capslock82 Zgłoś #41 Napisano 6 Grudnia 2009 To i ja sie podepne pod temat. Mam taki problem ze jak rano odpale paska to kercac w prawo kierownica jest ok ale jak chce odbic w lewo to jest opor i trzeba troche mocniej pokrecic. Ale to tylko jak jest zimny, i jak kilka razy pokrece kierownica w prawo ,lewo to objaw znika i jest ok. Ale powraca jak ostygnie. Olej wymienialem na ori. Moze ktos sie spodkal z tym problemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #42 Napisano 6 Grudnia 2009 maglownica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #43 Napisano 6 Grudnia 2009 maglownica Tego sie obawialem. Ile taka moze wytrzymac?? Bo jak wytrzyma do wiosny to jej nie bede zmienial tylko zrobie to wiosna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 6 Grudnia 2009 powinna wytrzymac do wiosny spokojnie tylko do tego oporu bedzisz musiał sie przyzwyczaic a czy przy wymianie oleju przepłukałes układ bo pewnie miałes inny niz teraz cio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #45 Napisano 6 Grudnia 2009 Ten opor mialem juz przed zmiana. A olej kupilem FEBI zgodny z ori. A moj byl juz czarny taki jakby przepalony. Ale zostalo mi jeszcze na 1 zmiane wiec musze jeszcze raz przeplukac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 6 Grudnia 2009 poczytaj o tym na forum jak dobrze przepłukac układ i odpowietrzyc go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #47 Napisano 6 Grudnia 2009 Na dniach to musze jeszcze zrobic. A male jeszcze pytanko, czy jak kupie magla od anglika to da sie cos poprzekladac do mojej i zeby smigalo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #48 Napisano 6 Grudnia 2009 nie wiem czy warto kupowac angielska maglownice skoro w niej działa wszystko w odwrotny kierunek ale mysle ze uszczelniacze itp powinny pasowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #49 Napisano 6 Grudnia 2009 Marcin chwyć za krzyżak i poruszaj szybko kierownicą i wyczujesz czy ma luz widze wojtek ze najbardziej tu sie znasz ale to mam od srodka, rozebrac plastiki, wysunac kiere i ruszac czy jakos od dolu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #50 Napisano 6 Grudnia 2009 i wyregulowac luz na maglownicy sroba reg Tej śruby się nie rusza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #51 Napisano 6 Grudnia 2009 glupoty piszesz kolego,mam orginalna ksiazke niem.,i ang.,i w niej jest dokladnie opisane do czego sluzy ta sroba<adjustment nut>i jak sie ja reguluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #52 Napisano 6 Grudnia 2009 widze wojtek ze najbardziej tu sie znasz ale to mam od srodka, rozebrac plastiki, wysunac kiere i ruszac czy jakos od dolu? od środka chwytasz za krzyżak nic nie sciągasz i wyczujesz lekkimi szybkimi ruchami ewentualnie na spocie kolejnym jak bede to moge zerknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #53 Napisano 6 Grudnia 2009 glupoty piszesz kolego,mam orginalna ksiazke niem.,i ang.,i w niej jest dokladnie opisane do czego sluzy ta sroba<adjustment nut>i jak sie ja reguluje. tą śrubę reguluje się magla tylko raz, w fabryce, a tylko głupek myśli że jak ją zaczyna stukać to wystarczy ja dokręcić żeby temu zaradzić, przestanie stukać w pozycji na wprost, a za przy skręcie zrobi się klin i magiel nie będzie sam odbijał do pozycji zero Więc życzę powodzenia w kręceniu śrubą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #54 Napisano 6 Grudnia 2009 ewentualnie na spocie kolejnym jak bede to moge zerknąć akurat jak jestem to Ciebie zawsze nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #55 Napisano 6 Grudnia 2009 Slay kolego Slay,po pierwsze to forum sluzy do udzielania porad,a nie do ublizania.Kazdy "glupek"jak to ladnie ujoles wie do czego jest ta sroba,bo uzywa szukajki,a tam jest temat odnosnie tego problemu.Sroba jest do regulacji,a nie do dokrecenia na sile.Po regulacji stukow nie ma i kierownica powraca do punktu 0-tylko trzeba umiec to zrobic.Doucz sie kolego i nie wyzywaj nikogo,bo tym napewno nikomu niepomozesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #56 Napisano 6 Grudnia 2009 (edytowane) Doucz sie kolego i nie wyzywaj nikogo,bo tym napewno nikomu niepomozesz. Sam się doucz to będziesz wiedział że na stuki to pomaga regeneracja albo wymiana, a śruba jest do fabrycznej regulacji kiedy listwa jest równa na całej szerokości a nie kiedy w jednym miejscu się zużywa EDIT: A na forum to kilka razy były wypowiedzi że jest taka śruba i że coś tam się reguluje, tylko że jakoś mało jest o tym jaki był efekt tego kręcenia. Z mojej strony temat zamknięty. Edytowane 6 Grudnia 2009 przez Slay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #57 Napisano 6 Grudnia 2009 Slay ma rację....osobiście tez pisałem o tym jakiś czas temu. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami - kilku pracowało w vw, inny w skodzie, kolejny samouk. Wszyscy zgodnie twierdzą, że ta śruba jest do fabrycznej regulacji, a potem sie jej nie rusza. Mój mechanik mi to zdecydowanie odradził, po pierwsze dlatego, że niejednokrotnie występują negatywne konsekwencje...kierownica może się zablokować, może nie odbić w pewnym momencie itp. itd. Nie tak się kasuje luzy, a rozmawiamy tu o kluczowym elemencie jakim jest kierwonica i waszym zyciu. Ja bym nigdy tego nie zrobił po tym czego się dowiedziałem od ludzi którzy się na tym znają. Ale można isc po kosztach i kombinować jak wszedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach