Skocz do zawartości

jocarlo

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jocarlo

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Londyn

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Tak podlaczylem na ktotko, byl tylko "klik" i nic wiecej obrucilem napiecie i to samo "klik" chyba zatarty. W sobote bede sciagac ten zacisk i zobaczymy, moze to : https://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-electric-park-brake cos pomoze. Co myslicie o tym, ze nie ma napiec na koncowce i o kodzie 02432? Jest mozliwosc, ze modul sterujacy jest tez uszkodzony, po tym jak sie silnik zatarl?
  2. Witam ponownie, zczytalem kody ; 02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached 02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached 02443 - Control Head Co wy na to? Lewy zacisk jest patniety? A co myslicie o o 02432 ?
  3. Witam wszystkich. Mozna wiedziec czy ktos juz mial cos podobnego; przy ok 2.5k - 3k moj passat 2.0 TDI 140KM zaczyna przerywac i skakac, do 2.5k wszystko smiga perfekcyjnie. Dodam, ze nie jestem w stanie na dzien dzisiejszy podlaczyc go do VAGa.
  4. Dziekuje za pomoc! Czyli rozumie, ze jezeli silniczek zadziala to bedzie to albo okablowanie albo sterownik? Czy jest jeszcze cos pomiedzy wlacznikiem (ktory juz wykluczylem) a sterownikiem, kabelkami i silniczkiem? A czy tak czasem nie wlaczajac tego siniczka nie zacisne sobie hamulca? Jak bedzie go mozna odblokowac? Podac odwrotnie napiecie czy ma cykle otwieranie a pozniej jak dojdzie do konca to zamykanie?
  5. Nie chce otwierac kolejnego tematu, tutaj zapewne zjadzie sie ktos kto pomoze mi rozwiazac ten problem...jak u wszystkich swieci lampka P, miga czerwona hamulca recznego no i przycisk EPB. Co wykluczylem to; przycisk jest sprawny, jako, ze po nacisnieciu slychac jak sie zaciska reczny na kole z tym, ze tylko z prawej strony, lewa strona nie dziala. Sciagnalem kolo by sprawdzic napiecie na koncowce, okazalo sie, ze na koncowce nie ma napiecia przy nacisnieciu. Czy jest mozliwe, ze bedzie to sterownik? A moze padl silniczek, ktory zwarciem uszkodzil sterownik? Co do VAGa, to wlasnie czekam na dostarczenie czekog takiego : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160537745645 powinno przynajmniej podac mi info co do bledow i usunac ten irytujacy dzwiek w trakcie prowadzenia samochodu. Co o tym myslicie? Co jeszcze mam sprawdzic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności