Skocz do zawartości
łysy24

zamykanie obiegu powietrza nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

szukałem w spisie tematów ale nic nieznalazłem nie zamyka mi się klapka od obiegu powietrza co może by przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klapka przy nagrzewnicy, co puszcza ciepłe powietrze do auta?

Jeśli tak to odczepiła Ci sie linka przy niej, lub najpewniej przy pokrętle nadmuchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Sebam czy przypadkiem w tym modelu auta sterowanie klapy nie odbywa sie za pomocą podciścnienia i zaworku który jest przt akumulatorze po jego prawej stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mowa o klapce sterowania nadmuchu ciepłe/zimne która jest przed nagrzewnicą, to w tym modelu też powinno sie odbywać to środkowym pokrętłem na panelu sterowania.

 

---------- Post added at 11:08 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

 

Acha.....no chyba że chodzi o jakiś klimatronik, to wtedy podciśnienia. Fakt...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autorowi postu chodzi chyba o klapkę która steruje obiegami zewnętrznym i wewnętrznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam klimatyzację nanualną i przycisk do zamykania obiegu wcześniej zaminiłem zawór e 75 z tym drugim co jest przy filtrze powietrza bo muliło mi samochód czy może to mie jakiś wpływ na ta sytuację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też sie podpinam pod temat mam auto ze zwykłą klimą i nie działa mi obieg wew co może być powodem naprawde jest jakiś zawór obok akumulatora???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest zawór obok akumulatora. Połączony jest z dwoma wężykami i dwupinową kostką.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47031

W tym temacie na fot. 3 jest zdjęcie tego zaworu. Zacznij od sprawdzenia szczelności wężyków i czy dochodzi do niego napięcie. Jeśli połączysz ze sobą dwa wężyki, odpalisz samochód i obieg się zamknie to masz winowajcę. Na forum ktoś opisywał jak wyczyścić ten zawór. Możesz też sprawdzić opór na stykach zaworu, jak miernik nic nie pokarze to zaworek jest spalony i czyszczenie nic nie pomoże.

Edytowane przez piter84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności