Skocz do zawartości
Gość bruno_22

Pompowtryskiwacze do AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Krzysiek, u mnie w AVF-ie są BA, i z tego co wiem, to właśnie taki nr jest do tego modelu. Też szukałem i znalazłem w Polsce za 500 zeta regenerowane z roczną gwarancją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

500 zl za 4 szt?

 

No niestety podejrzewam ze ktos ich wczesniej nie umial wyjac i dlatego probowal kluczem i przez to zdarl nr ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nikt nie wymieniał jedz do serwisu to ci powiedzą jakie siedziały oryginalnie, cena za sztukę :D zapewnię :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie za 1 sztukę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam silnik AVF oznaczenie pompek AR czy jakies inne podejdą ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak za uzywke to 500 zl sporo. Nowe kosztuja 750 zl to juz bym wolal dolozyc.

 

To nie wiem jakich juz szukac :/

 

Czym one oprocz nr sie roznia? Jakas wydajnoscia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A ja mam u siebie AT.

Czyli zamienniki to AL i AA?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to za moda do AVF wpierdylać AR ? to jakiś zamiennik AL ? czy co, na allegro znajedziesz od 250+ zł za sztukę tylko trzeba szukać i trafić dobrze w pompki , ja jak wymienię w nastepnym tygodniu to będę miał do sprzedaży 1 BA bo złą kupiłem a czekam na motaż AR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowe kosztuja 750 zl

 

Krzysiek, podaj mi namiary na te nowe pompki, kupię od razu komplet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarek sory za blad, mozna kupic nowy za 750 zl ale o innych nr niz Ty masz nie spojrzalem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem. Siada mi jeden pompowtryskiwacz. Na vagu w 13 kanale jedna pompka na 4 cylindrze pokazuje korekty na poziomie 2.7. Natomiast na drugim jest -0.70 do -1.40. Pierwszy tez na minusie okolo -0.45 i trzeci na plusie tyle co pierwszy. Po czyszczeniu roznymi srodkami bylo nieco lepiej ale wrocilo wszystko. Objawy? Auto dymi na szaro gdy jest zimny. Po rozgrzaniu sie wszystko wraca do normy. Chociaz te spaliny troche czuc. Ale auto nie dymi i jedzie normalnie. Postanowilem kupic pompowtryskiwacz na 4 cylinder a reszcie pompek zmienic uszczelnienia. Kupilem pompki na ebayu do awx. Kolesiowi dalem numery moich pompek czyli 038 130 073 BA. Wyslalem numery do goscia, i mial mi wyslac identyczna z idenrycznym numerem jak moja. Dzisiaj przyszla paczka i numer ten sam ale koncowka AR. Czym sie rozni ta pompka od BA? Czy bedzie dzialac poprawnie razem z moimi pompkami BA i softwm silnika? Czy beda jakies komplikacje. Bo jak bedzie trzeba robic cos wiecej niz wymiana i regulacja to ja odsylam ta pompke. Prosze o szybka odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktos odpisze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natomiast u mnie siedzą z końcówka AN do wywalenia sa 2 jak kupie komplet AL bądź BA będę musial robić program ?? Czy wszystko będzie smigac dodam ze w passacie jest juz program na 164

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Koledzy wracając w piątek z Gdańska zapaliła mi się kontrolka ESP, po diagnostyce VAG pokazał błędy jak na zdjęciu

20150908_174856.jpg

Bipy wynosiły po 127. Dzisiaj sprawdziłem wiązkę pompek i przeczyściłem ja sprejem do styków.

Tak wyglądają pompki na VAGu po czyszczeniu wiązki, czy z tego widać czy któraś pompka już mówi papa?

 

bez tytułu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzę masz w normie korekcje a były mierzone przy 90 *C ? teraz zapala się kontrolka esp ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie miał 82 stopnie. Teraz już się nie zapala esp, czego to mogła być przyczyna? W chwili gdy zapaliła się kontrolka esp autem lekko szarpneło i gdy jechałem stałą prędkością przy 2 tyś obrotów lekko szarpało autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czego to mogła być przyczyna? W chwili gdy zapaliła się kontrolka esp autem lekko szarpneło i gdy jechałem stałą prędkością przy 2 tyś obrotów lekko szarpało autem.
Słabym stykiem konektorów wtyku pompowtryskiwacza.

Oprócz tego co zrobiłeś, zalecane jest lekkie dogięcie konektorków.

160173-2.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tego nie zrobiłem, ale zrobie. Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wymieniłem w końcu tą wiązke na nową i lipa. W czasie jazdy bipy na 2,3 i 4 cylindrze ponad 100 a jak jade z górki bez gazu to mają po 127 i zaraz błąd wywala. Wklejam loga na postoju, przygazówka tak do 3tyś. Czy już pompowtryski kończą swój żywot?

http://vaglog.pl/log_235946.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności