stbsm
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O stbsm
- Urodziny 22.11.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Sławek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Złotów
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
stbsm obserwuje zawartość → Dodatkowe wskazniki do silnika TDI.
-
gdzie szukac przy silniczku i czego dokladnie ?? zimne luty czy jak ?? może to standartowa usterka?
-
Dosłownie przed chwilą wyczyściłem obydwa włączniki. Styki na przyciskach były mocno przybrudzone jakby przykopcone lekko. Jak narazie wszystko działa bez zarzutu. Potestuję i zobaczymy jak będzie. W razie czego będzie trzeba się dobrać do tych silniczków i sprawdzić połączenia.Pozdrawiam Sławek
-
Witam. Problem dotyczy podnoszenia i opuszczania szyb elektrycznych przednich (tylko te mam). Używałem szukajki ale tożsamego problemu z moim nie znalazłem. Otóż. W deszczowe dni można bez problemu opuszczać szybę od od strony kierowcy po uprzednim przyciśnięciu przycisku w górę lub 2 przyciśnięciach a następnie w dół - (czasami szyba się zatrzymuje i trzeba ponownie powtórzyć procedurę, czyli klik "w górę i w gół"). Zeszłego lata było podobnie - całą zimę szyby działały z wyjątkiem możliwości podnoszenia szyby od strony pasażera sterując włącznikiem od kierowcy. Szybę pasażera również można otworzyć w taki sam sposób jak kierowcy (2 razy klik do góry i potem schodzi normalnie). Domykanie z kluczyka działa bez zarzutów. Wiem, że to brzmi trochę dziwnie ale jak auto postoi trochę na słońcu szyb w ogóle nie można otworzyć. Dodam, iż na razie wymieniałem włącznik od strony kierowcy (niestety na używany - więc niewiem czy sprawny). Moje pytanie brzmi w jaki sposób mogę sprawdzić (np. miernikiem) czy włącznik jest sprawny (np. które piny przemierzyć)? Drugie pytanie to gdzie mam szukać niesprawności? Proszę o wskazówki. Pozdrawiam Sławek
-
President Lincoln + President ML145 President Herbert I + antena bazowa
-
tak. jest na rurze IC w 1Z wężyk który idzie do ECU. Czyli jak tam się z tym trójniczkiem wepnę - to będzie dobrze?
-
W którym miejscu należy podłączyć trójnik wskaźnika doładowania w silniku 1Z?
-
Ja parę dni temu założyłem 205/50/15 (http://www.oponeo.pl/dane_opony/49/327078,17033/barum_bravuris_2_205_50r15_86_v.htmlx) i w klasie opon "ekonomicznych" jestem naprawdę zadowolony.
-
Zamontowanie sterownika na pilot do fabrycznego centralnego
stbsm odpowiedział jacekJI → na temat → Nadwozie i wnętrze
Ja przed chwilą podłączałem kierunki i wpiąłem się do tylnej lewej lampy pod czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem (b4) i wszytko śmiga. (oczywiście centralkę mam zamontowaną z tyłu przy pompce). -
Zamontowanie sterownika na pilot do fabrycznego centralnego
stbsm odpowiedział jacekJI → na temat → Nadwozie i wnętrze
No na pewno trzeba rozdzielić ten kabelek, ale też trzeba założyć diody żeby napięcie jak włączysz kierunkowskazy względnie awaryjne nie szło na sterownik centralnego. Niewiem tylko czy podpinać się pod kable kierunków w światłach czy pod pompkę i jakich diód powinienem użyć. ? -
Zamontowanie sterownika na pilot do fabrycznego centralnego
stbsm odpowiedział jacekJI → na temat → Nadwozie i wnętrze
Panowie ktoś wspominał o diodach prostowniczych do podłączenia kierunkowskazów. Dziś zamontowałem u siebie centralkę ale nie podłączyłem kierunków, został 1 brązowy przewód (w centralce, który obsługuje kierunki). W jaki sposób go podłączyć żeby kierunki świeciły przy otwieraniu i zamykaniu?