Tomaszz Zgłoś #281 Napisano 3 Stycznia 2009 ja wiem jedno,dużo jeżdże,paska mam już od 5-ciu lat przeszedł dużo(przejechał) i ten zestaw który mam obecnie w aucie czyli tarczki zimerki i klocunie ferodunie(ds) naprawdę są debeściarskie i nie zgodzę się,że szybko się ścierają.Długo czekałem na coś odpowiedniego i znalazłem jestem zadowolony:D i pewnie większość moich kolegów i koleżanek się z tym zgodzi? Wszystko się zgadza, chodzi mi tylko o te, że to nie znaczy, że klocek jest twardy. Jest normalny, a normalne są zazwyczaj w miarę miękkie i ścierają się normalnie, może nawet ciut szybciej, bo jak ma hamować to musi się ścierać , to nie heble ceramiczne:cool:. wg mnie twarde klocki to są takie, które zarzynają tarcze i zużywają się na równi z tarczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #282 Napisano 8 Stycznia 2009 Do tarcz zimmermann sport klocki ferodo DS są wręcz stworzone Ja na komplecie tych klocków robie 35tys km. Moim zdaniem za około 1000PLN z dobrym płynem hamulcowym otrzymuje się hamulce które są najlepsze w tym przedziale cenowym Testowałem ATE Power Disc, EBC i najlepiej wypada obecne zestawienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #283 Napisano 8 Stycznia 2009 Moim zdaniem za około 1000PLN z dobrym płynem hamulcowym otrzymuje się hamulce które są najlepsze w tym przedziale cenowym Testuje właśnie ale na razie nic nic powiem bo zrobiłem ok 100 km Jutro machnę ze 300 km to sie zobaczy w trasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #284 Napisano 8 Stycznia 2009 (edytowane) Testuje właśnie ale na razie nic nic powiem bo zrobiłem ok 100 km Jutro machnę ze 300 km to sie zobaczy w trasie Tylko się nie napalaj za bardzo , ułóż je normalnie jeżdżąc, u mnie zaczęły naprawdę fajnie hamować po zrobieniu sporo ponad 500 km. Edytowane 9 Stycznia 2009 przez Tomaszz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #285 Napisano 9 Stycznia 2009 Tylko się napalaj za bardzo , ułóż je normalnie jeżdżąc, u mnie zaczęły naprawdę fajnie hamować po zrobieniu sporo ponad 500 km. moje sie ulozyly po 10 km:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #286 Napisano 9 Stycznia 2009 moje sie ulozyly po 10 km:) Powinienem bardziej podkreślić normalnie jeżdżąc:D, wiem, że można szybciej, dużo szybciej, ale jednak jest ryzyko, że się źle ułoży i po co się potem denerwować, szczególnie jak się układa do dupowozu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #287 Napisano 9 Stycznia 2009 Tylko się nie napalaj za bardzo , ułóż je normalnie jeżdżąc, u mnie zaczęły naprawdę fajnie hamować po zrobieniu sporo ponad 500 km. Ni no , bez jaj Wiem o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek1985 Zgłoś #288 Napisano 27 Stycznia 2009 (edytowane) A ja się zastanawiam czy kupić do swoich 200 Koni Arabskich nacinane i wiercone tarcze i jakies dobre klocki, tylko się zastanawiam nad jedną rzeczą, czy nie będzie takiego efektu jak poniżej ... Co polecacie ?? Czasem przychodzi mi hamować z 220 do 0 i wtedy jest lipa ;( Edytowane 27 Stycznia 2009 przez olek1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #289 Napisano 27 Stycznia 2009 cały temat jest praktycznie o nawierconych tarczach i umiejętnym eksploatowaniu,poczytaj co trzeba robić aby nie pękały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolomeoo Zgłoś #290 Napisano 27 Stycznia 2009 Mam pytanie czy ktoś może wymieniał komplet przewodów hamulcowych na przewody w stalowym oplocie i może mi podpowiedzieć jedną rzecz. Kupiłem komplet 6 szt. Goodridga z przodu normalnie komplet 2 szt. z tyłu natomiast występują dwa do koła. Na belce jest krótki giętki później stalowy i do zacisku znowu giętki. Coś nie wygląda mi żeby ten do zacisku dało się odkręcić od stalowego ale może się mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #291 Napisano 28 Stycznia 2009 (edytowane) generalnie !! aby heble dzialaly naprawde dobrze w VW PASSAT: 1. naprawde dobre opony: TOYO, YOKOHAMA; 2. zmiana jarzm pod tarcze 312mm (z 288) pasuja P&P nr ETKi: 4B0615125A lub C; 3. klocki FERODO: FDS 1323 (jesli mnie pamiec nie myli); 4. tarcze ZIMMERMANN sport 312mm firma LEWIAN tel.: 632701066; 5. plyn hamulcowy RBF 6000, temp ugotowania 312st C; 6. przewody hamulcowe bym sobie odpuscil bo w PASSACIE sa zupelnie przyzwoite; 7. POMPA PODCISNIENIA !! w 70% jej niedokonca prawidlowego dzialania jest powodem kiepskich hebelkow. Najlatwiej sprawdzic poprawnosc dzialania pompy podcisnienia: prosta droga, rozpedzic autko do 140km/h i wcisnac dosc gwaltownie pedal hebelka, puscic i znow wcisnac i puscic i podejrzewam, ze za trzecim razem juz pedal bedzie twardy (po prostu pompa podcisnienia nie nadazy wytworzyc stosownego podcisniena do wspomagania). Edytowane 28 Stycznia 2009 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #292 Napisano 28 Stycznia 2009 7. POMPA PODCISNIENIA !! w 70% jej niedokonca prawidlowego dzialania jest powodem kiepskich hebelkow. Najlatwiej sprawdzic poprawnosc dzialania pompy podcisnienia: prosta droga, rozpedzic autko do 140km/h i wcisnac dosc gwaltownie pedal hebelka, puscic i znow wcisnac i puscic i podejrzewam, ze za trzecim razem juz pedal bedzie twardy (po prostu pompa podcisnienia nie nadazy wytworzyc stosownego podcisniena do wspomagania). ja wymieniłem i jest lepiej,bo nie mam twardego pedała hamulca,ale ostatnio problem jest z nie zawsze działającym lub zapowietrzającym się ale nie do końca twardym pedałem i tu stawiam na pompę hamulcową a nie vacum,kupiłem wczoraj drugą pompę z 2004 roku ponoć i mam zamiar zmienić ją,jak się okaże że broblem zostanie rozwiązany zmienie wreszcie jarzma i tarcze na 312,bo leżą już dawno:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #293 Napisano 28 Stycznia 2009 Małe uwagi tylko: 1. naprawde dobre opony: TOYO, YOKOHAMA; - tutaj lista opon jest znacznie dłuższa 3. klocki FERODO: FDS 1323 (jesli mnie pamiec nie myli); - nr zgadza się, pamięć Cię nie myli 5. plyn hamulcowy RBF 6000, temp ugotowania 312st C; - RBF 600, ale jego już nie ma jest teraz nowy RBF 660 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #294 Napisano 30 Stycznia 2009 Zuse, z tego co mi wiadomo wspomaganie hebla jest napedzane z dolotu. Jesli bedziesz mocno hamowal to wiadomo ze Ci wspomaganie hebli za dobrze nie zadziała kilka razy z rzedu. TTTM. Powiem szczerze ze w pasku nigdy sie z problemem nei spotkalem, natomiast w subaru ten problem jest dosc intensywny, bo latajac bokami momentalnie mam twardy pedał hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #295 Napisano 30 Stycznia 2009 Zuse, z tego co mi wiadomo wspomaganie hebla jest napedzane z dolotu. Jesli bedziesz mocno hamowal to wiadomo ze Ci wspomaganie hebli za dobrze nie zadziała kilka razy z rzedu. TTTM. Ja w dieslu mam serwo zasilane z tej samej instalacji do caly oklad od sterowania turbo a wiec z dodatkowej pompy podcisnienia i w nadkolu jest zbiornik podcisnienia. Pojemnosc okolo 1,5 litra. Natomiast w starym mialem z kolektora dolotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #296 Napisano 31 Stycznia 2009 (edytowane) the.Wolf W PASSACIE...przynajmniej w PD 1,9 TDI 130KM...ale sadze ze w slabszych modelach JEST tzw dwupompa, pompa podcisnienia i paliwa zblokowana w jeden zespol i miesci sie z tylu silnika, na glowicy, pomiedzy przegroda czolowa a tylnia czescia glowicy. Jest przykryta rura kanalu ssacego (plastiokowa rura o przekroju zblizonym do kwadratu, biegnaca prostopadle do bloku silnika). Ona wytwarza podcisnienie ktore wspomaga dzialanie hebli jak i rowniez produkuje podcisnienie do steroawnia miedzy innymi gruszka turbosprezarki. Zbiornik podcisnienia (przynajmniej w 130KM) misesci sie pomiedzy obudowa czesci zimnej turbosprezarki a kolektorem wydechowym, przy zaworku (slawetnym) N75. Ma ksztalt kulisty i jest oblozona, od strony kolektora gruuubym sreberkiem (izolacja termiczna) Edytowane 31 Stycznia 2009 przez zuse babole :p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #297 Napisano 31 Stycznia 2009 ale te passaty technologicznie zaawansowane thx Zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #298 Napisano 6 Lutego 2009 co do NAPRAWDE "sportowych" hamulcow... jestem na etapie kompletowania zawieszenia pod ktore podejdzie 321mm !! Zawieszenie pochodzic bedzie od S4. Zaciski beda 2 tloczkowe MEGA WIELKIE !! Do tego tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 321mm i 30mm grube. Dodam tylko dla ciekawskich, ze 130KM PD ma te same polosie co S4 2.7 BiTurbo Qattro wiec naprawde MOCNE !! Na fotce...z LEWEJ strony seryjne zaciski jakie sa w Pasku (tloczek 57mm) a z PRAWEJ zaciski od S4 ktore niebawem beda pracowac w moim zawieszeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #299 Napisano 6 Lutego 2009 roznice widac golym okiem pewnie w hamowaniu tez bedzie ogromna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #300 Napisano 6 Lutego 2009 Zuse ,pompę też zmieniasz,czy ta wydoli? to będzie 17'' najmniejsza felga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach