jocarlo
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jocarlo
- Urodziny 01.01.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Londyn
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2006
-
Tak podlaczylem na ktotko, byl tylko "klik" i nic wiecej obrucilem napiecie i to samo "klik" chyba zatarty. W sobote bede sciagac ten zacisk i zobaczymy, moze to : https://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-electric-park-brake cos pomoze. Co myslicie o tym, ze nie ma napiec na koncowce i o kodzie 02432? Jest mozliwosc, ze modul sterujacy jest tez uszkodzony, po tym jak sie silnik zatarl?
-
Witam ponownie, zczytalem kody ; 02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached 02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached 02443 - Control Head Co wy na to? Lewy zacisk jest patniety? A co myslicie o o 02432 ?
-
Witam wszystkich. Mozna wiedziec czy ktos juz mial cos podobnego; przy ok 2.5k - 3k moj passat 2.0 TDI 140KM zaczyna przerywac i skakac, do 2.5k wszystko smiga perfekcyjnie. Dodam, ze nie jestem w stanie na dzien dzisiejszy podlaczyc go do VAGa.
-
Dziekuje za pomoc! Czyli rozumie, ze jezeli silniczek zadziala to bedzie to albo okablowanie albo sterownik? Czy jest jeszcze cos pomiedzy wlacznikiem (ktory juz wykluczylem) a sterownikiem, kabelkami i silniczkiem? A czy tak czasem nie wlaczajac tego siniczka nie zacisne sobie hamulca? Jak bedzie go mozna odblokowac? Podac odwrotnie napiecie czy ma cykle otwieranie a pozniej jak dojdzie do konca to zamykanie?
-
Nie chce otwierac kolejnego tematu, tutaj zapewne zjadzie sie ktos kto pomoze mi rozwiazac ten problem...jak u wszystkich swieci lampka P, miga czerwona hamulca recznego no i przycisk EPB. Co wykluczylem to; przycisk jest sprawny, jako, ze po nacisnieciu slychac jak sie zaciska reczny na kole z tym, ze tylko z prawej strony, lewa strona nie dziala. Sciagnalem kolo by sprawdzic napiecie na koncowce, okazalo sie, ze na koncowce nie ma napiecia przy nacisnieciu. Czy jest mozliwe, ze bedzie to sterownik? A moze padl silniczek, ktory zwarciem uszkodzil sterownik? Co do VAGa, to wlasnie czekam na dostarczenie czekog takiego : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160537745645 powinno przynajmniej podac mi info co do bledow i usunac ten irytujacy dzwiek w trakcie prowadzenia samochodu. Co o tym myslicie? Co jeszcze mam sprawdzic