Skocz do zawartości
Gość r4q

Sportowe hamulce.

Rekomendowane odpowiedzi

ile masz kasy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile masz kasy na to?

Chce to zrobic jak najtaniej (wiadomo) dzieki dobraniu czegos p&p bez zmiany piasty czy wachacza tylnego.

Tak wiec potrzebny mi pasujacy zacisk na tyl i na przod mozliwie jak najwiekszy uwzgledniajac zmiane jedynie zacisku i jarzma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mozliwie jak najwiekszy uwzgledniajac zmiane jedynie zacisku i jarzma.

..... raczej zapomnij, pisałem poczytaj o hamulcach chociaż takich http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51970

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha....a 312 nie maja takiego samego rostawy srub w jarzmie?

 

 

Czytanie nie boli, faktycznie trochę czasu zajmuje //Majcin

 

---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

 

aha....a 312 nie maja takiego samego rostawy srub w jarzmie?

 

 

Czytanie nie boli, faktycznie trochę czasu zajmuje //Majcin

zwatpilem w to czytanie po pierwszych kilkunastu postach, bo caly czas to samo owijanie w bawelne idzie tam...no ale niech strace, doczytam;)

 

---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:50 ----------

 

aha....a 312 nie maja takiego samego rostawy srub w jarzmie?

 

 

Czytanie nie boli, faktycznie trochę czasu zajmuje //Majcin

 

---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

 

 

zwatpilem w to czytanie po pierwszych kilkunastu postach, bo caly czas to samo owijanie w bawelne idzie tam...no ale niech strace, doczytam;)

no i za cholere nie widze nic o 312mm, czyli dokladnie to samo wrazenie co przy pobierznym ogladaniu tematu.

Nic konkretnego...

Dziki za ostrzegawke bez powodu;)

 

---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:05 ----------

 

wiec na tyl pasuje 288mm zacisk i jarzmo od s4 bez przerobek.

 

Co z przodem?

Wiem ze jest rozmiar 312mm na przod od chyba w8 ale czy kolumna jest tam taka sama i czy rozstaw mocowan w jarzmi bedzie pasowal?

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i za cholere nie widze nic o 312mm,
Dziki za ostrzegawke bez powodu

nie klep bez sensu postów TYLKO CZYTAJ I JESZCZE RAZ CZYTAJ jak nie to drugie dostaniesz - po łebkach to samuraje ścinają ;)

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw piszesz ze chesz hebel 345 a potem ze nie wiesz czy bedzie pasowala piasta do 312mm...

Druga rzecz. Robienie hebla jak najtaniej, nie jest dobrym rozwiazaniem.

 

Podlicz budzet to Ci powiemy na co Cie stac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze raz spytam czy nie taniej iść w brembo 4 tłoczki ;) Komplet zacisków w dobrym stanie od brery to koszt 900-1000zł... adaptery - to kwestia dostępu do CNC - 400-500zł?. Projekt w solidworksie jest, trzeba się ładnie usmiechnąć do niejakiego Zoltara ;) Po co kombinować z piastami, zwrotnicami, jak można mieć męski zacisk na seryjnej zwrotnicy, do którego pasuje seryjna tarcza 312 i klocki za 30zł :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

400 funtow

to ze sie da wydac i zrobic, to ja wim...ale jak zrobic zeby nie wydac(bo tez sie da) chcialbym wiedziec;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
400 funtow

to ze sie da wydac i zrobic, to ja wim...ale jak zrobic zeby nie wydac(bo tez sie da) chcialbym wiedziec

kupić nowe tarcze, dobre klocki, wymienić płyn hamulcowy i jeździć. Po taniości to sobie można... naklejki na szybe. A nie hamulce, od których ma zależeć Twoje (i innych) życie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kupić nowe tarcze, dobre klocki, wymienić płyn hamulcowy i jeździć. Po taniości to sobie można... naklejki na szybe. A nie hamulce, od których ma zależeć Twoje (i innych) życie ;)

przeznaczylem kolo 400f na same zaciski i jarzma, tarcze bede mial robione na zamowienie z ebc nacinane/nawiercane/frezowane i kloci red stuff z ebc.

Osobiscie nie powiedzialbym ze to po taniosci bo za 400f staja na ebay nowki brembo szczeki i kocki z tarczami na przod.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz odopowiedziec ile masz floty na hebel? Bo widze ze jest dyskusja jak z dziewica na pierwszej domówce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chyba juz pisalem 400funtow zeby zrobic przod i tyl nie wliczajac klockow plynu i tarcz.

Czyli £400 na dwa przednie zaciski i co tam trzeba oraz 2 tylne i osprzet do nich.

W przeliczeniu na zlotowki to kolo 1600 z grubym hakiem, pewnie kolo 1800.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jesli bez klockow i tarcz i masz 1600 to smialo kupisz zacisk prosiaka pod tarcze 345. Po drobnych modach mozna to wrzucic w 17".

 

BTW moge u Ciebie kupic funty? bo masz dobry przelicznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jesli bez klockow i tarcz i masz 1600 to smialo kupisz zacisk prosiaka pod tarcze 345. Po drobnych modach mozna to wrzucic w 17".

 

BTW moge u Ciebie kupic funty? bo masz dobry przelicznik.

 

hahahaha...nie no kantoru nie mam, nie wiem, tak strzelalem w te zlotowki.

Prosiaka? To ladnie brzmi... Beda 18 albo jak upchne to 19(takie wole).

A co do tego prosiaka jeszcze trzeba i dokladnie (bo nie mam pojecia) od jakiego auta czesci (i jakie) na przod i od jakiego (i jakie) na tyl?

 

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie przejdzmy do zeczy bo nie wiem czy kolega sebastian jest w temacie. Zeby zrobic dobre hamulce to jak by nie patrzyl trzeba to wszystko przerobic, pozmieniac i podobierac i wtedy bedzie to ganialo ( nie chce mi sie rozpisywac co i jak ) ja jestem 100% pewny ze te 400£ to jest zupelnie nie wystarczajaco na wyspach, za te pieniadze moze dostal bys dobre zaciski porcelanowe od porshe ( uzywane, lub jeden nowy) na przod i tyle, a jezeli chodzi o warunki polskie to w przeliczeniu na zlotowki to tez nic specjalnego bo liczac 1£ x 4.50 zl to wychodzi nam 1800 zl ( rewelacji nie ma, i pewnie sie ze mna zgodzicie). Zeby zrobic bardzo dobre hamulce , tzw. cheble, to musisz przeznaczyc co najmiej ( a raczej minimum ) lekka reka w brytyjskiej walucie 800£ jak dobrze poszukasz i masz ulkady. Pisze z doswiadczenia he he . jak chcesz isc tanszym kosztem to mysle ze za 400£, nie obrazajac nikogo to do fiata seicento da sie zalatwic na cztery kola, po tuningu. Pozdrawiam

Edytowane przez bialek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, koniec glupot, temat uwazam za zamkniety, dowiem sie na forum audi czegos konkretnego...

Ja nie pytam o heble od gfalrdo czy porshe, ale od audi, mianowicie nie o koszta, ale o sposob jezeli to komus cos mowi.

 

Mowiac prosto, chcialbym wiedziec co od czego i jak zamontowac zeby byly chcmulce rozmiary 312, 320 lub (najlepiej) 345mm przod i 288 tyl.

 

A to ile mam na to przeznaczone to tylko moj interes, jeszcze mowiac szczerze nic nie mam przeznaczone, ale jak bede wiedzial co mam kupic to sprawdze ile co kosztuje i zadecyduje ze to dla mnie za duzo lub ok i moge tyle przeznaczyc.

 

 

Jak z dziecmi...

Dziekuje, prosze moda o wywalenie do kosza. Szkoda miejsca na zsmiecanie forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mowiac prosto, chcialbym wiedziec co od czego i jak zamontowac zeby byly hamulce rozmiary 312, 320 lub (najlepiej) 345mm przod i 288 tyl.

masz wszystko opisane,

 

pisałem już Ci raz CZYTAJ OD POCZĄTKU DO KOŃCA bo..

Szkoda miejsca na zaśmiecanie forum.

 

 

Jak z dziecmi...

i vice versa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

foch? :)

 

spoko, mozesz isc na forum audi... lol

 

Chcemy Ci pomoc ale widze jestes niereformowalny.... nie zagladam Ci w kieszen bo mnie to nie interesuje.

 

poki co nie wywalam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nacinane/nawiercane/frezowane

:rotfl: szkoda. że nie da się ich jeszcze na kolor pomalować.

chłopaku z taką kasą w UK nie poszalejesz żeby zrobić 312 na przodzie ;) chyba że czatujesz na ebayu i ktoś ma w8 na części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:rotfl: szkoda. że nie da się ich jeszcze na kolor pomalować.

chłopaku z taką kasą w UK nie poszalejesz żeby zrobić 312 na przodzie ;) chyba że czatujesz na ebayu i ktoś ma w8 na części.

Co ty znowy z ta kasa, czytaj dokladnie jak bedzie trzeba dac na to 200 to dam 200 jak 500 to dam 500 jak wiecej to sie zastanowie czy warto.

 

I wkoncy cos sensownego, czy od w8 bedzie hulac p&p czy tez cala piaste trzeba przerzucac?

 

---------- Post added at 03:03 ---------- Previous post was at 03:01 ----------

 

masz wszystko opisane,

 

pisałem już Ci raz CZYTAJ OD POCZĄTKU DO KOŃCA bo..

 

 

 

 

i vice versa

Czytalem to z podanego linku od poczatku do konca i niczego dla siebie nie wyrwalem.

 

Chcialbym zeby ktos naprowadzil mnie w temacie co i od czego trzeba wrzucic do b5 lf zeby lepiej hamowalo.

 

---------- Post added at 03:06 ---------- Previous post was at 03:03 ----------

 

Na forum audi dowiedzialem sie ze podobno bedzie pasowal przod (piasta,zacisk i jarzmo) od s4 2.7 biturbo.

Ktos powiedzial ze chlopaki szukali tego zestawu do passata.

Ale tam chyba jest 320.

Tak wiec na temat 320mm wiem co i jak i od czego.

A od czego mozna zaporzyczyc 345mm przod i 288 tyl? (tego wciaz nigdzie nie wyczytalem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności