Gość pawloo30 Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2009 witam jestem nowy na forum mam takie pytanko od paru dni pojawił się problem w moim passacie mianowicie przy prędkości powyrzej 120km spada moc zaczyna mrógać kontrolka świec żarowych byłem na kopie był jeden błąd ciśnienie doładowania czy ktoś miał taki problem prosze o pomoc dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek2703 Zgłoś #2 Napisano 15 Marca 2009 według mnie przeczyścić turbo i wsio ... tak było u mnie w b5 1,9 tdi 130 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janiks Zgłoś #3 Napisano 15 Marca 2009 Miałem identyczną usterkę po tankowaniu na orlenie(najdroższa ropa)we Wrocławiu,zatankowałem póżniej na Schellu i do tej pory tam tankuję -usterka się już nie pojawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TOMDG Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2009 albo to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47712 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jocarlo Zgłoś #5 Napisano 6 Lutego 2011 Witam wszystkich. Mozna wiedziec czy ktos juz mial cos podobnego; przy ok 2.5k - 3k moj passat 2.0 TDI 140KM zaczyna przerywac i skakac, do 2.5k wszystko smiga perfekcyjnie. Dodam, ze nie jestem w stanie na dzien dzisiejszy podlaczyc go do VAGa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #6 Napisano 6 Lutego 2011 Miałem podobny przypadek , zabrudzony filtr paliwa był przyczyną . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #7 Napisano 6 Lutego 2011 Miałem podobny przypadek , zabrudzony filtr paliwa był przyczyną . lub pompa w zbiorniku !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzEP Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2011 Witam wszystkich Miałem podobny problem. Komputer wskazał jako "błąd sporadyczny sprężarki". Wymieniono czujnik ciśnienia doładowania i problem się nie pojawił więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2011 Jak nie ma błędów na kompie to pompa w zbiorniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #10 Napisano 9 Lutego 2011 Jak nie ma błędów na kompie to pompa w zbiorniku. Niekoniecznie, jeśli ona jest sprawna, to równie dobrze może być pompa dwufunkcyjna pod maską, która objawia sie właśnie ogólnym spadkiem mocy-rzadko ulega uszkodzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milkkamil Zgłoś #11 Napisano 10 Lutego 2011 Panowie mam problem i postanowilem sie podlaczyc do tego tematu. Magluje internet w poszukiwaniu rozpiski bezpieczników i przekaźników do mojego paska b6 2,0 tdi 140KM silnik BKD . Mianowicie mam problem z tzw klapą gaszącą , wyeliminowalem już olej z samego zalanego sterownika tejże klapy , i sama klapa jest na 100% sprawna. Problem tkwi w zasilaniu do tejże klapy. Szukam przekaznika lub bezpiecznika ktory jest za nia odpowiedzialny. Ma ktoś pomysł gdzie on? dodam ze sama wiązka jest cała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 10 Lutego 2011 Panowie mam problem i postanowilem sie podlaczyc do tego tematu. Magluje internet w poszukiwaniu rozpiski bezpieczników i przekaźników do mojego paska b6 2,0 tdi 140KM silnik BKD . Mianowicie mam problem z tzw klapą gaszącą , wyeliminowalem już olej z samego zalanego sterownika tejże klapy , i sama klapa jest na 100% sprawna. Problem tkwi w zasilaniu do tejże klapy. Szukam przekaznika lub bezpiecznika ktory jest za nia odpowiedzialny. Ma ktoś pomysł gdzie on? dodam ze sama wiązka jest cała. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=527720&postcount=9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milkkamil Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2011 Dzieki za odopwiedz. Ale za diabli nie widze na tej rozpisce bezpiecznika lub przekaznika odpowiedzialnego za klape gaszącą albo EGR. Chyba ze źle widze. Pomoże ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #14 Napisano 10 Lutego 2011 Dzieki za odopwiedz. Ale za diabli nie widze na tej rozpisce bezpiecznika lub przekaznika odpowiedzialnego za klape gaszącą albo EGR. Chyba ze źle widze. Pomoże ktos? To chyba bezpiecznik F8 zresztą tu masz wszystko ładnie opisane http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=36861 oraz tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=557403#557403 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #15 Napisano 10 Lutego 2011 Miałem to samo bezpiecznik f8 pod maską, od silnika klapy gaszącej v157. ale jak miałeś tam olej to pewnie czeka cie wymiana całej przepustnicy 650-1000zł ja powycierałem założyłem i było to samo musiałem kupić new. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlos Zgłoś #16 Napisano 25 Lutego 2011 na 99% zasyfione kierownice w turbinie i nie ma co filozofować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach