carol Zgłoś #21 Napisano 22 Marca 2009 znalazłem instrukcje obsługi do langeford zacząłem wprowadzać inne ustawienia i okazało sie ze to nie do tego modelu i teraz ciągle mi alarm wyje i kierunki mrugają. odłączyłem go na pare minut i dalej to samo. alarm nie reaguje na nic. zaproponujesz mi cos kolego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #22 Napisano 22 Marca 2009 Napisz jaki dokładnie masz ten alarm. Napisz mi jeszcze z jakiej instrukcji korzystałeś? Bez tego nie ruszymy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carol Zgłoś #23 Napisano 22 Marca 2009 (edytowane) model f-14 E20 97RA-01 1469 spisałem to z centralki a instrukcje wziołem ztąd http://www.batex.pl/Schemat%20LEGENDFORD.htm Edytowane 22 Marca 2009 przez carol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #24 Napisano 22 Marca 2009 Mam instrukcję do Twojego alarmu. Nie wiem co dokładnie wprogramowałeś. To, że odłączysz zasilanie nic nie zmieni, bo wszystkie dane są zapisywane w nieulotnej pamięci. Musiałbyś dokładnie opisać co się dzieje, kiedy się dokładnie włącza wyjec. Po jakiej czynności. Chyba, że sobie przestudiujesz instrukcję, którą załączyłem, może do czegoś dojdziesz.... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carol Zgłoś #25 Napisano 22 Marca 2009 dzięki. juz wiem co zrobiłem-otóż wszedłem w stan serwisowania, włączyłem 7razy zapłon i tym samym włączyła sie funkcja anty hi jack co sprawiło rozprogramowanie pilota. dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stbsm Zgłoś #26 Napisano 25 Marca 2009 (edytowane) Panowie ktoś wspominał o diodach prostowniczych do podłączenia kierunkowskazów. Dziś zamontowałem u siebie centralkę ale nie podłączyłem kierunków, został 1 brązowy przewód (w centralce, który obsługuje kierunki). W jaki sposób go podłączyć żeby kierunki świeciły przy otwieraniu i zamykaniu? Edytowane 25 Marca 2009 przez stbsm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekJI Zgłoś #27 Napisano 25 Marca 2009 Rafał10 dzieki serdeczne za pomoc zrobilem tak jak pisałeś chodzi pięknie;) mam jeszcze pytanko, bo do kierunków wychodzi od sterownika tylko jeden, to pewnie trzeba go rozdzielić na 2 i wpiąć się do kierunków? tylko do którego kabla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stbsm Zgłoś #28 Napisano 25 Marca 2009 No na pewno trzeba rozdzielić ten kabelek, ale też trzeba założyć diody żeby napięcie jak włączysz kierunkowskazy względnie awaryjne nie szło na sterownik centralnego. Niewiem tylko czy podpinać się pod kable kierunków w światłach czy pod pompkę i jakich diód powinienem użyć. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #29 Napisano 25 Marca 2009 ręce opadają ;P bierzesz diody prostownicze 3A, i wpinasz się w przewody do kirunkowskazow poprzez diody z tego jednego przewodu pamietajac ze diody charakterystyka diody jest tylko w jedna strone przewodzaca a w druga zaporowa. ->I- kierunki tak sie wpinamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #30 Napisano 25 Marca 2009 ale też trzeba założyć diody żeby napięcie jak włączysz kierunkowskazy względnie awaryjne nie szło na sterownik centralnego. Diody te mają jeszcze jedno zadania. Bez nich nie będzie kierunków ale tylko i wyłącznie awarajny, bo jak np włączysz lewy kierunek, to prąd "powędruje" sobie przez rozgałęzienie do prawego kierunkowskazu. Diody możesz wyjąć np ze starego zasilacza od kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #31 Napisano 26 Marca 2009 Koszt takiej diody to około 60gr więc po co się męczyć ze starym kompem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert199 Zgłoś #32 Napisano 26 Marca 2009 szukałem na forum ale tej konkretnej informacji nie znalazłem. gdzie w okolicy skrzynki bezpieczników znajde przewody do sterowania kierunkowskazami. jakie to kolory. licze na pomoc, poniewaz, sprawdzanie każdego kabla ze skrzynki bezp. troche czasu zajmie. moze ktoś już podłączał i może i udzielić takiej informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #33 Napisano 26 Marca 2009 Kolory kabli od kierunkowskazów to czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem. Ale to w B3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert199 Zgłoś #34 Napisano 26 Marca 2009 dzięki wielkie, jakbys jeszczemógł napisać gdzie ich szukać, tzn, czy z tyłu skrzynki bezpieczników, czy w jakiejś wiązce kabli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stbsm Zgłoś #35 Napisano 26 Marca 2009 Ja przed chwilą podłączałem kierunki i wpiąłem się do tylnej lewej lampy pod czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem (b4) i wszytko śmiga. (oczywiście centralkę mam zamontowaną z tyłu przy pompce). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #36 Napisano 26 Marca 2009 Ja zrobiłem tak jak kolega stbsm czyli przy tylnej lampie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #37 Napisano 26 Marca 2009 dzięki wielkie, jakbys jeszczemógł napisać gdzie ich szukać, tzn, czy z tyłu skrzynki bezpieczników, czy w jakiejś wiązce kabli. Te kable znajdziesz i bardzo prosto się do nich podłączysz jak zdejmiesz osłonę kolumny kierownicy, idą do złącza pod kierownicą, mniej więcej pod spodem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #38 Napisano 27 Marca 2009 Te kable znajdziesz i bardzo prosto się do nich podłączysz jak zdejmiesz osłonę kolumny kierownicy, idą do złącza pod kierownicą, mniej więcej pod spodem.Pozdrawiam. tam to raczej nie wygodnie.w te kable najłatwiej wpiąć się w wiązkę która idzie na tył auta. Zdejmujesz tą osłonę nad progiem(jest tylko na zatrzaski) i masz wszystko na wierzchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #39 Napisano 27 Marca 2009 Czy niewygodnie to już temat umowny, w każdym bądź razie tak zaleca większość podręczników, oraz montażystów. Kable praktycznie idą pojedynczo i bardzo selektywnie. Bardzo łatwo zaizolować każdy lut. Nie wiem, czy równie łatwo się izoluje kable we wiązce pod listwą progową... A niestety powinno być dobrze zaizolowane.... Wiadomo, że tam nie idzie masa... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekJI Zgłoś #40 Napisano 8 Maja 2009 Witam mam pytanie, stało mi się takie coś że jak zamykam auto bądź otwieram- nie zależnie czy kluczykiem czy pilotem to zamyka sie wszystko oprócz bagażnika, a pompka pompuje jeszcze przez jakąś minute minute, wydaje mi się że to wina zamka w klapie?? jak myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach