asi_asi Zgłoś #101 Napisano 28 Stycznia 2013 Jeździłem ale tylko około 2 kilometrów. Odłączenie klemy akumulatora nic nie pomogło jak dotąd. Zobaczę po większym dystansie co z nim będzie dalej się działo. Dzięki za szybką odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #102 Napisano 28 Stycznia 2013 Jeździłem ale tylko około 2 kilometrówhmm to dziwne, bo normalnie to po paru metrach gaśnie. Wymień aku.pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #103 Napisano 28 Stycznia 2013 To powinno zgasnąć po ok. 200m. Kontrolka kierownicy chyba dopiero po wykonaniu dwóch pełnych skrętów kierownicą (od lewej do prawej itp.). Być może wystąpił błąd systemowy i można go będzie skasować dopiero komputerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #104 Napisano 28 Stycznia 2013 Kiedyś robiłem skręty do skrajnych położeń, teraz już jadę jakby nic się nie działo i też wszystko wraca do normy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #105 Napisano 29 Stycznia 2013 Przy włączonym silniku nadal świecą kontrolki blokady kierownicy(żółty kolor) oraz ikonka informująca o braku przyczepności kół z podłożem, dodatkowo przycisk ESP jest ciągle podświetlony. Miałem dokładnie to samo po dwóch dniach postoju samochodu na -10/-15. Przestraszyłem się nieco, ale obryty w różnych tematach na forum pomyślałem, że może przejadę się kawałek i zobaczymy co będzie. Po 20 metrach odezwał się gong i wszystkie niepotrzebne kontrolki pogasły, a ESP/TCS zaczął działać. Dodam, że też mam słaby akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sylus75 Zgłoś #106 Napisano 3 Marca 2013 Witam Mam problem z zapalającymi się kontrolkami: 3, 4, 16. Zapalają się podczas jazdy wszystkie na raz i do tego jeszcze tempomat i momentalnie silnik traci na mocy. Pół roku temu wymieniałam przycisk hamulca ręcznego bo było podejrzenie, ze to właśnie od tego się kontrolki zapalają. Na jakiś czas problem ustał, ale teraz jest to nie do zniesienia. Czy ktoś jest w stanie doradzić czy tylko serwis?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dymek1939 Zgłoś #107 Napisano 4 Marca 2013 Witam.mam pytanie chodzi o zapalanie sie kontrolki blokady kierownicy i nie moge odpalic mojego auta,wyciagam kluczyk i juz wszystko jest ok.podczas wyskoczenia tego bledu komputer pika czy wyje jakos tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #108 Napisano 4 Marca 2013 masz problem z modułem blokady kierownicy, poszukaj w tematach B6/B7 bo jest całe obszerne info na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #109 Napisano 30 Marca 2013 (edytowane) Dziś mi pasztecik zrobił prezent świąteczny ...jego mać. Wracałem z zakupów i zapaliła mi się kontrolka silnika. Jadę zaraz do rrafałka na komputer ale póki co mam czarne myśli. Wczoraj tankowałem vervę. Autko jeździ ok, tylko jakby głośniej. Szlag by to trafił. Zobaczymy co pokaże komputer bo na razie to sobie mogę pogdybać. ------------ No i już wiemy że nic nie wiemy 1 Fault Found: 008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground P2009 - 000 - - - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Póki co błąd skasowany i zobaczymy co będzie dalej I bym zapomniał . Podziękowania dla rrafalka za szybką pomoc i podtrzymanie na duchu Edytowane 30 Marca 2013 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość frykaseq Zgłoś #110 Napisano 22 Września 2013 Witam. Chciałabym się zapytać czy może ktokolwiek z Państwa mógłby mi wytłumaczyć co oznacza zapalona kontrolka z napisem Verbrauch? Zapaliła się gdy wracałam dziś z pracy. Mam passata B6, TDI, rocznik 2007. Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na to pytanie, więc zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kower Zgłoś #111 Napisano 23 Września 2013 A pod spodem nie pokazuje x l/100km? Jak dla mnie to normalne wyświetlanie spalania (aktualnego/średniego). Spróbuj zmienić język menu na angielski - Verbrauch zmieni się na Consumption. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #112 Napisano 3 Października 2013 Jak masz pełnego FIS-a to kontrolka zapala się na wyświetlaczu, gdy jest za mało oleju lub gdy jest za niskie ciśnienie lub brak ciśnienia itp. odpowiednio świeci na żółto luz czerwono... Zapala się tylko wtedy gdy są jakieś problemy (napisałem wyżej) przy zapłonie się nie zapala... Już miałem zadać pytanie (takie jak"dyego" na forum ale właśnie tu znalazłem odpowiedź-dzięki " Michał2008"!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirgucci Zgłoś #113 Napisano 4 Października 2013 czy działa Wam kontrolka otwartej klapy paliwa ? mi nie i nie wiem co może być przyczyną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusztbg Zgłoś #114 Napisano 7 Października 2013 Witam. mam pytanie czy z paląca kontrolka nr 2 ( spaliny) można jeździć czy niezwłocznie trzeba udać się do mechanika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #115 Napisano 29 Października 2013 Widzę że powyższe pytanie pozostało bez odpowiedzi A ja mam podobny problem: ta kontrolka zapalała się już z pół roku temu, ale po zgaszeniu silnika już się nie świeciła. Kolega mi skasował błędy, więc jak pojechałęm na przegląd do ASO, to było wszystko ok. Ale dzisiaj jak się zaświeciła, to już na dobre - gaszenie silnika nie pomaga. Wracałem 200 km w trybie awaryjnym Odepnę na noc akumulator - może coś pomoże, bo rano auto potrzebne. ALE... W jednej instrukcji piszą, że to awaria układu wydechowego, a w innej, że również awarii silnika. Czy po podpięciu do komputera będzie widać, który konkretnie element jest uszkodzony, czy tylko ogólnie, że "sie zepsuło"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #116 Napisano 30 Października 2013 Zatem odpowiadam sam Po podpięciu do kompa wyskoczyły różne błędy, co kazało sądzić, że to nie awaria naraz iluś-tam elementów, ale coś w elektryce. Poszukiwania wykryły w jednej z wiązek złamany kabelek. Ot, cała awaria... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #117 Napisano 6 Listopada 2013 jest jakaś kontrolka informująca czy jak?Tak , taki mały tłumik się pokazuje w poście nr 58 masz pokazane kontrolki.objawia się proces wypalania DPFuPodwyższone obroty i spalanie chwilowe oraz białe dymienie z rury wydechowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kasz Zgłoś #118 Napisano 21 Listopada 2013 Dziś mi pasztecik zrobił prezent świąteczny ...jego mać. Wracałem z zakupów i zapaliła mi się kontrolka silnika. Jadę zaraz do rrafałka na komputer ale póki co mam czarne myśli. Wczoraj tankowałem vervę. Autko jeździ ok, tylko jakby głośniej. Szlag by to trafił. Zobaczymy co pokaże komputer bo na razie to sobie mogę pogdybać. ------------ No i już wiemy że nic nie wiemy 1 Fault Found: 008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground P2009 - 000 - - - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Póki co błąd skasowany i zobaczymy co będzie dalej I bym zapomniał . Podziękowania dla rrafalka za szybką pomoc i podtrzymanie na duchu Witam, problem minął ? Mi też dzisiaj po vervie ON zaczęły się problemy. Najpierw kontrolka świec i zmniejszenie pracy silnika do max 3000 obr. Tak ze 3 razy a potem na stałe kontrolka silnika się zapaliła. Mam nadzieję, że problem nie jest zbyt duży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #119 Napisano 23 Listopada 2013 Witam, czasem podczas odpalania auta (albo po włożenia kluczyka i przed opaleniem) pojawia się kontrola shif-lock (zielona kontrola z butem). Mam skrzynię w manualu. Czy to normalne, za co jest odpowiedzialna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #120 Napisano 26 Listopada 2013 Witam, czasem podczas odpalania auta (albo po włożenia kluczyka i przed opaleniem) pojawia się kontrola shif-lock (zielona kontrola z butem). Mam skrzynię w manualu. Czy to normalne, za co jest odpowiedzialna ? u mnie sie pojawia jak reczny chce wylaczyc bez naciskania pedalu hamulca takie przypomnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach