Skocz do zawartości

hulek

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hulek

  • Urodziny 01.11.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kupię wiązkę do ładowarki indukcyjnej w Passacie B8 - nr katalogowy ładowarki 5NA 980 611. Pełna wiązka z PINami - rozprowadzenie kabli do skrzynki bezpieczników, BCM, MIB i masy.
  2. To ja wrzucę swoje trzy grosze do tematu - dla porządku w punktach odnosząc się do różnych pytań, które padły w wątku 1. Nawigacja - intuicyjność, prowadzenie, dokładność map Nie jest źle, choć moim zdaniem taka nawigacja jak TomTom czy nawet od Googla w smartfonie jest przyjemniejsza. Brakuje mi np. trybu 3D albo funkcji ALG (Advance Lane Guidance , czyli wizualizacji na który pas zjechać przy rozjazdach). Niby Google Maps miało być, ale nie ma. Mapy są raczej dokładne - szczególnie po najświeższej aktualizacji. Jeździłem dotychczas jednak po głównych drogach Polska-Niemcy-Austria-Włochy oraz w Polsce południe: Wrocław-Bieszczady. Mapy są od HERE (czyli oryginalnie Navteq) - jak wiadomo wszem i wobec HERE jest już w rękach konsorcjum VAG, Mercedesa i BMW, więc można oczekiwać rozwoju tego systemu. 2. POI Baza POI jest spora, istotnie. Fajną opcją jest możliwość ustawienia preferowanych stacji benzynowych (dobre jak masz kartę Routex). Nie wiedzieć dlaczego, ale nie ma jednak na liście dość dużego gracza BP (o Orlenie nie wspomnę), więc trzeba uważać, bo nawigacja najpierw podaje na liście do wyboru celu preferowane stacje, a potem pozostałe, co owocuje np. takimi wynikami -1. Shell 46 km 2. Aral 15 km, trzeba zjechać z trasy 3. 4. 5. 6 itd 10. BP - 200m. POI można zawsze w trakcie dodać jako cel pośredni, bez konieczności kasowania całej trasy- przydatna opcja. Nie jest to może jakoś super intuicyjne, ale po kilku razach wiadomo co i jak. 3. Możliwość wczytania innych map Tu uwaga - pilnuj oryginalnej kary jako oka w głowie. Robiliśmy różne testy i nawigacja w ogóle nie akceptuje (jako nośnik map) innych kart SD niż oryginalna. Zrobiliśmy nawet kopię bit vy bit (z MBR) i też nie działa Nie miałem na razie więcej czasu, by dalej rzecz rozkminiać, ale to prowadzi do wniosku, ze prawdopodobieństwo by "poszły" jakieś inne mapy niż oryginalne HERE (np. Automapy itd) jest zerowe. 4. Nawigacja i Car-net Całkiem nieźle działają powiadomienia z Car-Net, szczególnie w Niemczech. Jechaliśmy przez Niemcy w takcie gigantycznych nawałnic (które zniszczyły później pół Polski) a system informował bardzo precyzyjnie o wypadkach przed nami, a było sporo dzwonów (głownie waliłby w bariery auta z tylnym napędem). Nie było z tego powodu jakiś większych korków, ale nawi wydaje się być gotowa przeliczyć trasę i zaproponować objazd, w razie kompletnego zatoru. 5. Ciekawostki Za Bugiem już próbują zhakować DM, by uruchomić fukcje Google Maps i Street View. Pobobno jest to urządzenie żywcem przeniesione z AUdi - Audi MMI. Pracuje pod kontrolką systemu QNX (taki zamknięty Andorid/Linux). Więcej np. tu http://forums.mwerks.com/showthread.php?7159156-Discover-Pro-Hack-may-be-possible
  3. Jak najbardziej da się odczytać kod z RCD-510. Potrzeba do tego sprytnego urządzenia (jedyne mi znane to Martech Clip + RCD PRO) oraz trochę wiedzy i umiejętności. Podpina (przylutowuje) się kabelki w odpowiednich kilku punktach (pinach) układu EPROM w radiu a Martech robi resztę - sczytuje zawartość pamięci i odnajduje PIN. Jako, że samo urządzenie kosztuje tyle co dwa radia RCD 510, a umiejętności nie posiadam - oddałem to w ręce fachowca, który za 150 pln oddał mi moje radio oraz żółtą kartę z kombinacją czterech cyfr, którą swego czasu nierozważnie posiałem. Aha i jeszcze: samochód zapamiętuje raz rozkodowane w nim radio, czyli Golf małżonki nie będzie prosił o PIN włożonego ponownie radia RCD 510, ale z moich ustaleń wynika, że nie da się z samochodu odczytać w żaden sposób PINu (np. przez VCDS, etc). Tylko metoda powyżej.
  4. Nie ma chyba innych możliwości jak: a) ponownie zmienić telefon (rozumiem,że odpada), b) wymienić moduł BT na najnowszy wszystkomający premium UHV-Premium (Novero HT-2) 3C8 035 730 B lub 3C8 035 730 C, ewentualnie na model UHV-High 5K0 035 730 D, c) pogodzić się z tym, że część danych się nie przenosi i skorzystać z sim
  5. Wróć - sprawdziłem dokładniej - kopiowane są wszystkie numery podpięte pod kontakt / wpis w książce (ja po prostu mam niewiele kontaktów wielonumerowych w książce, stąd błędne wrażenie). Zrobiłem test - pełny kontakt 4 numery - praca, dom, służbowy, komórkowy. (2 zdjęcia - bo cztery numery nie zmieściły się na wyświetlaczu MFA). Telefon HTC Desire, moduł 5K0 035 730 D
  6. Istotnie Nokia C6 bez uwag...ja sprawdzałem wszystkie telefony, które mam pod ręka i każdemu coś dolegało. Kolega który pytał o premium ma iPhona, zobacz sobie model 4S - lista uwag zdaje się nie mieć końca - więcej nie można niż można W praktyce jednak może to wyglądać lepiej niż z opisu - mój htc desire działa, skopiował do książki tylko jeden numer - fakt, o tym napisali, ale to mi na razie nie przeszkadza. Korekta - HTC Desire kopiuje kontakty do samochodu z kilkoma numerami. Przetestowane.
  7. @keisim zajrzyj tu http://87.230.74.92/mobiltelefonvorbereitung.html Haha! Jest tam tabela zgodności - wybierasz producenta i model, a VW dzieli się swoimi uwagami po przeprowadzonych testach. Wygląda na to, że żaden telefon nie jest w 100% kompatybilny.
  8. Nie dałem rady przebrnąć przez cały wątek ale (może to się komuś przyda): 1. mam B7 lipiec 2012 2. auto ma pakiet Start (jako element opcji/pakietu 990) 3. w środku siedzi moduł 5K0 035 730 D I teraz co ten moduł potrafi: Podpiąłem pod niego cztery telefony HTC Desire, Nokię E51, Blackberry oraz Sony Experię Neo V. Telefon - HFP,PBAP Wszystkie rozpoznał, utworzył indywidualne profile, pobrał książki telefoniczne (z polskimi literkami) - gładko, bez zająknięcia. Jak zauważyłem moduł pobiera tylko jeden numer telefoniczny przypisany do kontaktu - przy czym ciekawostka jeśli podstawowy numer jest zdefiniowany (w HTC) jako służbowy, w RCD 510 wyświetla się przy nim ikonka "fabryki" a jeśli domowy - to (Jakże by inaczej) "domek". Telefon - rSAP Tylko Nokia E51 ma rSAP ale tego nie testowałem (telefon proponował ten protokół, ale nie sprawdzałem). Na tym forum facet twierdzi, że moduł 5K0 035 730 D jak najbardziej obsługuje rSAP i jak najbardziej korzysta z anteny GSM w samochodzie dla lepszego odbioru. Multimedia (audio) A2DP działa idealnie. Gra czysto bez zająknięcia. Mam RCD 510 z 2009 r. (data produkcji FD 0309, z poprzedniego passata) i nie działa sterowanie utworami przez radio. Podobno moduł 5K0 035 730 D ma opcję sterowania odtwarzaczem (zmiana utworów, zamiast tylko "BT -audio" pokazuje także tytuł utworów) ale działa to być może tylko z RNS-510. Nie wiem więc jaka jest rzeczywista wartość dodana zestawu Plus lub Premium, jeżeli np. klawiatura wyświetlana jest jako dotykowa np. na RNS 510. W zasadzie telefonu można nie wyciągać z kieszeni, wszystko działa automatycznie.
  9. OK znalazłem to After a bit of messing around, I was able to code both buttons on the center roof console for Information (little 'i' picture) and Service/Breakdown (spanner picture) to numbers of my choosing. I now have the breakdown/service button calling VW roadside assistance and the information button calling my VW dealer. For those interested, under the Telephone module - Adaption in VCDS there are four items at the bottom of the drop down list. Two for each button, one being a 'roaming' version. The Service/Breakdown coding requires 7 bytes which are entered as their raw numeric values. So for VW roadside I entered 18 00 63 71 81 00 00 (note padding with 0's for the last two bytes). The Information number requires 8 bytes, again pad with 0's for the extra bytes. link do forum
  10. @ Fedwo Ano ciekaw jestem, bo googlałem po niemiecku i angielsku za tym i nic nie udało mi się odnaleźć. Serwis nie kuma o co kaman. Ja mam wpisany jakiś numer 0 800 (nie pamiętam teraz, muszę sprawdzić) i oczywiście przy próbie połączenia przez komórkę dostaje grzeczny komunikat operatora "połączenie nie może być zrealizowane". Passat B7 lipiec 2012. Sterownik telefonu 5K0 035 730 D
  11. Witajcie! Taki w sumie mało istotny post, ale postanowiłem się podzielić kilkoma spostrzeżeniami co do obsługi MP3 i kart SD przez RCD 510. Mamy dwa auta VW z RCD510: 1. model z 2009 r. (FD 0309, HW 036 SW 0130) 2. model z 2011 r. (FD 3611 HW 050 SW 0207) Bawiłem się wczoraj z kartą SD i opisywaniem plików mp3 (tzw. tagi) i zauważyłem, że o ile nowsze RCD są kompatybilne ze wszystkimi wersjami tagów mp3 (ID3v2.2, ID3v2.3, ID3v2.4) to starsza wersja RCD czyta poprawnie tylko tagi w wersji ID3v2.4. Jeśli więc irytuje Cię, że radio nie wyświetla wykonawcy, tytułu trzeba zmienić w Twoich empetrójkach (np. programem mp3tag) tagi na wersję ID3v2.4. Dodatkowo widać wyraźnie, że nowsze RCD510 wyraźnie szybciej czyta karty SD (SDHC), szybciej wyświetla pliki, zmienia katalogi. Dodatkowo stare RCD510 nie wyświetla poprawnie książki telefonicznej z najnowszego modułu bluetooth 5K0 035 730 D (zastaw głośnomówiący VW PHONE). Zatem kupując np. na allegro radio warto polować na nowsze modele (czyli Fertigungsdatum, FD od 2011 w górę).
  12. @matias czy znasz może datę wyprodukowania Twojego RCD 510 (tzw. Fertigungsdatum, FD)? Z informacji, które znalazłem na stronie Kufatec wynika, że począwszy od 24 tygodnia 2009 (czyli od modeli oznaczonych FD 2409) nastąpiła istotna zmiana softu. Moje radio jest z początku roku i ma FD 0309
  13. Dzięki za info, podpiąłem nokię E51 ale efekt jest ten sam, przy czym krzaczki są tylko w książce telefonicznej. O dziwo np. sekcja "missed calls" wyświetla się prawidłowo. Kilka zdjęć: Sprawdzam możliwość wymiany softu w radiu, poprzez przeprogramowanie eepromu.
  14. Witajcie! Od tygodnia jestem posiadaczem nowego B7 z oryginalnym zestawem głośnomówiącym Start: Address 77: Telephone (J412) Labels: None Part No SW: 5K0 035 730 D HW: 5K0 035 730 D Component: TELEFON H09 2902 Revision: 1B001001 Serial number: 00007662324360 Coding: 0A01000000010101 Shop #: WSC 00028 028 00020 ASAM Dataset: EV_UHVNA A01719 ROD: EV_UHVNA_VW46.rod VCID: 2647F2ABEDC3 Do auta włożyłem radio RCD-510 ze poprzedniego paska z 2009 r. (HW 046 SW 0130). Telefon HTC Desire. Telefon paruje się bez problemu (jako telefon i odtwarzacz multimedialny). Książka telefoniczna pobierana jest bez problemu prawidłowo do modułu bluetooth. Wszystkie wpisy wyświetlają się na MFA prawidłowo (imię nazwisko, numer). Czyli książka w module BT (poprzez MFA wygląda OK), problem jest tylko jak RCD 510 wyświetla książką telefoniczną. Po naciśnięciu ikonki "książka", w kolejnych liniach jest pusto a po wciśnięciu ikonki "I" (Info) pokazuje się totalna kaszana - znaczki, fragmenty numerów - wygląda to tak, jakby RCD przy odczycie połączyło kilka wpisów książki w jeden. Reszta: dzwonienie a nawet identyfikowanie rozmówców jest OK (czyli wiem kto do mnie dzwoni, ale juz z radia, z książki numerów nie wybiorę i nie zadzwonię). PYTANIE: czy ktoś się z tym zmierzył, z jakim wynikiem? Czy to RCD 510 (rok prod. 2009 r.) jest za stare i po prostu niekompatybilne z nowym bluetooth 5K0 035 730 D (najnowszy model 2012) i nie poradzisz...albo zmiana radia albo przeprogramowanie eeprom na nowszy soft? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
  15. Jeśli chodzi o elementy kokpitu - zresztą nie tylko kokpitu, co, gdzie, jak podważyć, odkręcić...proponuję zajrzeć tutaj. Strona (niestety) po rosyjsku, ale cześć materiałów po angielsku, a obrazki niekiedy tłumaczenia nie wymagają: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_passat6_3c tutaj od razu link do tlumaczenia tej strony przez google http://tinyurl.com/lxmtf8 a tu bezposredni link do podręcznika serwisowego - wnętrze http://volkswagen.msk.ru/body/b6/b6_body_rus_ar.zip
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności