Jericho Zgłoś #41 Napisano 16 Listopada 2011 z pompy vacum nie zauwazylem zeby sie la Ja mialem wlasnie z niej wyciek. Nie taki zeby mi pod auto lecialo, ale silnik i skrzynia mokre byly. Silnik AVB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #42 Napisano 17 Listopada 2011 ile kosztowala cie naprawa? wczoraj ogladalem to wydaje mi sie ze pompa jest sucha, ogladalem caly tyl silnika i nic, a prawa strona morka i caly dol. jutro jade do mechanika i zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #43 Napisano 17 Listopada 2011 ile kosztowala cie naprawa? U mnie w AVB też miałem cały dół zachlapany ropą, oraz skrzynie i czasami lekki ślad zostawał pod autem. Był to wyciek z pompy paliwowej przy vacum. Wymieniłem samą pompę paliwa co jest przy vacumie bo są one rozbieralne. Dobrą pompę miałem ze starej pompy vacum w której luźny był kruciec przez co auto wpadało w tryb awaryjny. Pompę vacum dobrą kupiłem dwa lata temu za 80zł. Wczoraj za wymianę pompy paliwowej przy vacum i wymianę termostatu zapłaciłem 50zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #44 Napisano 19 Listopada 2011 ile kosztowala cie naprawa? Mi mechanior czasowo wsadzil pompke vacum od B6. Miala siedziec u mnie az zamowi nowa uszczelke do starej i wymieni. Minal juz rok i nie zadzwonil, wiec nic mnie nie kosztowalo, bo robilem to przy okazji rozrzadu.Mowil, ze przeciek najczesciej pojawia sie na ruchomym kroccu wychodzacym z pompki. W B6 z poczatku produkcji niby czesty przypadek, pozniej juz poprawiony. ---------- Post added at 12:46 ---------- Previous post was at 12:44 ---------- . Był to wyciek z pompy paliwowej przy vacum To jest chyba 2 w 1? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #45 Napisano 17 Lipca 2013 (edytowane) Witam. Koledzy pomóżcie rozwiązać mi problem z cieknącą ropą. Pojawia się w miejscu wskazanym na zdjęciu. Dodam, że wymyłem silnik, zrobiłem kilka kilometrów, jechałem przez chwilę około 160 km/h i jak podniosłem maskę to było sucho. Sprawdzam na następny dzień i znów wyciek się pojawił. Niedawno miałem zmieniane wężyki przelewowe, uszczelniany nastawnik. Jeżeli macie jakiś pomysły, to podzielcie się z nimi, bo nie dość, że zostawiam plamy na parkingu, to jeszcze śmierdzi ropą w koło. Edytowane 18 Lipca 2013 przez rainman777 Przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #46 Napisano 17 Lipca 2013 to jest kolo filtra paliwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #47 Napisano 17 Lipca 2013 Na lewo od filtra. Poniżej mocowania świec jest taki mały rant i na nim zbiera się ropa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piszczuS Zgłoś #48 Napisano 17 Lipca 2013 A przelewowe suche są? Bo ja miałem z tym problem, ciekło jak ze świni i smród ciągły aż głowa boli. Jest jeszcze opcja że zaślepka puściła na wtrysku bo u mnie na pierwszym pękła i ciekło tylko że zaślepka jest z przodu i chyba aż tam by nie poleciało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #49 Napisano 18 Lipca 2013 Przelewowe suche są i właśnie to jest ten problem bo nie wiem z jakiego innego miejsca może cieknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach