Skocz do zawartości
Gość pawloo30

spadek mocy 2.0 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawloo30

witam jestem nowy na forum mam takie pytanko od paru dni pojawił się problem w moim passacie mianowicie przy prędkości powyrzej 120km spada moc zaczyna mrógać kontrolka świec żarowych byłem na kopie był jeden błąd ciśnienie doładowania czy ktoś miał taki problem prosze o pomoc dziękuję:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według mnie przeczyścić turbo i wsio ... tak było u mnie w b5 1,9 tdi 130 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczną usterkę po tankowaniu na orlenie(najdroższa ropa)we Wrocławiu,zatankowałem póżniej na Schellu i do tej pory tam tankuję -usterka się już nie pojawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mozna wiedziec czy ktos juz mial cos podobnego; przy ok 2.5k - 3k moj passat 2.0 TDI 140KM zaczyna przerywac i skakac, do 2.5k wszystko smiga perfekcyjnie. Dodam, ze nie jestem w stanie na dzien dzisiejszy podlaczyc go do VAGa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek , zabrudzony filtr paliwa był przyczyną .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem podobny przypadek , zabrudzony filtr paliwa był przyczyną .

 

lub pompa w zbiorniku !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Miałem podobny problem. Komputer wskazał jako "błąd sporadyczny sprężarki".

Wymieniono czujnik ciśnienia doładowania i problem się nie pojawił więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma błędów na kompie to pompa w zbiorniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie ma błędów na kompie to pompa w zbiorniku.
Niekoniecznie, jeśli ona jest sprawna, to równie dobrze może być pompa dwufunkcyjna pod maską, która objawia sie właśnie ogólnym spadkiem mocy-rzadko ulega uszkodzeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem i postanowilem sie podlaczyc do tego tematu. Magluje internet w poszukiwaniu rozpiski bezpieczników i przekaźników do mojego paska b6 2,0 tdi 140KM silnik BKD . Mianowicie mam problem z tzw klapą gaszącą , wyeliminowalem już olej z samego zalanego sterownika tejże klapy , i sama klapa jest na 100% sprawna. Problem tkwi w zasilaniu do tejże klapy. Szukam przekaznika lub bezpiecznika ktory jest za nia odpowiedzialny. Ma ktoś pomysł gdzie on? dodam ze sama wiązka jest cała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem i postanowilem sie podlaczyc do tego tematu. Magluje internet w poszukiwaniu rozpiski bezpieczników i przekaźników do mojego paska b6 2,0 tdi 140KM silnik BKD . Mianowicie mam problem z tzw klapą gaszącą , wyeliminowalem już olej z samego zalanego sterownika tejże klapy , i sama klapa jest na 100% sprawna. Problem tkwi w zasilaniu do tejże klapy. Szukam przekaznika lub bezpiecznika ktory jest za nia odpowiedzialny. Ma ktoś pomysł gdzie on? dodam ze sama wiązka jest cała.
http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=527720&postcount=9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odopwiedz. Ale za diabli nie widze na tej rozpisce bezpiecznika lub przekaznika odpowiedzialnego za klape gaszącą albo EGR. Chyba ze źle widze. Pomoże ktos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za odopwiedz. Ale za diabli nie widze na tej rozpisce bezpiecznika lub przekaznika odpowiedzialnego za klape gaszącą albo EGR. Chyba ze źle widze. Pomoże ktos?

 

To chyba bezpiecznik F8 zresztą tu masz wszystko ładnie opisane http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=36861 oraz tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=557403#557403

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo bezpiecznik f8 pod maską, od silnika klapy gaszącej v157.

ale jak miałeś tam olej to pewnie czeka cie wymiana całej przepustnicy 650-1000zł

ja powycierałem założyłem i było to samo musiałem kupić new.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 99% zasyfione kierownice w turbinie i nie ma co filozofować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności