Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ale palnik hid made in china nic bez przeróbek nie podejdzie ?

Odcinasz kable przy palniku i lutujesz do kabli od przetwornicy-nie potrzebujesz żadnych kostek-gdyby chciało się Tobie przeczytać temat o trixenonie, to byś w ogóle nie zadawał tego pytania :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...gdyby chciało się Tobie przeczytać temat o trixenonie, to byś w ogóle nie zadawał tego pytania :P
dobra, dobra :* czytałem ale może upewnić się chciałem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odcinasz kable przy palniku i lutujesz do kabli od przetwornicy-nie potrzebujesz żadnych kostek-gdyby chciało się Tobie przeczytać temat o trixenonie, to byś w ogóle nie zadawał tego pytania

 

Tomek czy możesz dokłądnie opisac co i jak się robi, który kabel do którego i jak podpiąc zasilanie pod przetwornicę aby wychodziło na żarniki. Bo w twim temacie o trixenonie nic o tym nie ma.

 

A chyba prosciej będzie jak napiszesz raz dokladnie co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomek czy możesz dokłądnie opisac co i jak się robi, który kabel do którego i jak podpiąc zasilanie pod przetwornicę aby wychodziło na żarniki. Bo w twim temacie o trixenonie nic o tym nie ma.

 

A chyba prosciej będzie jak napiszesz raz dokladnie co i jak.

Opcja nr 1 - szukasz przejściówki pomiędzy palnik HID a przetwornicę D2S - o takiej właśnie:

Adapter_03.jpg

 

Opcja nr 2 (którą ja zastosowałem) - odcinasz kabelki przy wtyczkach palnika HID (zostaw sobie więcej kabla) i odcinasz wtyczkę przy przetwornicy (też zostaw sobie kawałek kabla) - jak już masz gołe odizolowane kable podłączasz je do siebie-metodą prób i błedów, aż podłaczysz plus do plusa i minus do minusa (nie uszkodzisz przetwornicy ani palnika, kabel z masą od przetwornicy jest najczęściej ciemniejszy)-jak już to wszystko podłączysz i działa, to lutownica z cyną w ruch, duuużo izolacji i po sprawie :) Pamiętaj tylko o tym, że tam jest wysokie napięcie-jak mi się zrobiło przebicie do wzmocnienia czołowego w aucie, to w garażu zrobiło się jasno, jakbym spawarkę uruchomił :rotfl:

 

Wybór opcji należy do Ciebie-łatwiejsza jest chyba opcja nr 1, bo przy zmianie palnika nie musisz ponownie lutować-ja akurat nie miałem czasu czekać na przesyłki z allegro.

Edytowane przez Krawcol82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i założyłem Vertex 35W barwa 4300 - jak to mówią nastolatkowie - JEST SZAŁ!!!

Wszystkim dziękuję za pomoc.

aaa i najważniejsze: błędów brak - bez filtrów!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i założyłem Vertex 35W barwa 4300 - jak to mówią nastolatkowie - JEST SZAŁ!!!

Wszystkim dziękuję za pomoc.

aaa i najważniejsze: błędów brak - bez filtrów!

 

daj namiar na sprzedawcę o ile kupowałeś przez internet, A i napisz czy przestawiałeś coś w kompie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalzałem z montażem zestaw u siebie w cenach allegro. Wpisz w aukcjach VERTEX a znajdziesz. i w kompie nic nie przestawiałem i nie było błędów - nic sie nie działo. podjechałem żeby przestawili na kompie i wtedy wyskoczył błąd - więc wróciłem do pierwotnych ustawień i na razie jest ok.

...ale światło bielusieńkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to niech Ci świecą dłuuugo, pozdrawiam :kciuki :drive:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sie wtrace,

czy do tych hid'ow trzeba miec spryskiwacze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak sie wtrace,

czy do tych hid'ow trzeba miec spryskiwacze?

 

:wmorde

 

Filip a widziałeś auta na ori xenonach?

Każde ma spryskiwacze, na hidach się nie śmiga legalnie a wg przepisów przy xenonie powinieneś mieć spryskiwacze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzialem auta ori na xenonach i maja spryskiwacze ;]

 

w takim razie jestem ciekaw co diagnosta powie na przegladzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzialem auta ori na xenonach i maja spryskiwacze ;]

 

w takim razie jestem ciekaw co diagnosta powie na przegladzie?

 

Jak nie masz znajomości to pewnie ci powie "Panie nie przejdzie" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w takim razie jestem ciekaw co diagnosta powie na przegladzie?

 

Wyciągasz palnik wkładasz H7 to moment roboty. A jak nie to zależy jakiego masz. Mi w B5 2 lata podbijał na 3 rok powiedział że ostatni raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem masakre z hidami. Okazalo sie ze jakis warning cancler zalatwil temat . Zestaw 55w can przetwornica i zarowki h7 50000K i swieci ladnie bialo jak ori. Mialem po odpaleniu auta dyskoteke i pozniej xenon jeden tylko świecił i blad lądował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:wmorde

 

Filip a widziałeś auta na ori xenonach?

Każde ma spryskiwacze, na hidach się nie śmiga legalnie a wg przepisów przy xenonie powinieneś mieć spryskiwacze

 

O ile się nie mylę to stare BMW 5 ma ksenony bez spryskiwaczy itp i jeździ legalnie po drogach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O ile się nie mylę to stare BMW 5 ma ksenony bez spryskiwaczy itp i jeździ legalnie po drogach.

 

Michał mowa o czasach dzisiejszych jesli był taki model z xenami fabrycznymi i bez sprysków to musiało to być szmat czasu temu, gdzie nie były one wymagane. A piszemy odnośnie wymagań na dzień dzisiejszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołem!

Do lamp Valeo metalowy czy plastikowy kołnierz będzie siedział lepiej ?

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...) Zestaw 55w can przetwornica i zarowki h7 50000K i swieci ladnie (...)

:swirus 50.000 K to musi nieźle świecić :ziomal na różowo chyba ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Własnie kupiłem Vertexa i chciałbym lepiej ukryć przetwornice i kabelki... I moje pytanie, czy żeby wymontować reflektor muszę rozebrać cały przód samochodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały przód to nie musisz wymontowywać :-), ale zderzak tak, aby odkręcić listwę pod którą są śruby trzymające reflektory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności