brox Zgłoś #21 Napisano 27 Listopada 2010 Mi też leciały bąbelki z gniazda wtrysku, które było zalane ropą. Pojechałem do pompiarza i stwierdził, że to normalne, bo przy takim ciśnieniu zawsze minimalna ilość sprężonego powietrza się wydostaje. Efekt się uwidacznia kiedy paliwo na skutek wycieku z wężyków przelewowych gromadzi się w gniazdach. Dobrze, że się nie dobrałem do dokręcania wtrysków. Przyczyną były stare wężyki przelewowe z których ciekło paliwo. Po wymianie na nowe, bez oplotu szmacianego, wszystko wróciło do normy i w kabinie nie śmierdziało paliwem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #22 Napisano 27 Listopada 2010 U mnie bąbelki leciały w gnieździe świec żarowych w głowicy. Wydaje mi się, że nie powinny lecieć. Gdy świece zostały mocniej dokręcone to nie leciały. Tylko co do wtryskiwaczy to nie orientuję się dokładnie - chyba są dociskane w gniazdach głowicy przez takie jarzma. Nie wiem jak dokręcenie jarzm wpłynie na szczelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 27 Listopada 2010 w tdi wtrysk trzyma łapka ze śrubą, moment dokręcania 25 Nm więc nie za duży. Ciśnienie na pewno nie powinno tam uciekać. Jak ucieka to sprawdzić czy łapka jest dobrze dokręcona lub wyjąć wtryskiwacz, oczyścić gniazdo i założyć nową uszczelkę miedzianą na końcówce wtryskiwacza. Na łączeniu rurek wys.ciśn. z wtryskiwaczem nie ma uszczelek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martines Zgłoś #24 Napisano 2 Grudnia 2010 Czy po wymianie rury ciśnieniowej tej co idzie z pompy do wtryskiwacza potrzebna jest jakaś regulacja u pompiarza? W moim ASV 110 KM widać że ta ropka ucieka z łączenia wtrysku z tą właśnie rurą ciśnieniową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 2 Grudnia 2010 Czy po wymianie rury ciśnieniowej tej co idzie z pompy do wtryskiwacza potrzebna jest jakaś regulacja u pompiarza? W moim ASV 110 KM widać że ta ropka ucieka z łączenia wtrysku z tą właśnie rurą ciśnieniową. jeśli ucieka to albo za słabo dokręcona albo uszczelka do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martines Zgłoś #26 Napisano 2 Grudnia 2010 jeśli ucieka to albo za słabo dokręcona albo uszczelka do wymiany Dokręcona jest dobrze zresztą z dokręcaniem należy uważać a co do uszczelki to jaką tam masz uszczelkę ?? Bo mój EDEK nie pokazuje tam nic:| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 3 Grudnia 2010 Nic nie trzeba regulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach