kris22bln Zgłoś #21 Napisano 1 Marca 2009 (edytowane) Ostatnio też miałem podobny problem autko do tej pory niebrało nic oleju ,zrobiłem trase 400 km no i pozniej troche pojeżdziłem po mieście i pózniej autko stało .W dniu następnego wyjazdu sprawdziłem olej a tu zonk - troszke poniżej minimum a miałem na połowe.Więc dolałem 600 ml ,aby się zruwnało i pojechałem znowu 400 km zostawiłem autko do rana patrze i jest ponad stan .Jeżeli od min do max jest 1l ,to jak mogę mnieć teraz ponad max dolewając 0,6 l jak było poniżej min ?bagnet oszukuje ? brak wycieków ,egr i ic suche Edytowane 1 Marca 2009 przez kris22bln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalos84 Zgłoś #22 Napisano 8 Marca 2009 Ja mam problem z dymieniem rano po nocy (zima) odpalam to w momencie rozruchu wyrzuci niebieski dymek pozniej spoko jak to zauważyłem przejechałem parę kilometrów i zagrzałem silnik do 70 stopni na postoju poprosiłem o przygazowanie i dopiero przy 3000 obr leciutko leciała błękitna mgiełka, zaznaczam podczas jazdy nic nie widze w lusterku a wim ze to moga być pierścienie lub cylindry ale miałem tak kiedys w innym aucie i dymiło strasznie tu jest ledwo zauważalne ale jednak, Samochod od lat bez zarzutu chłodzona zawsze turbina nie przekraczam jak silnik zimny 1500 obr co sie mogło porobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #23 Napisano 8 Marca 2009 kowalos84 Jak z dzieckiem, nie obraź się. Chyba w twoim wypadku nie obejdzie się bez kompletnego remontu silnika;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalos84 Zgłoś #24 Napisano 8 Marca 2009 nie denerwuj sie dałem dwa posty bo myslałem ze w tym temacie to nie zbyt odpowiedni post i przeszłem do następnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #25 Napisano 9 Marca 2009 witamw jakim czasie od zakończenia jazdy olej silnikowy spływa w pełni do miski olejowej? kiedy jest jak najbardziej wiarygodny odczyt na bagnecie? Ja sprawdzam zawsze rano, po parogodzinnym postoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xt6000 Zgłoś #26 Napisano 12 Maja 2010 Pozostając w temacie oleju na bagnecie czy ktoś z Was potrafi powiedzieć dokładnie ile oleju zawiera się w przedziale punktu/znacznika "B" na obrazku ? (zakratkowane pole). Poza tym tak przy okazji co oznaczają stany "A" i "C" ? Czy są one dozwolone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #27 Napisano 12 Maja 2010 czy ktoś z Was potrafi powiedzieć dokładnie ile oleju zawiera się w przedziale punktu/znacznika "B" na obrazku ? (zakratkowane pole). Dokładnie +/- 0,5 litra Stany A i C są dozwolone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #28 Napisano 12 Maja 2010 stawiam na 1l między A-B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #29 Napisano 12 Maja 2010 Między A i C jest litr. To poziom max i min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #30 Napisano 12 Maja 2010 stawiam na 1l między A-B Litr jest między strzałką nr 1 i nr 2, patrz załączony plik pdf, jest tam też mały opis tych literek Opis bagnetu.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xt6000 Zgłoś #31 Napisano 12 Maja 2010 Ok, dziękuję Panowie za info. Szacuję stan zakratkowany na około 0.7 litra. Postaram się sprawdzić to przy następnej zmianie oleju. Będzie ciężko ale postaram się określić dokładnie ponieważ te zakratkowane rzędy pomogą man oszacować ile bierze oleju na krótkich dystansach. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #32 Napisano 27 Maja 2010 Panowie , przez przypadek przelałem ojej.. Na bagnecie pokazuje mi ponad max. i wycieka mi gdzieś pod paskiem (dokładniej , gdy auto pochodzi troszkę olej tryska obok "puszki" od filtra powietrza i za nim) Może ktoś mi doradzić co mam zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus Zgłoś #33 Napisano 27 Maja 2010 Musisz odessać nadmiar oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #34 Napisano 27 Maja 2010 Nie mam pojęcia jak? Może auto na lewarek i przez korek zlać olej? Tylko nie wiem gdzie ten korek na misce się znajduje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #35 Napisano 27 Maja 2010 Po zdjęciu osłony zobaczysz miskę - korek znajdziesz bez problemu. Ewentualnie podjedź do jakiegoś warsztatu z wysysarką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #36 Napisano 27 Maja 2010 Po zdjęciu osłony zobaczysz miskę - korek znajdziesz bez problemu.Ewentualnie podjedź do jakiegoś warsztatu z wysysarką. Czyli jak ten olej się leje to jest możliwość pojechania do warsztatu? Chyba nic z silnikiem się nie stanie jak przejadę 3/4 km? ---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 16:38 ---------- Proszę o szybką odpowiedź.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #37 Napisano 27 Maja 2010 Nic się nie stanie. Tylko powoli nie kręć go mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #38 Napisano 27 Maja 2010 Wielkie dzięki Łysy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach