laki Zgłoś #1 Napisano 18 Lutego 2009 Który sterownik Siemens'a czy Bosch'a był montowany w silnikach TDI 2.0 140 KM kod BKP z 2006r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2009 Raczej Siemens i piezoelektryczne wtryskiwacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #3 Napisano 18 Lutego 2009 nie slyszalem o ich uszkodzeniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #4 Napisano 18 Lutego 2009 Raczej Siemens i piezoelektryczne wtryskiwacze. A mi się wydawało, że piezoelektryczne były zarezerwowane tylko dla silników 170KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #5 Napisano 18 Lutego 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=425007 http://a3-club.net/forum/showthread.php?t=1531 W tych wątkach wyczytałem, że BKP ma wtryski piezoelektryczne. Dodam, że silnik mojego Passka też ma oznaczenie BKP, ale nie miałem okazji wyciągać PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2009 podczepię się pod wątek w którym miejscu znajduje się sterownik silnika ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carster Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2009 w podszybiu - centralnie na środku, - trzeba zdjąć ramienia wycieraczek ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2009 a może macie pomysł jak odpiąć wtyczki od sterownika ?? ---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 10:51 ---------- juz sobie poradzilem znajduje sie taka czarna klamra przykręcona nakrętkami samozrywającymi sie tzn po dokręceniu pozostają okrągłe nakrętki coś w kształcie grubszej podkładki. Natomiast od spody znajdują sie zgrzane dwie kwadratowe nakrętki z gwintem. Do tych czarnych kwadratowych nakrętek przykładamy klucz nr 13 pukamy młotkiem , one sie ukręcają i możemy spokojnie rozkręcić klamrę po czym wypinamy wtyczki od sterownika silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach