Matsil Zgłoś #1 Napisano 9 Marca 2009 Szukałem, szukałem i nic nie znalazłem. Dużo sie o nich pisze, ale nic jak to wymontować. Czy ktoś to kiedyś robił? Mam taki problem, ze w prawej szufladce wożę drobne na myjnię . Jakiś drobniak wypadł z szufladki - pewnie wpadł pod nią i na zakrętach przesuwa się z lewej w prawą i odwrotnie hałasując przy tym niemiłosiernie, co doprowadza mnie do szału :634:. Muszę więc ją wyjać, zeby wydostać tę złotówkę czy dwie - już mi nie chodzi o tą kasę . Będę bardzo wdzieczny za jakąś podpowiedź lub może jak ktoś ma fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #2 Napisano 9 Marca 2009 ja nie wiem jak to się wyjmuje ale coś mi się zdaje że to nie będzie łatwa sprawa ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #3 Napisano 9 Marca 2009 (edytowane) Dzięki za pocieszenie . Znalazłem takie oto zdjęcie i wygląda na to, że są przymocowane dwoma śrubami plus pewnie jakieś zatrzaski: Edytowane 9 Marca 2009 przez Matsil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TC Zgłoś #4 Napisano 10 Marca 2009 Co do demontażu szuflad to nie pomogę ale zacząłbym od tego: Zaślepki są na zatrzaski (trzeba tylko podważyć). pozdr, TC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #5 Napisano 10 Marca 2009 Podejrzewam, że nie ma potrzeby demontowania zaślepek - niczego to nie odsłoni a o uszkodzenie nie trudno. Podejrzewam, że najpierw trzeba odsłonić listwy ozdobne po obydwy stronach szufladek oraz ramkę radia i wszystko będzie jak na dłoni. Jak znajdę chwilę, to zabiorę się do tego i jak się uporam to wszystko opiszę, żeby innym było łatwiej w przyszłości . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #6 Napisano 11 Marca 2009 No i po problemie. Aby wyjąć te cholerne szufladki trzeba niestety zdemontować obydwie listwy ozdobne na desce - tę na liczniku i nad schowkiem. Panel z szufladkami jest szerszy niż same szufladki i aby go wysunąć boczne listwy muszą być zdjęte. Tak jak podejrzewałem całość mocowana jest za pomocą 2-ch śrubek torx w górnej części panelu – pod wąską listwą nad samymi szufladkami, którą też trzeba wyjać. Osobiście nie chciało mi sie wyciągać całości więc pokombinowałem i da sie wyjąć pojedynczą szufladkę. Należy mianowicie zdjąć ozdobny prostokącik z przycisku od awaryjnych i podważając wewnętrzną zapadkę wysunąć szufladkę - uwaga na sprzężynę pod spodem. Po wyjęciu z komory 2-ch monet (2 i 5 zł ) montaż wykonujemy przez umieszczenie sprężyny w uchwycie i wsunięciu szufladki na miejsce. Cała akcja zajmuje nie więcej niż 5 min. Musiałem powtórzyć 2 razy montaż, bo za pierwszym razem szufladka nie blokowała się w pozycji zamkniętej – pod nią jest mały haczyk który musi dokładnie trafić na swoje miejsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lettki Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2009 też się namęczyłem ale okazuje się że to łatwe wyciągałem bo jedna szufladka nie wychodzi samoczynnie - okazuje się że nie ma w niej sprężynki czyli już było tam grzebane wcześnie gdzie można dostać taką sprężynkę?(a raczej taśmę sprężynową) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #8 Napisano 12 Marca 2009 Można poszukać na allegro, ale tam w większości są kompletne szufladki. Zapytaj też w ASO ale obawiam się, że i u nich raczej tylko komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reveler Zgłoś #9 Napisano 18 Marca 2009 Matsil, dzięki za opis, a szczególnie za uwagę o niezamykającej się szufladce. U mnie się ona od momentu zakupu nie zamyka (wstyd, wiem, ale jeżdżę z wetkniętym papierkiem żeby się nie otworzyła) i już myślałem że trzeba całość wymienić, a być może trzeba tylko sprawdzić ten zatrzask. Jeśli to pomoże to dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #10 Napisano 18 Sierpnia 2009 Koedzy a wiecie czt ten cały poanel z szufladkami iawaryjnym da rade podmienic z panelem w wersjie Trendline gdzie nie ma tych szufladek? Bo to przaydatna sprawa może być pytanie czy warta zachodu, tymardziej, że trzeba by przemalowac to aluminium na ten kolor plastików z trenda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reveler Zgłoś #11 Napisano 19 Sierpnia 2009 Nie powinno być problemów, ale właśnie pytanie, czy jest to warte zachodu. Ja ostatnio zakupiłem cały element z szufladkami, bo okazało się, że mam jednak ułamany zatrzask. Wymiana przede mną. Wracając do tematu - siemi1, jeśli masz wszystko sprawne to nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polek Zgłoś #12 Napisano 19 Sierpnia 2009 miałem podobną sytuację i udało mi się wyjąć jedną z szufladek. wpadła mi tam karta do szlabanu przy wjeżdzaniu na osiedle, za mną czekały kolejne samochody i musiałem w szybki sposób ją mocno wyciągnąć. na szczęście nic nie pękło ani się nie połamało. trzeba to jednak robić z wyczuciem. problem miałem natomiast z włożeniem szufladki spowrotem łącznie ze sprężynką. przy montażu ramkę od radia trzeba zdemontować i nie potrzeba więcej odkręcać żadnych śrubek. w obudowie są prowadnice i skręcona sprężyna, którą trzeba przy montażu umiejętnie zaczepić (blaszka sprężyny ma specyficzne nacięcie) z przodu na dolnej części obudowy, do której będzie się chowała szufladka. cały mechanizm jest oryginalnie nasmarowany, więc przy montażu najlepiej jest w minimalnym stopniu go wycierać. Kombinowałem dwa dni ale w końcu się udało. gdyby była taka potrzeba chętnie mogę wesprzeć manualnie w wawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #13 Napisano 19 Sierpnia 2009 Czyli więcej znią problemow niz uzytku chyba sobie jednak daruje...tymbardziej z zazwyczj uzywki sa dostepne z rozbitków czy innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekserwus Zgłoś #14 Napisano 15 Września 2009 U mnie szufladki są zamknięte a sprężynki leżą w schowku, tez kiedyś coś mi wpadło do środka i nie mogłem wyciągnąć wiec wymontowałem jedną i drogą szufladkę i pojawił się problem wyskoczyły te śmieszne sprężynki walcowate i nie wiem do dziś jak to zrobić żeby było jak fabryka zrobiła jeśli na dolnym śląsku jest ktoś co by mi to zrobił to bym przypadkowo podjechał oczywiście ze nie za FRI czekam na info Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polek Zgłoś #15 Napisano 16 Września 2009 zapraszam do wawy, pomogę za fri:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekserwus Zgłoś #16 Napisano 16 Września 2009 Kolego za daleko 500 km , może ktoś zrobił foto jak umieścić tą sprężynkę walcowatą w tej kieszonce w jakim ona kierunku powinna być przy włożeniu szufladki do tej kieszeni kombinuje już dwa dni z tą sprężynką i za każdym razem wyskakuje mi z szufladki pomoże ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reveler Zgłoś #17 Napisano 17 Września 2009 Czyli w okolice Piotrkowa Tryb. też będziesz miał daleko. Zdjęcia nie mam, ale opiszę to tak: sprężynę ustawiasz tak, żeby uchwyt w kształcie litery T był do Ciebie, a część zwinięta sprężyny była u góry: _ (_)__ . a tu gdzie ta kropka jesteś Ty coś mniej więcej jak "narysowałem" u góry. Trzymając tak sprężynę wsuwasz ją w dolną część otworu na szufladkę (jest na to miejsce pośrodku każdego otworu). Na to delikatnie nakładasz szufladkę i delikatnie wsuwasz ją do środka (musisz ucelować w prowadnice, jest to wg mnie najtrudniejsza i najbardziej podatna na uszkodzenia część). Mam nadzieję że choć trochę pomogłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekserwus Zgłoś #18 Napisano 17 Września 2009 Dzięki kolego a jednak to banalnie proste ale musi ktoś podpowiedzieć ty pomogłeś mi jeszcze raz dziękuje Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hulek Zgłoś #19 Napisano 21 Września 2009 Jeśli chodzi o elementy kokpitu - zresztą nie tylko kokpitu, co, gdzie, jak podważyć, odkręcić...proponuję zajrzeć tutaj. Strona (niestety) po rosyjsku, ale cześć materiałów po angielsku, a obrazki niekiedy tłumaczenia nie wymagają: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_passat6_3c tutaj od razu link do tlumaczenia tej strony przez google http://tinyurl.com/lxmtf8 a tu bezposredni link do podręcznika serwisowego - wnętrze http://volkswagen.msk.ru/body/b6/b6_body_rus_ar.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcin3city Zgłoś #20 Napisano 13 Lutego 2010 a cZy udało sie komuś juz gdzieś dostać takie spręzynki? bo ja miałem zapadniętą szufladkę i niestety po wyjeciu sprężynki nie było w środku Z góry dzięki za pomoc jak ktoś wie gdzie dostać bo na allegro nie ma, tylko komplety.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach