Krawcol82 Zgłoś #501 Napisano 18 Stycznia 2013 ale palnik hid made in china nic bez przeróbek nie podejdzie ? Odcinasz kable przy palniku i lutujesz do kabli od przetwornicy-nie potrzebujesz żadnych kostek-gdyby chciało się Tobie przeczytać temat o trixenonie, to byś w ogóle nie zadawał tego pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #502 Napisano 18 Stycznia 2013 ...gdyby chciało się Tobie przeczytać temat o trixenonie, to byś w ogóle nie zadawał tego pytania dobra, dobra :* czytałem ale może upewnić się chciałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #503 Napisano 19 Stycznia 2013 Odcinasz kable przy palniku i lutujesz do kabli od przetwornicy-nie potrzebujesz żadnych kostek-gdyby chciało się Tobie przeczytać temat o trixenonie, to byś w ogóle nie zadawał tego pytania Tomek czy możesz dokłądnie opisac co i jak się robi, który kabel do którego i jak podpiąc zasilanie pod przetwornicę aby wychodziło na żarniki. Bo w twim temacie o trixenonie nic o tym nie ma. A chyba prosciej będzie jak napiszesz raz dokladnie co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #504 Napisano 19 Stycznia 2013 (edytowane) Tomek czy możesz dokłądnie opisac co i jak się robi, który kabel do którego i jak podpiąc zasilanie pod przetwornicę aby wychodziło na żarniki. Bo w twim temacie o trixenonie nic o tym nie ma. A chyba prosciej będzie jak napiszesz raz dokladnie co i jak. Opcja nr 1 - szukasz przejściówki pomiędzy palnik HID a przetwornicę D2S - o takiej właśnie: Opcja nr 2 (którą ja zastosowałem) - odcinasz kabelki przy wtyczkach palnika HID (zostaw sobie więcej kabla) i odcinasz wtyczkę przy przetwornicy (też zostaw sobie kawałek kabla) - jak już masz gołe odizolowane kable podłączasz je do siebie-metodą prób i błedów, aż podłaczysz plus do plusa i minus do minusa (nie uszkodzisz przetwornicy ani palnika, kabel z masą od przetwornicy jest najczęściej ciemniejszy)-jak już to wszystko podłączysz i działa, to lutownica z cyną w ruch, duuużo izolacji i po sprawie Pamiętaj tylko o tym, że tam jest wysokie napięcie-jak mi się zrobiło przebicie do wzmocnienia czołowego w aucie, to w garażu zrobiło się jasno, jakbym spawarkę uruchomił Wybór opcji należy do Ciebie-łatwiejsza jest chyba opcja nr 1, bo przy zmianie palnika nie musisz ponownie lutować-ja akurat nie miałem czasu czekać na przesyłki z allegro. Edytowane 19 Stycznia 2013 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #505 Napisano 22 Stycznia 2013 No i założyłem Vertex 35W barwa 4300 - jak to mówią nastolatkowie - JEST SZAŁ!!! Wszystkim dziękuję za pomoc. aaa i najważniejsze: błędów brak - bez filtrów! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #506 Napisano 22 Stycznia 2013 No i założyłem Vertex 35W barwa 4300 - jak to mówią nastolatkowie - JEST SZAŁ!!!Wszystkim dziękuję za pomoc. aaa i najważniejsze: błędów brak - bez filtrów! daj namiar na sprzedawcę o ile kupowałeś przez internet, A i napisz czy przestawiałeś coś w kompie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #507 Napisano 22 Stycznia 2013 znalzałem z montażem zestaw u siebie w cenach allegro. Wpisz w aukcjach VERTEX a znajdziesz. i w kompie nic nie przestawiałem i nie było błędów - nic sie nie działo. podjechałem żeby przestawili na kompie i wtedy wyskoczył błąd - więc wróciłem do pierwotnych ustawień i na razie jest ok. ...ale światło bielusieńkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #508 Napisano 22 Stycznia 2013 no to niech Ci świecą dłuuugo, pozdrawiam :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #509 Napisano 23 Stycznia 2013 tak sie wtrace, czy do tych hid'ow trzeba miec spryskiwacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #510 Napisano 23 Stycznia 2013 tak sie wtrace,czy do tych hid'ow trzeba miec spryskiwacze? Filip a widziałeś auta na ori xenonach? Każde ma spryskiwacze, na hidach się nie śmiga legalnie a wg przepisów przy xenonie powinieneś mieć spryskiwacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #511 Napisano 23 Stycznia 2013 widzialem auta ori na xenonach i maja spryskiwacze ;] w takim razie jestem ciekaw co diagnosta powie na przegladzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #512 Napisano 23 Stycznia 2013 widzialem auta ori na xenonach i maja spryskiwacze ;] w takim razie jestem ciekaw co diagnosta powie na przegladzie? Jak nie masz znajomości to pewnie ci powie "Panie nie przejdzie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #513 Napisano 23 Stycznia 2013 w takim razie jestem ciekaw co diagnosta powie na przegladzie? Wyciągasz palnik wkładasz H7 to moment roboty. A jak nie to zależy jakiego masz. Mi w B5 2 lata podbijał na 3 rok powiedział że ostatni raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejTFSI Zgłoś #514 Napisano 24 Stycznia 2013 ja mialem masakre z hidami. Okazalo sie ze jakis warning cancler zalatwil temat . Zestaw 55w can przetwornica i zarowki h7 50000K i swieci ladnie bialo jak ori. Mialem po odpaleniu auta dyskoteke i pozniej xenon jeden tylko świecił i blad lądował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #515 Napisano 24 Stycznia 2013 Filip a widziałeś auta na ori xenonach? Każde ma spryskiwacze, na hidach się nie śmiga legalnie a wg przepisów przy xenonie powinieneś mieć spryskiwacze O ile się nie mylę to stare BMW 5 ma ksenony bez spryskiwaczy itp i jeździ legalnie po drogach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #516 Napisano 24 Stycznia 2013 O ile się nie mylę to stare BMW 5 ma ksenony bez spryskiwaczy itp i jeździ legalnie po drogach. Michał mowa o czasach dzisiejszych jesli był taki model z xenami fabrycznymi i bez sprysków to musiało to być szmat czasu temu, gdzie nie były one wymagane. A piszemy odnośnie wymagań na dzień dzisiejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #517 Napisano 24 Stycznia 2013 Czołem! Do lamp Valeo metalowy czy plastikowy kołnierz będzie siedział lepiej ? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #518 Napisano 24 Stycznia 2013 (...) Zestaw 55w can przetwornica i zarowki h7 50000K i swieci ladnie (...) 50.000 K to musi nieźle świecić :ziomal na różowo chyba ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
insidon Zgłoś #519 Napisano 30 Stycznia 2013 Witam Własnie kupiłem Vertexa i chciałbym lepiej ukryć przetwornice i kabelki... I moje pytanie, czy żeby wymontować reflektor muszę rozebrać cały przód samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #520 Napisano 30 Stycznia 2013 Cały przód to nie musisz wymontowywać :-), ale zderzak tak, aby odkręcić listwę pod którą są śruby trzymające reflektory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach