Skocz do zawartości
Stochastic

Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.

Rekomendowane odpowiedzi

W moim pasku pękło 330 kkm. Wiele z fabryki nie zostało, ale faktem jest, że oba tylne dolne wahacze są jeszcze oryginalne. Auto od nowości jeździ po PL, ja jestem drugim właścicielem, pierwszym był mój ojciec. Całą historię zawieszenia znam i mogę spisać z książki (a z pamięci górne fabryczne do 160kkm, dolne przednie do 240kkm, tylne do dziś fabryczne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swoja droga w szoku jestem ze jeszcze zaden zielony afery nie skrecil

 

A tak ciężko było zaraportować posty....Nie da się ogarnąć wszystkiego niestety :( Dzięki Danek za cynka.

 

Wyczyszczono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak ciężko było zaraportować posty....Nie da się ogarnąć wszystkiego niestety

 

sratatata był jeden raportowany ale niestety z waszej strony była cisza lenie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie jaka różnica między Passatami sprowadzonymi z Niemiec etc. a tymi użytkowanymi w Polsce :D

Ja mam od nowości tylko po polskich drogach zrobione 142 tysiące.

I prawie całe zawieszenie zostało już wymienione (mam tu na myśli wahacze i końcówki drążków)

A jeżdżę naprawdę do przesady ostrożnie, omijając każdą studzienkę i dziurę jaka się napatoczy.

Inna sprawa, że ich się ominąć nie da.

I mam zerową frajdę z jazdy w PL bo połowę czasu za kierownicą bluźnię pod nosem jak w coś wpadnę a drugą połowę skupiam się jak pilot myśliwca żeby nie władować się na studzienkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem na TRW i LMO zrobi minimum 70 tyś po naszych drogach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze miałem wymieniane właśnie w tych okolicach 70-90 tysięcy.

Wymienione oczywiście na Lemfordera i się trzymają do dziś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mi się szykuje wymiana dwóch wahaczy przód prawa/lewa oba górne lewe nie wiem w prawdzie czy są od nowości (postaram się tego dowiedzieć przy wymianie) w każdym bądź razie pasek ma 218 000 przebiegu. Teraz pytanie brać lemfordera czy coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobaczcie jaka różnica między Passatami sprowadzonymi z Niemiec etc. a tymi użytkowanymi w Polsce :D

Mi się wydaje, że to jednak nie to ma znaczenie a raczej partia danych części. Być może jest tak, jak z laptopami HP. Każdy na nie narzeka, ze są takie awaryjne a ja wtedy tylko pytam - gdzie kupione -- w PL czy w USA? I przeważnie narzekają ci, co kupili w PL. U mnie sa 3 HP-ki kupione w stanach i zero problemów.

Podobnie z wahaczami chyba jest. te na rynek niemiecki - niby tej samej firmy - ale lepiej wykonane a te na Polskę....... wiadomo.

Ot takie moje "drobne" przemyślenia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mi się szykuje wymiana dwóch wahaczy przód prawa/lewa oba górne lewe nie wiem w prawdzie czy są od nowości (postaram się tego dowiedzieć przy wymianie) w każdym bądź razie pasek ma 218 000 przebiegu. Teraz pytanie brać lemfordera czy coś innego?

 

a może rusz głową i przeczytaj ten wątek lub podobny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem i co z tego? jeden pisze lemfordery następny, że nie bo się nie opłaca a ja chcę konkret typu bierz lemfordery albo jakieś inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem i co z tego? jeden pisze lemfordery następny, że nie bo się nie opłaca a ja chcę konkret typu bierz lemfordery albo jakieś inne.

 

wniosek z tego prostyu masz kase kup LMO nie masz kup MS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem i co z tego? jeden pisze lemfordery następny, że nie bo się nie opłaca a ja chcę konkret typu bierz lemfordery albo jakieś inne.

Bierz Lemfordery albo FEBI. Tylko podróby "made in mały chińczyk - zwinna ręka" - nie kup :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja sprowadziłem mojego w 2008roku z przebiegiem 186.xxx teraz mam jakieś 245xxx a przy zawieszeniu jeszcze nic nie robiłem (odpukać) bo i nic narazie się nie dzieje a juz dokłądniej się okarze przy przeglądzie w maju:P

jedynie klocki i jeden przegób wymieniłem bo pukał i luka drugi ale to wina tego że gumowa osłona już popuściła:P

(jazda w 90% po mieście)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wniosek z tego prostyu masz kase kup LMO nie masz kup MS
No i na taką odpowiedź czekałem :D dziękuje! jak się tylko dowiem z którego roku są te, które wymieniam to nie omieszkam zamieścić tutaj informacji ile mniej więcej przejechały.

 

Updated

No i wahacze zostały w końcu wymienione, w prawdzie doszły jeszcze dwa także wymienione górne, przód, prawa i lewa strona w sumie 4 wahacze, na 3 z nich jest data 2001 więc od nowości, a na jednym 2007, tak jak pisałem wcześniej pasek ma około 218 000 km przebiegu przynajmniej na blacie, nie wgłębiałem się czy na pewno. kupiłem wszystkie 4 lemfordery zobaczymy jak długo pociągną na naszych szosach.

Edytowane przez Nyczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o wachaczach firmy kraft??

Mam do wymiany dolny lewy tylni i musze jakis kupic i wymienic bo wczoraj na stacji diagnostycznej nie podbito mi przegladu:(

prosze o szybka odpowiedz. jezdze glownie po miescie i robie z 15 tys rocznie. Mysle o tanszych wachaczach, ale czy warto??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony przy 161.000 (11/2009) prosto od dalekiego "sąsiada zza Odry". Po zakupie przy pierwszym przeglądzie od razu w oczy rzucił mi się świeży kolor aluminium dwóch dolnych wahaczy (lewa i prawa strona). Do tego czasu 235.000 (80% dalekie trasy) i nic się nie dzieje - odpukać Passacik mechanicznie bez zarzutu (są za to inne pierdółki).

 

Ważne aby .. dziury omijać szerokim łukiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o wachaczach firmy kraft??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja usiebie wfczoraj wymieniłem wszystkie wachacze, bez końcówek kierowniczych, bo dobre są na Denckerman, ponoć mają wytrzymać ok 50 tysia i jest na nie 2 lata gwarancji, więc zobaczymy co będzie z tego. Stare były z Meyle. Przebieg 224 tysia sprawdzony przez forum :cool

Edytowane przez draco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co sądzicie o wachaczach firmy kraft??

 

Ma je kolega Romano2650 i wiem że po 50kkm wymienił je z powrotem. Jazda pół na pół miasto/ trasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja założyłem do swego paszczura wachacze TRW i po przejechaniu 50 tkm zauważyłem w przednim prawym jest mały luz, zaznaczam że zmieniałam tylko górne, dolnę są ok. Jężdze głównie po mieście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności