szczupak28 Zgłoś #21 Napisano 10 Marca 2010 No własnie jest ten tylko bład .nastawnik objętosci N-146.Ale widzi mi sie że to przez Power Boxa.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #22 Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) Zgadza się, ten PowerBox może być problemem. Czy on został tylko wpięty, czy jeszcze coś było dłubane z softem w sterowniku? Jeśli tylko wpięty, to odepnij i zobacz jak będzie się silnik sprawował. A ten PowerBox, to nie jest przypadkiem opornik? Skąd go masz? Edytowane 10 Marca 2010 przez zyggy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #23 Napisano 10 Marca 2010 http://mrctuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=2_20&products_id=33 ten power box mam.Po odpieciu wszystko jest oki z swiecami żarowymi i nie ma błędu.......nic wiecej nie było dłubane jest tylko wpiety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #24 Napisano 10 Marca 2010 Oj, to chyba opornik, czyli: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80749&highlight=10gr Poczytaj, to dowiesz się jaki drogi opornik kupiłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2010 w srodku to raczej nie opornik to jest bo rozbierałem........nawet to skomplikowane jest ...........pozatym kolega ma w Skodzie Octawi i zrobił juz 70 tys na tym i autko hula dalej.A mocy jest ............ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #26 Napisano 10 Marca 2010 Czasem i opornik trzeba zakamuflować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #27 Napisano 25 Czerwca 2010 koledzy mam taki problem odpaliłem rano paska pochodził chwile i zgasł zaczęła mrugać kontrolka od oleju i piszczeć potem już nie mogłem odpalić czy to może jest mało oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #28 Napisano 25 Czerwca 2010 pomózcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #29 Napisano 25 Czerwca 2010 Idź za wskazówkami w TYM wątku... Przeczytaj też TEN zy to może jest mało oleju Najprościej to sprawdzić na bagnecie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #30 Napisano 13 Stycznia 2012 Witam nie znalazłem bardziej podobnego tematu więc podpinam się tutaj. Mam taki problem dziś rano pierwszy raz mnie mój pasacik zawiódł ;( trochę mi spieszyło wsiadam do auta biorę się do odpalania a tu lipa:( nawet nie zakręcił, kontrolki paliły się normalnie a w momencie próby odpalenia wszystko na desce zgasło. Działając pod wpływem pośpiechu wymyśliłem że akumulator padł choć mrozu nie było i wcześniej problemów z odpalaniem postanowiłem obudzić szwagra( nie był szczęśliwy z tego powodu) by odpalić za pomocą kabli. Niestety nic z tego bez zmian, później sprawdziłem miernikiem napięcie na akumulatorze i było 11,9V więc akumulator raczej dobry, wróciłem się po lapka z vagiem przeskanowałem i takie błędy wyszły: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 DS Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1348 Coding: 00002 Shop #: WSC 00420 WVWZZZ3BZ1P089759 VWZ7Z0Y3148870 1 Fault Found: 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 0Z Komfortgerát HLO 0001 Coding: 00259 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal End ------------------------------------------------------- błędy skasowałem i ponownie się nie pojawiły nawet jak próbowałem jeszcze raz uruchomić silnik. Proszę o pomoc w znalezieniu usterki co mogło szlak trafić? Ps. I jak tu nie wierzyć w piątek trzynastego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #31 Napisano 13 Stycznia 2012 18043 P1635 467B CAN data bus, klimatyzacja - brak sygnału >przewody, rezystor w ECM 1320 0528 Jednostka kontrolująca dla elektroniki klimatyzacji J255 930 03A2 Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne lewe (F222) sprawdziłeś bezpieczniki może któryś strzelił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #32 Napisano 13 Stycznia 2012 bezpieczniki wszystkie sprawdzone i i są sprawne, między czasie sprawdzałem jeszcze poziom wody w akumulatorze trochę brakowało dolałem wody demineralizowanej i podpoiłem akumulator pod prostownik przed podpięciem sprawdziłem napięcie buło 10,9V to chyba trochę mało. Jak próbuje odpalić na prostowniku to migają kontrolki na desce i coś tak jakby się drzwi zamykały, i słychać że rozrusznik coś tam próbuje kręcić ale robi tak jakby pół obrotu i się zatrzymuje. hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #33 Napisano 13 Stycznia 2012 później sprawdziłem miernikiem napięcie na akumulatorze i było 11,9V więc akumulator raczej dobry Najpierw podładuj porządnie akumulator, normalnie powinien mieć w stanie spoczynku (po nocy) 12,5V. 11,9V w spoczynku na akumulatorze kwalifikuje go do wymiany, oczywiście jeśli po podładowaniu będzie się tak samo zachowywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 13 Stycznia 2012 napięcie buło 10,9V to chyba trochę małoto oznaka ze padł aku lub coś z alternatorem (nie ładuje/regulator napięcia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #35 Napisano 13 Stycznia 2012 a tak z ciekawości czy przy nawet padniętym akumulatorze nie dało by się odpalić samochodu kablami z innego samochodu lub z prostownika? zostawię podłączony akumulator na jakiś czas jak napięcie się nie podniesie do chyba go trza wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #36 Napisano 13 Stycznia 2012 kablami napewno by dalo rade ale swoj aku musialbys miec podpięty wtedy po około 30 min jazdy powinnien się podładować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #37 Napisano 13 Stycznia 2012 no właśnie a jeśli samochód nie odpala mia nawet z kabli to gdzie teraz szukać przyczyny? i czy akumulator kwalifikuje się do wymiany ładował się ponad dwie godz i jak odpiłem prostownik napięcie na aku było 12,4V jak zrobiłem próbę odpalenia oczywiście nie udaną i ponownie zmierzyłem napięcie było 10,4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #38 Napisano 13 Stycznia 2012 a jak zachowuje się rozrusznik jak próbowałeś z kabli ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #39 Napisano 13 Stycznia 2012 Może rozrusznik zwalony? Miałem już taki przypadek. Kontrolki przygasały, ledwo kręcił lub wcale. Czy da się obrócić wałem np. poprzez popchanie na biegu jeśli to nie automat? Może coś w silniku padło i się zablokowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #40 Napisano 13 Stycznia 2012 właśnie też się zastanawiam nad rozrusznikiem skrzynie mam manualną a co da obrócenie wału? specjalistą w branży motoryzacyjnej nie jestem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach