kardynalski Zgłoś #21 Napisano 30 Kwietnia 2014 Krzysiek, u mnie w AVF-ie są BA, i z tego co wiem, to właśnie taki nr jest do tego modelu. Też szukałem i znalazłem w Polsce za 500 zeta regenerowane z roczną gwarancją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #22 Napisano 1 Maja 2014 500 zl za 4 szt? No niestety podejrzewam ze ktos ich wczesniej nie umial wyjac i dlatego probowal kluczem i przez to zdarl nr ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #23 Napisano 1 Maja 2014 jeżeli nikt nie wymieniał jedz do serwisu to ci powiedzą jakie siedziały oryginalnie, cena za sztukę zapewnię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kardynalski Zgłoś #24 Napisano 1 Maja 2014 dokładnie za 1 sztukę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemolang771 Zgłoś #25 Napisano 1 Maja 2014 Mam silnik AVF oznaczenie pompek AR czy jakies inne podejdą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #26 Napisano 1 Maja 2014 Jak za uzywke to 500 zl sporo. Nowe kosztuja 750 zl to juz bym wolal dolozyc. To nie wiem jakich juz szukac Czym one oprocz nr sie roznia? Jakas wydajnoscia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #27 Napisano 1 Maja 2014 Witam A ja mam u siebie AT. Czyli zamienniki to AL i AA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #28 Napisano 1 Maja 2014 co to za moda do AVF wpierdylać AR ? to jakiś zamiennik AL ? czy co, na allegro znajedziesz od 250+ zł za sztukę tylko trzeba szukać i trafić dobrze w pompki , ja jak wymienię w nastepnym tygodniu to będę miał do sprzedaży 1 BA bo złą kupiłem a czekam na motaż AR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kardynalski Zgłoś #29 Napisano 2 Maja 2014 Nowe kosztuja 750 zl Krzysiek, podaj mi namiary na te nowe pompki, kupię od razu komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #30 Napisano 2 Maja 2014 Jarek sory za blad, mozna kupic nowy za 750 zl ale o innych nr niz Ty masz nie spojrzalem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #31 Napisano 17 Kwietnia 2015 Panowie mam problem. Siada mi jeden pompowtryskiwacz. Na vagu w 13 kanale jedna pompka na 4 cylindrze pokazuje korekty na poziomie 2.7. Natomiast na drugim jest -0.70 do -1.40. Pierwszy tez na minusie okolo -0.45 i trzeci na plusie tyle co pierwszy. Po czyszczeniu roznymi srodkami bylo nieco lepiej ale wrocilo wszystko. Objawy? Auto dymi na szaro gdy jest zimny. Po rozgrzaniu sie wszystko wraca do normy. Chociaz te spaliny troche czuc. Ale auto nie dymi i jedzie normalnie. Postanowilem kupic pompowtryskiwacz na 4 cylinder a reszcie pompek zmienic uszczelnienia. Kupilem pompki na ebayu do awx. Kolesiowi dalem numery moich pompek czyli 038 130 073 BA. Wyslalem numery do goscia, i mial mi wyslac identyczna z idenrycznym numerem jak moja. Dzisiaj przyszla paczka i numer ten sam ale koncowka AR. Czym sie rozni ta pompka od BA? Czy bedzie dzialac poprawnie razem z moimi pompkami BA i softwm silnika? Czy beda jakies komplikacje. Bo jak bedzie trzeba robic cos wiecej niz wymiana i regulacja to ja odsylam ta pompke. Prosze o szybka odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #32 Napisano 18 Kwietnia 2015 Panowie, czy ktos odpisze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandaryn882 Zgłoś #33 Napisano 18 Lipca 2015 Natomiast u mnie siedzą z końcówka AN do wywalenia sa 2 jak kupie komplet AL bądź BA będę musial robić program ?? Czy wszystko będzie smigac dodam ze w passacie jest juz program na 164 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #34 Napisano 12 Września 2015 Witam! Koledzy wracając w piątek z Gdańska zapaliła mi się kontrolka ESP, po diagnostyce VAG pokazał błędy jak na zdjęciu Bipy wynosiły po 127. Dzisiaj sprawdziłem wiązkę pompek i przeczyściłem ja sprejem do styków. Tak wyglądają pompki na VAGu po czyszczeniu wiązki, czy z tego widać czy któraś pompka już mówi papa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #35 Napisano 13 Września 2015 z tego co widzę masz w normie korekcje a były mierzone przy 90 *C ? teraz zapala się kontrolka esp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #36 Napisano 13 Września 2015 dokładnie miał 82 stopnie. Teraz już się nie zapala esp, czego to mogła być przyczyna? W chwili gdy zapaliła się kontrolka esp autem lekko szarpneło i gdy jechałem stałą prędkością przy 2 tyś obrotów lekko szarpało autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #37 Napisano 13 Września 2015 czego to mogła być przyczyna? W chwili gdy zapaliła się kontrolka esp autem lekko szarpneło i gdy jechałem stałą prędkością przy 2 tyś obrotów lekko szarpało autem.Słabym stykiem konektorów wtyku pompowtryskiwacza.Oprócz tego co zrobiłeś, zalecane jest lekkie dogięcie konektorków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #38 Napisano 13 Września 2015 No tego nie zrobiłem, ale zrobie. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #39 Napisano 15 Października 2015 Koledzy wymieniłem w końcu tą wiązke na nową i lipa. W czasie jazdy bipy na 2,3 i 4 cylindrze ponad 100 a jak jade z górki bez gazu to mają po 127 i zaraz błąd wywala. Wklejam loga na postoju, przygazówka tak do 3tyś. Czy już pompowtryski kończą swój żywot? http://vaglog.pl/log_235946.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach