Skocz do zawartości
Gość krzysztofkusyk

Stuki odczuwalne na kierowncy

Rekomendowane odpowiedzi

To i ja sie podepne pod temat. Mam taki problem ze jak rano odpale paska to kercac w prawo kierownica jest ok ale jak chce odbic w lewo to jest opor i trzeba troche mocniej pokrecic. Ale to tylko jak jest zimny, i jak kilka razy pokrece kierownica w prawo ,lewo to objaw znika i jest ok. Ale powraca jak ostygnie. Olej wymienialem na ori. Moze ktos sie spodkal z tym problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maglownica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maglownica
Tego sie obawialem. Ile taka moze wytrzymac?? Bo jak wytrzyma do wiosny to jej nie bede zmienial tylko zrobie to wiosna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinna wytrzymac do wiosny spokojnie tylko do tego oporu bedzisz musiał sie przyzwyczaic

a czy przy wymianie oleju przepłukałes układ bo pewnie miałes inny niz teraz cio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten opor mialem juz przed zmiana. A olej kupilem FEBI zgodny z ori. A moj byl juz czarny taki jakby przepalony. Ale zostalo mi jeszcze na 1 zmiane wiec musze jeszcze raz przeplukac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj o tym na forum jak dobrze przepłukac układ i odpowietrzyc go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dniach to musze jeszcze zrobic. A male jeszcze pytanko, czy jak kupie magla od anglika to da sie cos poprzekladac do mojej i zeby smigalo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy warto kupowac angielska maglownice skoro w niej działa wszystko w odwrotny kierunek ale mysle ze uszczelniacze itp powinny pasowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marcin chwyć za krzyżak i poruszaj szybko kierownicą i wyczujesz czy ma luz

widze wojtek ze najbardziej tu sie znasz :D ale to mam od srodka, rozebrac plastiki, wysunac kiere i ruszac czy jakos od dolu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i wyregulowac luz na maglownicy sroba reg

 

Tej śruby się nie rusza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glupoty piszesz kolego,mam orginalna ksiazke niem.,i ang.,i w niej jest dokladnie opisane do czego sluzy ta sroba<adjustment nut>i jak sie ja reguluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widze wojtek ze najbardziej tu sie znasz :D ale to mam od srodka, rozebrac plastiki, wysunac kiere i ruszac czy jakos od dolu?

 

 

od środka chwytasz za krzyżak nic nie sciągasz i wyczujesz lekkimi szybkimi ruchami ewentualnie na spocie kolejnym jak bede to moge zerknąć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glupoty piszesz kolego,mam orginalna ksiazke niem.,i ang.,i w niej jest dokladnie opisane do czego sluzy ta sroba<adjustment nut>i jak sie ja reguluje.

 

tą śrubę reguluje się magla tylko raz, w fabryce, a tylko głupek myśli że jak ją zaczyna stukać to wystarczy ja dokręcić żeby temu zaradzić, przestanie stukać w pozycji na wprost, a za przy skręcie zrobi się klin i magiel nie będzie sam odbijał do pozycji zero Więc życzę powodzenia w kręceniu śrubą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ewentualnie na spocie kolejnym jak bede to moge zerknąć

 

akurat jak jestem to Ciebie zawsze nie ma :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Slay
kolego Slay,po pierwsze to forum sluzy do udzielania porad,a nie do ublizania.Kazdy "glupek"jak to ladnie ujoles wie do czego jest ta sroba,bo uzywa szukajki,a tam jest temat odnosnie tego problemu.Sroba jest do regulacji,a nie do dokrecenia na sile.Po regulacji stukow nie ma i kierownica powraca do punktu 0-tylko trzeba umiec to zrobic.Doucz sie kolego i nie wyzywaj nikogo,bo tym napewno nikomu niepomozesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Doucz sie kolego i nie wyzywaj nikogo,bo tym napewno nikomu niepomozesz.

 

Sam się doucz to będziesz wiedział że na stuki to pomaga regeneracja albo wymiana, a śruba jest do fabrycznej regulacji kiedy listwa jest równa na całej szerokości a nie kiedy w jednym miejscu się zużywa ;)

 

EDIT:

 

A na forum to kilka razy były wypowiedzi że jest taka śruba i że coś tam się reguluje, tylko że jakoś mało jest o tym jaki był efekt tego kręcenia. Z mojej strony temat zamknięty.

Edytowane przez Slay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slay ma rację....osobiście tez pisałem o tym jakiś czas temu. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami - kilku pracowało w vw, inny w skodzie, kolejny samouk. Wszyscy zgodnie twierdzą, że ta śruba jest do fabrycznej regulacji, a potem sie jej nie rusza.

Mój mechanik mi to zdecydowanie odradził, po pierwsze dlatego, że niejednokrotnie występują negatywne konsekwencje...kierownica może się zablokować, może nie odbić w pewnym momencie itp. itd.

Nie tak się kasuje luzy, a rozmawiamy tu o kluczowym elemencie jakim jest kierwonica i waszym zyciu. Ja bym nigdy tego nie zrobił po tym czego się dowiedziałem od ludzi którzy się na tym znają. Ale można isc po kosztach i kombinować jak wszedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności