic i bedzie juz klapa. wiem co mowie bo juz przerabialem nie jednego ADAMA SŁODOWEGO i nie wyszlo mu to na dobre. bedzie sie potem klinowal co spowoduje kolejne problemy ale to juz moze bedziecie mogli sami zobaczyc... :P

jak chcecie sie dowiedziec o naprawie wszystkiego i co i jak sie robi to piszcie na maila do mnie

[email protected]

Edytowane przez Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten cały davosdavos to jakiś handlarz albo niewiadomo kto, widać to po jego postach na tej i poprzedniej stronie. admin powinien mu dać warna albo najlepiej odrazu bana za tak nachalne reklamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

Trzeba jechać na komputer po złożeniu przekłądni z powrotem czy same lampki zgasną (zdejmowałem klemy z aku i nie pomogło)? Dodam że to trochę dziwne ale zaciąga mi hamulec co któreś naciśnięcie przycisku, może jeszcze przycisk wyczyścić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

i mnie dopadł wkoncu problem z hamulcem recznym bylem wlasnie w aso i po podłaczeniu kompa wyszlo ze prawy silniczek padł ;(

koszt okolo 350f?? i teraz sie zastanawiam czy mozna gdzies uzywany kupic i wymienic??

czy to jest jakas dluga i meczaca wymiana??

bardzo prosze o jakas rade bo auto na sprzedaz bedzie a tu non stop cos sie psuje he i chcial bym to zrobic tanszym kosztem ;)

 

pzdr..

 

dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega Ormowiec podjechal, zrobil loga

 

Address 02: Auto Trans Labels: 09G-927-750.lbl

Part No SW: 09G 927 750 CJ HW: ************

Component: AQ 250 6F 0841

Revision: 00H25000 Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 20039 930 535275

VCID: 7BFE1A6C3AEC4EC0747

 

1 Fault Found:

 

00258 - Solenoid Valve 1 (N88)

010 - Open or Short to Plus

 

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb

Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Component: EPB VC8HC001 013 0001

Revision: 013

Coding: 0000013

Shop #: WSC 131071 1023 2097151

VCID: 21420804F8C0C4100EB

 

1 Fault Found:

01315 - Transmission Control Module

013 - Check DTC Memory - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11101101

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 30

Mileage: 74328 km

Time Indication: 0

Date: 2013.03.30

Time: 21:05:03

 

Freeze Frame:

Voltage: 11.59 V

Count: 224

 

a tu 2 lingi do filmikow

https://www.youtube.com/watch?v=lPJJJS5LcxU

http://www.youtube.com/watch?v=rtKu_XK93yo&feature=youtu.be

 

Tak dla ciekawości awaria usunieta - brak komunikacji z ASB, rozkodowal sie moduł, brak połączenia we wtyczce (wilgoć lub woda )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

i mnie dopadł wkoncu problem z hamulcem recznym bylem wlasnie w aso i po podłaczeniu kompa wyszlo ze prawy silniczek padł ;(

koszt okolo 350f?? i teraz sie zastanawiam czy mozna gdzies uzywany kupic i wymienic??

czy to jest jakas dluga i meczaca wymiana??

bardzo prosze o jakas rade bo auto na sprzedaz bedzie a tu non stop cos sie psuje he i chcial bym to zrobic tanszym kosztem ;)

 

pzdr..

 

dzieki

 

 

Cześć,

 

Mi się wczoraj przytrafiło dokładnie to samo.

 

Próbowałem wszystkich metod opisanych na forum - zaczynając od przycisku + restart elektryczny.

 

Nic nie pomogło. Po podpięciu w ASO diagnoza spadła na mnie jak wyrok - niesprawny lewy silnik :(

 

Wymieniony w ASO - całkowity koszt 1600 (silnik 1390 + 200 robota)

 

Na używki proponuję nie wymieniać - bo nigdy nie wiesz kiedy Ci padnie (takiej dziś na allegro nie znalazłem)

 

Zamienników tej części podobno nie ma...

 

Cena ze strony http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ wynosi 1320.

 

Podobno padł mi bo go mało używałem, inny fachowiec powiedział, że miałem pecha i tyle ( po oględzinach - wdarła się malutka korozja i przez nią silniczek został zalany wodą...)

 

Pan w ASO zalecić często używać hamulca, choć uważam , że to takie chybił - trafił....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o poradę,

 

Jak teraz używać hamulca?

 

Pytam, ponieważ mówi się, że jak pada jeden silniczek - lubi paść niedługo kolejny

 

Nie mam ochoty wydawać po raz kolejny 1600 PLN

 

I teraz mam dwa wyjścia: albo używać hamulca normalnie i dzięki temu będąc w ciągłym używaniu zapobiegam jego zastaniu części mechanicznych. Lub nie używać go wcale - wtedy się na pewno nie zepsuje :)

 

( do tej pory praktycznie nie używałem hamulca - robiłem to raz na miesiąc, dwa...)

 

Jak to jest u was?

 

W ASO powiedzieli , żeby go wręcz używać na siłę - wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo , że się zepsuje.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności