marcin9962 Zgłoś #321 Napisano 9 Stycznia 2012 1. do 25 min. 2.dokładnie tak, mi się spaliła przetwornica i założyłem normalną żarówkę ale szczerze mówiąc to nie wiele dawała bo xenon dobrze oświecał z jedną żarówką. 3.niebo a ziemia, jak się jeden xenon spali można na nim spokojnie jeździć bo wszystko widać. 4.4300k do 6000k 5. ja mam te http://www.ebay.co.uk/itm/H7-6000K-HID-New-Xenon-Conversion-KIT-VW-Passat-Polo-/310198583005?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item483946bedd i świecą tak 6. żadne z tych bo tutaj nie ma H7, ale ogólnie ma być H7 i can bas żeby nie było błędu na kompie a co do BI-xenon to z tego co się orientuję to nie jest dostępny w wersji H7 tylko w H4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #322 Napisano 9 Stycznia 2012 Marcin, z tymi dlugimi to chodzi mi o taka sytuacje: Jedziesz sobie przez wioske na tych ksenonach i wlaczasz dlugie - czy je w ogole widac przy tych ksenonach, czy od razu w ich miejsce wrzucic jakies mocne zarowki? Aha, a nie przyczepil sie tam nikt do Ciebie w UK o te HIDy? U mnie wiadomo, tez nie wolno jezdzic, i w sumie bylem na nie, bo nie chce miec do czynienia z policja, ale dzis widzialem jak jakis stluszczony morswin jechal jakims padlem (mazda 2osobowa) i miala ROZOWE ksenony - i mowie tu bez kszty przesady - po prostu walilem rozem po oczach, wiec powiedzialem sobie, ze zamontuje sobie HIDy, skoro takie karuzele jezdza po ulicach. Co do moich linkow - no fakt, nie zwrocilem uwagi na H7;) tutaj 2 linki: jeden kolo chce 30 euro http://www.ebay.de/itm/110805542384?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 I ten w sumie najbardziej mnie przekonywuje - 60 euzro 4300K http://www.ebay.de/itm/H7-4300K-Standard-CAN-Bus-HID-Xenon-KIT-Scheinwerfer-Nachrustsatz-Satz-NEU-H1-H4-/150676054227?pt=DE_Autoteile&hash=item2314fe20d3 Aaa, i jeszcze aukcje http://www.ebay.de/itm/180788552046?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 http://www.ebay.de/itm/Neues-Komplettes-HID-Bi-Xenon-Kit-H7-Nachrustsatz-Set-8000K-Made-Germany-/120839216165?pt=DE_Autoteile&hash=item1c22941c25 I jeszcze jeden:) http://www.ebay.de/itm/XENON-KIT-NACHRUSTSATZ-SET-H1-H3-H4-H7-GEPRUFT-HID-NEU-/280709518030?pt=DE_Autoteile&hash=item415b9752ce mam wrazenie, ze wiekszosc tych zestawow pochodzi z jednej fabryki jehhe. PS. Ty masz 6000K i one swieca bardziej bialo niz niebiesko, nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #323 Napisano 9 Stycznia 2012 to nie zrozumiałem, jak masz xenona to długich używasz sporadycznie ale jak masz normalną żarówkę to jest żółta poświata więc trochę nie za bardzo, ja wrzuciłem H7 100w 6000k i nie ma różnicy ale nie musi być wcale 1002 bo może być też 55w to od Ciebie zależy ja chciałem żeby paliły po gałach nikt mi się nie przyczepił do HID bo mam 6000k, jak bym miał powyżej przeglądu by nie przeszedł. w pasku nie powinno być problemu bo jest soczewka i jest nowe auto więc jak dasz do 6000k będzie OK. ja bym stawiał na te http://www.ebay.de/itm/H7-4300K-Standard-CAN-Bus-HID-Xenon-KIT-Scheinwerfer-Nachrustsatz-Satz-NEU-H1-H4-/150676054227?pt=DE_Autoteile&hash=item2314fe20d3#ht_2263wt_1139 na zdjęciu widać że są trochę jak by niebieskie, ale to jest złudzenie bo w rzeczywistości świecą zimnym niebieskim więc jest bardziej a nawet bardzo biało, 6000k jest idealnie przystosowany dla ludzkiego oka ponieważ przypomina światło dzienne i oczy się mniej męczą. wyczytałem to gdzieś kiedyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #324 Napisano 9 Stycznia 2012 (edytowane) 6000 idealnie - żartujesz, ta temperatura ma niewiele wspólnego z jasnością światła dziennego. Jest raczej zakrawająca na "wiejski tuning". 5300 to max. Fabrycznie jest około 4700 K i to jest barwa bliska światłu dziennemu. Edytowane 9 Stycznia 2012 przez MarkII Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #325 Napisano 9 Stycznia 2012 Fabrycznie jest około 4700 K i to jest barwa bliska światłu dziennemu. Komfort - światło barwą (6000 K) jest bardziej zbliżone do światła dziennego. http://www.xenonowe.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #326 Napisano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Nie opieraj się na portalu, który wciska tą chińszczyznę. Gdyby tak było to fabrycznie zakładali by 6 kK a tego nie robią. Przy mokrej nawierzchni połączonej z silnymi opadami deszczu nocą przy 6 kK zaczyna się "dramat". Poza tym na tych zdjęciach jest porównanie zwykłej żarówki dającej 3800 K vs 6000 K. Tyle tylko że w opisanych wyżej warunkach ta standardowa da sobie radę lepiej niż Xenon z 6000. Więc jeśli ktoś już musi zakładać HIDDDDyyyy, to raczej niech szuka max 5500 K Edytowane 10 Stycznia 2012 przez MarkII Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #327 Napisano 10 Stycznia 2012 Poniżej przedstawiamy temperatury barwowe i ich nasycenie kolorem. 3000K - żółte światło, mocny efekt penetrujący 4300K - żółty, początek zakresu lamp ksenonowych 5000K - światło białe 6000K - światło białe, z poświatą koloru niebieskiego 6500K - światło dzienne 8000K - biel połączona z wyraźnym niebieskim http://www.xenotec.pl/technologia-hid/temperatura-barwowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #328 Napisano 10 Stycznia 2012 Nikt mi nie wmówi że białe jest niebieskie a niebieskie jest białe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #329 Napisano 10 Stycznia 2012 Poniżej przedstawiamy temperatury barwowe i ich nasycenie kolorem.3000K - żółte światło, mocny efekt penetrujący 4300K - żółty, początek zakresu lamp ksenonowych 5000K - światło białe 6000K - światło białe, z poświatą koloru niebieskiego 6500K - światło dzienne 8000K - biel połączona z wyraźnym niebieskim http://www.xenotec.pl/technologia-hid/temperatura-barwowa Te opisy barw na kazdej stronce zawsze minimalnie sie rozni. Ja mam 4300K 55w, swiatlo jest bardzo mocne, biale i pod pewnym katem i niebieska poswiata sie pojawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #330 Napisano 10 Stycznia 2012 pod pewnym katem i niebieska poswiata sie pojawia dlatego bo jest soczewka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #331 Napisano 10 Stycznia 2012 Dużo osób, które pisały w tym wątku ma założone hidy, tak jak i ja. Opisywane to już było kilkanaście razy jeśli chodzi o kolor 4300 - 5000K max. wyżej to już niebiesko. Mając paska B5 jeździłem na 4300 przez 3 lata po całej europie i nikt sie nie przyczepił. B5 sprzedałem i kupiłem B6, coś mnie podkusiło i założyłem 5000K było ok ale różnica już była widoczna świeciły z niebieską poświatą. Zmieniłem na 4300K - czysto białe światło i takie będę polecał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #332 Napisano 10 Stycznia 2012 Ile ludzi, tyle opinii. Na niemieckim forum wyczytalem, ze 4300K sa najlepsze (tzn bez niebieskiej poswiaty), ale inni znowu chwalili sobie 5 i 6kK. Lipa tylko, bo np policja u mnie ma tylko B6, wiec wiedza pewnie jak wyglada B6 z prawdziwym ksenonem a jak z HIDem. A w przypadku dorwania przez policje (pod warunkiem, ze sprawdza czy xenon jest kompletny) jest mandat 150€, 3 punkty i jazda z jakims dziwnym urzedem. Zgrywanie glupa tez pewnie przy zatrzymaniu na niewiele sie zda. Ale z kolei dwaj kolesie pisali, ze mieli kontrole policyjna, i nie zauwazyli HIDow (co prawda BMW i cos tam innego niz Passat, ale zawsze), a jeden nawet twierdzi, ze przeszedl bez priblemu przeglad, majac HID 4300K. Ale zeby znowu nie bylo za wesolo, to okazuje sie, ze jesli bedziemy uczestnikami wypadku, to niezaleznie czy bylismy winni czy nie, ubezpieczenie moze nie wyplacic nam ani grosza, powolujac sie na uzywanie swiatel niedopuszczonych do RD. Tak wiec mam mega zagryche... ale jesli juz to na pewno bralbym 4300K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #333 Napisano 10 Stycznia 2012 I punkt dla Ciebie (za 4300). Niestety co do tego, ze problem z HIDami jest w przypadku "kuku" to już inna bajka i każdy sobie na garba sam bierze ryzyko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitrsja Zgłoś #334 Napisano 10 Stycznia 2012 Mam zamiar kupić coś takiego, proszę o opinie na temat tego zestawu. http://allegro.pl/zestaw-hid-xenon-h1-h4-h7-canbus-ac-ksenony-i2030957041.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #335 Napisano 10 Stycznia 2012 Ile ludzi, tyle opinii.Na niemieckim forum wyczytalem, ze 4300K sa najlepsze (tzn bez niebieskiej poswiaty), ale inni znowu chwalili sobie 5 i 6kK. Ale tu chyba nie ma znaczenia niczyja opinia. Czym swiatlo bardziej zolte - im mniej K - tym jest go wiecej. Z kolei czym bardziej "bajeranckie niebieskie" - wiecej K - tym mniej tego swiatla. Tyle. ---------- Dodano o 18:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:22 ---------- Mam zamiar kupić coś takiego, proszę o opinie na temat tego zestawu. http://allegro.pl/zestaw-hid-xenon-h1-h4-h7-canbus-ac-ksenony-i2030957041.html Aukcja mowi ze sa canbus, czyli nie powinno byc problemu z wywalaniem bledu spalonej zarowki. Dalej w opisie mocy jest 35W/55W - to ile w koncu? Bo sa takie i takie. Oczywiscie sugerowanie sie zdjeciami czy rysunkami drog oswietlonych poszczegolnymi kolorami mozna sobie darowac. Photoshop rzadzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitrsja Zgłoś #336 Napisano 10 Stycznia 2012 Dalej w opisie mocy jest 35W/55W - to ile w koncu? Bo sa takie i takie. Hmm.. to które są bardziej odpowiednie 35W czy 55W ,co do barwy to wybieram 6000k ponieważ mam porównanie z 4300k w realu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #337 Napisano 10 Stycznia 2012 ja mam 55w 4300K i jesli kupowalbym nastepne to wzialbym takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #338 Napisano 10 Stycznia 2012 a tak z ciekawości, mam 35w i np jak bym chciał wymienić na 55w to będzie świecić ? chodzi mi o przetwornice czy to żarówka jest 35w czy przetwornica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #339 Napisano 10 Stycznia 2012 Przetwornica na pewno a co do zarowek to do konca nie wiem. Jak zamawialem do obecnego jak i do poprzedniego passata hidy to bylo na nich tylko 4300K - wiec wydaje mi sie ze sa takie same - ale nie powiem na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukash42 Zgłoś #340 Napisano 12 Stycznia 2012 (edytowane) witam. mam takie małe pytanie. mój tato ma passata b6 i chciał bym mu kupić zestaw HID lecz nie wiem jaka jest tam żarówka H1 czy H7 ?? ewentualnie jaki zestaw byście polecali. z can czy bez ?? z can to około 300 zł chyba kosztuje. każda rada mile widziana. Edytowane 12 Stycznia 2012 przez Lukash42 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach