the.wolf Zgłoś #561 Napisano 3 Stycznia 2011 ile masz kasy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #562 Napisano 3 Stycznia 2011 ile masz kasy na to? Chce to zrobic jak najtaniej (wiadomo) dzieki dobraniu czegos p&p bez zmiany piasty czy wachacza tylnego. Tak wiec potrzebny mi pasujacy zacisk na tyl i na przod mozliwie jak najwiekszy uwzgledniajac zmiane jedynie zacisku i jarzma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #563 Napisano 3 Stycznia 2011 mozliwie jak najwiekszy uwzgledniajac zmiane jedynie zacisku i jarzma. ..... raczej zapomnij, pisałem poczytaj o hamulcach chociaż takich http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51970 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #564 Napisano 3 Stycznia 2011 (edytowane) aha....a 312 nie maja takiego samego rostawy srub w jarzmie? Czytanie nie boli, faktycznie trochę czasu zajmuje //Majcin ---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:15 ---------- aha....a 312 nie maja takiego samego rostawy srub w jarzmie? Czytanie nie boli, faktycznie trochę czasu zajmuje //Majcin zwatpilem w to czytanie po pierwszych kilkunastu postach, bo caly czas to samo owijanie w bawelne idzie tam...no ale niech strace, doczytam;) ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:50 ---------- aha....a 312 nie maja takiego samego rostawy srub w jarzmie? Czytanie nie boli, faktycznie trochę czasu zajmuje //Majcin ---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:15 ---------- zwatpilem w to czytanie po pierwszych kilkunastu postach, bo caly czas to samo owijanie w bawelne idzie tam...no ale niech strace, doczytam;) no i za cholere nie widze nic o 312mm, czyli dokladnie to samo wrazenie co przy pobierznym ogladaniu tematu. Nic konkretnego... Dziki za ostrzegawke bez powodu;) ---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:05 ---------- wiec na tyl pasuje 288mm zacisk i jarzmo od s4 bez przerobek. Co z przodem? Wiem ze jest rozmiar 312mm na przod od chyba w8 ale czy kolumna jest tam taka sama i czy rozstaw mocowan w jarzmi bedzie pasowal? Edytowane 3 Stycznia 2011 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #565 Napisano 3 Stycznia 2011 (edytowane) no i za cholere nie widze nic o 312mm, Dziki za ostrzegawke bez powodu nie klep bez sensu postów TYLKO CZYTAJ I JESZCZE RAZ CZYTAJ jak nie to drugie dostaniesz - po łebkach to samuraje ścinają Edytowane 3 Stycznia 2011 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #566 Napisano 4 Stycznia 2011 najpierw piszesz ze chesz hebel 345 a potem ze nie wiesz czy bedzie pasowala piasta do 312mm... Druga rzecz. Robienie hebla jak najtaniej, nie jest dobrym rozwiazaniem. Podlicz budzet to Ci powiemy na co Cie stac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #567 Napisano 4 Stycznia 2011 ja jeszcze raz spytam czy nie taniej iść w brembo 4 tłoczki Komplet zacisków w dobrym stanie od brery to koszt 900-1000zł... adaptery - to kwestia dostępu do CNC - 400-500zł?. Projekt w solidworksie jest, trzeba się ładnie usmiechnąć do niejakiego Zoltara Po co kombinować z piastami, zwrotnicami, jak można mieć męski zacisk na seryjnej zwrotnicy, do którego pasuje seryjna tarcza 312 i klocki za 30zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #568 Napisano 4 Stycznia 2011 400 funtow to ze sie da wydac i zrobic, to ja wim...ale jak zrobic zeby nie wydac(bo tez sie da) chcialbym wiedziec;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #569 Napisano 5 Stycznia 2011 400 funtowto ze sie da wydac i zrobic, to ja wim...ale jak zrobic zeby nie wydac(bo tez sie da) chcialbym wiedziec kupić nowe tarcze, dobre klocki, wymienić płyn hamulcowy i jeździć. Po taniości to sobie można... naklejki na szybe. A nie hamulce, od których ma zależeć Twoje (i innych) życie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #570 Napisano 5 Stycznia 2011 kupić nowe tarcze, dobre klocki, wymienić płyn hamulcowy i jeździć. Po taniości to sobie można... naklejki na szybe. A nie hamulce, od których ma zależeć Twoje (i innych) życie przeznaczylem kolo 400f na same zaciski i jarzma, tarcze bede mial robione na zamowienie z ebc nacinane/nawiercane/frezowane i kloci red stuff z ebc. Osobiscie nie powiedzialbym ze to po taniosci bo za 400f staja na ebay nowki brembo szczeki i kocki z tarczami na przod. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #571 Napisano 5 Stycznia 2011 mozesz odopowiedziec ile masz floty na hebel? Bo widze ze jest dyskusja jak z dziewica na pierwszej domówce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #572 Napisano 5 Stycznia 2011 No chyba juz pisalem 400funtow zeby zrobic przod i tyl nie wliczajac klockow plynu i tarcz. Czyli £400 na dwa przednie zaciski i co tam trzeba oraz 2 tylne i osprzet do nich. W przeliczeniu na zlotowki to kolo 1600 z grubym hakiem, pewnie kolo 1800. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #573 Napisano 5 Stycznia 2011 to jesli bez klockow i tarcz i masz 1600 to smialo kupisz zacisk prosiaka pod tarcze 345. Po drobnych modach mozna to wrzucic w 17". BTW moge u Ciebie kupic funty? bo masz dobry przelicznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #574 Napisano 5 Stycznia 2011 (edytowane) to jesli bez klockow i tarcz i masz 1600 to smialo kupisz zacisk prosiaka pod tarcze 345. Po drobnych modach mozna to wrzucic w 17". BTW moge u Ciebie kupic funty? bo masz dobry przelicznik. hahahaha...nie no kantoru nie mam, nie wiem, tak strzelalem w te zlotowki. Prosiaka? To ladnie brzmi... Beda 18 albo jak upchne to 19(takie wole). A co do tego prosiaka jeszcze trzeba i dokladnie (bo nie mam pojecia) od jakiego auta czesci (i jakie) na przod i od jakiego (i jakie) na tyl? Edytowane 5 Stycznia 2011 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #575 Napisano 6 Stycznia 2011 (edytowane) Dobra panowie przejdzmy do zeczy bo nie wiem czy kolega sebastian jest w temacie. Zeby zrobic dobre hamulce to jak by nie patrzyl trzeba to wszystko przerobic, pozmieniac i podobierac i wtedy bedzie to ganialo ( nie chce mi sie rozpisywac co i jak ) ja jestem 100% pewny ze te 400£ to jest zupelnie nie wystarczajaco na wyspach, za te pieniadze moze dostal bys dobre zaciski porcelanowe od porshe ( uzywane, lub jeden nowy) na przod i tyle, a jezeli chodzi o warunki polskie to w przeliczeniu na zlotowki to tez nic specjalnego bo liczac 1£ x 4.50 zl to wychodzi nam 1800 zl ( rewelacji nie ma, i pewnie sie ze mna zgodzicie). Zeby zrobic bardzo dobre hamulce , tzw. cheble, to musisz przeznaczyc co najmiej ( a raczej minimum ) lekka reka w brytyjskiej walucie 800£ jak dobrze poszukasz i masz ulkady. Pisze z doswiadczenia he he . jak chcesz isc tanszym kosztem to mysle ze za 400£, nie obrazajac nikogo to do fiata seicento da sie zalatwic na cztery kola, po tuningu. Pozdrawiam Edytowane 6 Stycznia 2011 przez bialek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #576 Napisano 7 Stycznia 2011 Dobra, koniec glupot, temat uwazam za zamkniety, dowiem sie na forum audi czegos konkretnego... Ja nie pytam o heble od gfalrdo czy porshe, ale od audi, mianowicie nie o koszta, ale o sposob jezeli to komus cos mowi. Mowiac prosto, chcialbym wiedziec co od czego i jak zamontowac zeby byly chcmulce rozmiary 312, 320 lub (najlepiej) 345mm przod i 288 tyl. A to ile mam na to przeznaczone to tylko moj interes, jeszcze mowiac szczerze nic nie mam przeznaczone, ale jak bede wiedzial co mam kupic to sprawdze ile co kosztuje i zadecyduje ze to dla mnie za duzo lub ok i moge tyle przeznaczyc. Jak z dziecmi... Dziekuje, prosze moda o wywalenie do kosza. Szkoda miejsca na zsmiecanie forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #577 Napisano 7 Stycznia 2011 Mowiac prosto, chcialbym wiedziec co od czego i jak zamontowac zeby byly hamulce rozmiary 312, 320 lub (najlepiej) 345mm przod i 288 tyl. masz wszystko opisane, pisałem już Ci raz CZYTAJ OD POCZĄTKU DO KOŃCA bo.. Szkoda miejsca na zaśmiecanie forum. Jak z dziecmi... i vice versa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #578 Napisano 7 Stycznia 2011 foch? spoko, mozesz isc na forum audi... lol Chcemy Ci pomoc ale widze jestes niereformowalny.... nie zagladam Ci w kieszen bo mnie to nie interesuje. poki co nie wywalam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #579 Napisano 12 Stycznia 2011 nacinane/nawiercane/frezowane szkoda. że nie da się ich jeszcze na kolor pomalować. chłopaku z taką kasą w UK nie poszalejesz żeby zrobić 312 na przodzie chyba że czatujesz na ebayu i ktoś ma w8 na części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #580 Napisano 13 Stycznia 2011 szkoda. że nie da się ich jeszcze na kolor pomalować.chłopaku z taką kasą w UK nie poszalejesz żeby zrobić 312 na przodzie chyba że czatujesz na ebayu i ktoś ma w8 na części. Co ty znowy z ta kasa, czytaj dokladnie jak bedzie trzeba dac na to 200 to dam 200 jak 500 to dam 500 jak wiecej to sie zastanowie czy warto. I wkoncy cos sensownego, czy od w8 bedzie hulac p&p czy tez cala piaste trzeba przerzucac? ---------- Post added at 03:03 ---------- Previous post was at 03:01 ---------- masz wszystko opisane, pisałem już Ci raz CZYTAJ OD POCZĄTKU DO KOŃCA bo.. i vice versa Czytalem to z podanego linku od poczatku do konca i niczego dla siebie nie wyrwalem. Chcialbym zeby ktos naprowadzil mnie w temacie co i od czego trzeba wrzucic do b5 lf zeby lepiej hamowalo. ---------- Post added at 03:06 ---------- Previous post was at 03:03 ---------- Na forum audi dowiedzialem sie ze podobno bedzie pasowal przod (piasta,zacisk i jarzmo) od s4 2.7 biturbo. Ktos powiedzial ze chlopaki szukali tego zestawu do passata. Ale tam chyba jest 320. Tak wiec na temat 320mm wiem co i jak i od czego. A od czego mozna zaporzyczyc 345mm przod i 288 tyl? (tego wciaz nigdzie nie wyczytalem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach