Magda Zgłoś #21 Napisano 20 Marca 2009 wszystkie autka sa ok .... ajesli tez wyjdziesz z takim wnioskiem to pozostaje szukac w srod tych modeli tego jedynego ktory bedzie zadbany nie bity z odpowiednim wyposazeniem i w odpowiednich pieniadzach ....no chyba ze ktores wpadlo ci w oko to nawet najlepsze rady nie pomoga .... ty masz jezdzic i ty masz byc zadowolony a kazdy chwali to co lubi lub ma ---------- Post added at 15:35 ---------- Previous post was at 15:35 ---------- spełnij swoje marzenia nie czyjes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsxx Zgłoś #22 Napisano 20 Marca 2009 To moze ja sie podepne pod temat bo tez mam dylemat : 1. BMW 7 z okolic 2000 2. Audi A8 ok.2000 (troche sie boje tego TipTronica) 3. E klase po lifcie(1999-2002) e220cdi, e320cdi lub e240 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VampBeer Zgłoś #23 Napisano 20 Marca 2009 Wybrałbym Mazdę ---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:39 ---------- A tutaj A8 ew. E-klasę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Supernorby Zgłoś #24 Napisano 20 Marca 2009 Tylko PASSAT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #25 Napisano 22 Września 2009 passata b5 2002 2.0 benzynkaopel vectra 2002 1.8 benzynka toyota avensis w nowej budzie 1.8 benzynka mazda 6 2002 1.8 benzynka ford mondeo 2002 1.8 benzynka Odkopie temacik bo rowniez niedlugo przede mna zmiana passka. Z racji tego ze duuuuzo szukam wiadomosci w necie, takie info udalo mi sie zebrac, albo sam wywnioskowalem . Vectra C- silnik za slaby na ta bude, tym bardziej ze diesel 150PS ma powyzej 10sek do setki . Zawieszenie komfortowe, ale jednoczesnie slabe i szybko sie sypie. Kolega ma z 2005roku po lifcie, przebieg ok 70tyskm i zawiecha do remontu. Ogolnie chwali sobie ja i zadwolony z dieselka. AVENSIS - wlasnie dwa dni temu zastanawialem sie nad nia. Wszedlem na forum mazdy zeby jakies info zdobyc o tym 1,8. I zanim cokolwiek znalazlem to multum problemow z dieslami . Jedyne co sie dowiedzialem to glosny powyzej 4 tys obr i czesto lubi brac olej, przez co nawet przy ok 60tys km silniki sa wymieniane na gwarancji, ktora przedluzana jest do 5 lat. Silnik ponizej 11 sek do 100 i pali umiarkowanie. Podobno Avnesis, szczegolnie po lifice jest najlepiej wygluszonym autem w klasie. Mazda 6 - oprocz malo odpornego lakieru i podatnosci na rdze, to jest slabiej wyciszony od paska. Poza tym to bajka. Mondeo - jakosc nie jestem przekonany do tego auta. Wiec po paru miesiecznym rozeznaniu stanelo u mnie na: Ponownie Passat 3bg ale juz z 1,8T lub Audi A6 z 1,8T . Myslalem rowniez o Octavi 2, ale slabo wyciszona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #26 Napisano 23 Września 2009 passata b5 2002 2.0 benzynkaopel vectra 2002 1.8 benzynka toyota avensis w nowej budzie 1.8 benzynka mazda 6 2002 1.8 benzynka ford mondeo 2002 1.8 benzynka Ps. nie chodzi mi o osiągi ani spalanie bardziej bym stawiał na stylistyke i trwałość no i komfort jazdy Tutaj wybrałbym Avensisa To moze ja sie podepne pod temat bo tez mam dylemat :1. BMW 7 z okolic 2000 2. Audi A8 ok.2000 (troche sie boje tego TipTronica) 3. E klase po lifcie(1999-2002) e220cdi, e320cdi lub e240 Zdecydowanie Mercedes-jedyne, czego bym się tylko obawiał, to korozja. No i klekocik oczywiście-najlepiej 320cdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach