Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem te 55W, 4300K. Zakupiłem z plastykowymi podstawami (nie mieli z metalowymi). Wchodzą OK. Ale dzisiaj znowu to samo. Nie za każdym razem ale dość często po przełączeniu na światła długie żarnik zaczyna mrugać jak stroboskop. Jest różnica w porównaniu z zestawem 35W. W 35W żarnik pomrugał jakieś 3 sekundy i zgasł, a ten pomruga 3 sekundy, wywali błąd na desce ale nie zgaśnie. Po wy mruganiu te około 3s świeci cały czas. Nie wiem o co tu chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Założyłem te 55W, 4300K. Zakupiłem z plastykowymi podstawami (nie mieli z metalowymi). Wchodzą OK. Ale dzisiaj znowu to samo. Nie za każdym razem ale dość często po przełączeniu na światła długie żarnik zaczyna mrugać jak stroboskop. Jest różnica w porównaniu z zestawem 35W. W 35W żarnik pomrugał jakieś 3 sekundy i zgasł, a ten pomruga 3 sekundy, wywali błąd na desce ale nie zgaśnie. Po wy mruganiu te około 3s świeci cały czas. Nie wiem o co tu chodzi.

 

Możesz wyłączyć sprawdzanie żarówek i problem zniknie ale zacznie się nowy. Dość często nie włącza się jeden palnik i raczej na pewno załapiesz się na pierwszy patrol drogówki celem naprawy usterki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja Panowie, albo miałem sporo szczęścia, albo trafiłem na dobry zestaw. Kupiłem HIDy 35W 6000K za 300 zł (więc nie najtańsze). Było info, że są ekranowane, nie zakłócają itp. Montaż zajął mi około godzinki, potem próba i wszystko OK. Jeżdżę na nich od ok pół roku, zrobiłem jakieś 17.000 km i wszystko OK. Światła świecą ładnie, równo, nie przygasają ani nie mrugają, a co najważniejsze, to przetwornice nie zakłócają pracy ani radia/CD, ani CB radia. Ja jestem bardzo zadowolony. A dodatkowo, żeby nie męczyć palników, to w przyszłym tygodniu zakładam DLRy LED. Oczywiście też te raczej z górnej półki.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możesz wyłączyć sprawdzanie żarówek i problem zniknie ale zacznie się nowy. Dość często nie włącza się jeden palnik i raczej na pewno załapiesz się na pierwszy patrol drogówki celem naprawy usterki.

 

Tzn na skutek wyłączenia opcji sprawdzania żarówek nie będzie się zapalał żarnik?

Łukasz Ty masz B5 w nich nie ma problemu z HIDami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ty masz B5 w nich nie ma problemu z HIDami
Nie ma to jak stare, dobre B5 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

irek30, a ciekawi mnie czy zmieniales vcds'em kodowanie na xenony ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie wszystkich.od pewnego czasu zastanawiam sie nad zamontowaniem takiego zestawu do mojego paska,najbardziej zalezy mi na poprawie widocznosci wiec z tego co zrozumialem to najlepiej 4300k lub 5000k?jesli sie myle to prosze niech ktos mnie poprawi.drugie pytanie a mianowicie czy taki zestaw zeczywiscie poprawi widocznosc w zauwazalnym stopniu?(w stosunku do zwyklych swiatel) no i ewentualnie co byscie polecali.z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

irek30, a ciekawi mnie czy zmieniales vcds'em kodowanie na xenony ??

Mam nadzieję że w poniedziałek mi się uda. Choć kolega wcześniej napisał że nawet po przestawieniu moge mieć problem z niezapaleniem się żarnika.

 

skrzyna poprawa jest znaczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skrzyna poprawa jest znaczna.

 

no dzieki a jezeli wstawilbym 6000k to tez bedzie poprawa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6000k i w deszcz jakbyś świateł nie włączył. Ale grunt to odrobina lansu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6000k i w deszcz jakbyś świateł nie włączył. Ale grunt to odrobina lansu...

 

no ale mi zalezy na widocznosci raczej a nie na lans-sie.a czy w czasie deszczu 5000k sie sprawdza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Optymalna temperatura barwy to około 4100 do 4300 K. 5000 ma optymalny wygląd snopu światła.

Osobiście polecam 4300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak rozumiem jesli nie bylbym zadowolony z 5000k to moge zawsze zmienic same zarniki na 4300? czy tez wiazaloby sie to ze zmina calego zestawu?no i jeszcze jedno bo widzialem zestawy 35w lub 55w jaka jest roznica poza poborem pradu oczywiscie?

Edytowane przez skrzyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ale mi zalezy na widocznosci raczej a nie na lans-sie.a czy w czasie deszczu 5000k sie sprawdza?
Mam zamontowane w B5 fl i jak na razie po 3 latach użytkowania żadnych problemów oprócz przeglądu. Tzn. jak lampy nie mają spryskiwaczy i systemu samo-poziomowania na przeglądach się czepiają. Miałem palniki 5000K i miały błękitną poświatę co dawało wrażenie bielszego światła ale założyłem palniki 4300K aby policjantowi, który w mojej okolicy chce się dorobić stopnia przez HIDy nie rzucać się w oczy. Palnik daje barwę bardziej wpadającą w żółtą. Poprawa widoczności w stosunku do żarówek H7 potężna. Przegląd auto przechodzi na zwykłych żarówkach (starałem się nie zmieniać nic w instalacji aby nie mieć problemów gdybym musiał zmieniać żarówki na palniki lub odwrotnie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dość często nie włącza się jeden palnik i raczej na pewno załapiesz się na pierwszy patrol drogówki celem naprawy usterki.

Ale, że niby drogówka na to zwraca uwagę? Poczytaj forum przeciwników świecenia. Pytanie do policjanta z suszarką.

-czemu Pan nie zatrzymuje tych jadących bez świateł lub z jednym przepalonym?

- a po co, nie opłaca się, naprawi na miejscu i nic nie zarobimy, a w tym czasie mi pięciu piratów przejedzie koło nosa, z dużymi mandatami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po przykrym doświadczeniu z HID-ami wywaliłem to coś. Spaliła się jedna żarówka (akurat miałem jechac w trasę) i nie szło tego dokupić (niby takie popularne). Jak mi facet w jednym sklepie zaśpiewał za jedną 100 zł to się postukałem tylko po głowie. Obcinaki w ruch i po 15 minutach wróciłem do zwykłych, markowych H7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale, że niby drogówka na to zwraca uwagę? Poczytaj forum przeciwników świecenia. Pytanie do policjanta z suszarką.

-czemu Pan nie zatrzymuje tych jadących bez świateł lub z jednym przepalonym?

- a po co, nie opłaca się, naprawi na miejscu i nic nie zarobimy, a w tym czasie mi pięciu piratów przejedzie koło nosa, z dużymi mandatami.

 

Pocieszaj się dalej...

Jak wpadniesz do Jeleniej Góry zgaś na chwile światła. Sprawdza Ci wszystko włącznie z tym czy masz płyn w spryskiwaczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołem!

Niedawno przesiadłem się z Golfa IV na Passata B6.

W Golfie zamontowałem zestaw HID (made in China)+ lampy soczewkowe in.pro - działało bez problemów.

Jako że w Passacie mam fabryczne soczewki też chcę zamontować HID.

Problem tylko co wybrać, jaki konkretny zestaw żeby działało bez problemu?

Czy trzeba będzie przeprogramować komputer czy też są zestawy HID które będą działały dobrze po podłączeniu kabli.

Wynalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/volkswagen-passat-cyfrowe-xenony-xenon-hid-h7-i1232631266.html

Czy faktycznie ten zestaw będzie działał OK czy to zwyczajna ściema???

Co warto kupić i czy zestawy dedykowane faktycznie działają w 100% bez problemów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem tylko co wybrać, jaki konkretny zestaw żeby działało bez problemu?

Czy trzeba będzie przeprogramować komputer czy też są zestawy HID które będą działały dobrze po podłączeniu kabli.

Wynalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/volkswagen-passat-...232631266.html

Czy faktycznie ten zestaw będzie działał OK czy to zwyczajna ściema???

Co warto kupić i czy zestawy dedykowane faktycznie działają w 100% bez problemów?

 

W zasadzie to chyba wszystko i to samo. Jak trafisz na egzemplarz że będzie ok masz fart jak trafi się przeciętny musisz wyłączyć sprawdzanie obciążenia w module mocy.

 

Rożnica w sprawdzaniu i bez sprawdzania polega na tym, iż czasami hidy nie startują i jak masz wyłączone sprawdzanie to za dnia nie wiesz, że nie świeci. Jak masz włączone sprawdzanie i zestaw optymalny odpowiednia kontrolka poinformuje cię o niedomaganiu.

Wystarczy wyłączyć i ponownie włączyć, gdy będzie ok kontrolka zgaśnie.

 

Problemem nie sa palniki tylko przetwornice. A że wszystkie są takie same (różne naklejki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

api13 nie odpowiedziałeś na moje wcześniejsze pytanie. Skąd wnioskujesz że czasami żarnik się nie zapali? Czy tak się dzieje bo to jest B6? W B5 jeździłem 3 lata na hidach i tam paliły mi 100 na 100. W B6 już mam 2 zestaw i dalej ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności