Passat_Kamil Zgłoś #81 Napisano 9 Listopada 2010 No więc własnie o to chodzi, dzięki za info - szukam halogenów soczewkowych. Ich dodatkowym atutem jest również cena:) P.S będe miał jeszcze pare pytań ale to już na PW. Dzięki i Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #82 Napisano 27 Stycznia 2011 Witam Mam pytanie odnośnie montażu świateł dziennych. A mianowicie chodzi mi o to ze mam sterownik który muszę podłączyć w następujący sposób: plus do plusa masa do masy i 2 kolejne jeden do zapłonu żeby się światła włączały po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 i drugi do prądowego świateł żeby się dzienne wyłączały. I teraz moje pytanie gdzie podpiąć 2 ostatnie pozycje żeby było najprościej a jednocześnie nie zaszkodziło elektryce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #83 Napisano 27 Stycznia 2011 (edytowane) jeden do zapłonu żeby się światła włączały po przekręceniu kluczyka w pozycje 1i drugi do prądowego świateł żeby się dzienne wyłączały. Sygnał ze świateł z żarówki postojowych. Prąd po stacyjce z listwy nad sprzęgłem Jeżeli ktoś nie ma świateł z automatem, to najprościej a za razem najpewniej zastosować przekaźnik PRE0004. Kosztuje kilka zł, do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym. Podłączyć tak jak na schemacie. Nie chciało mi się rysować, schemat autorstwa bartti89 (Spryciarze.pl) Edytowane 27 Stycznia 2011 przez webi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
navik Zgłoś #84 Napisano 27 Stycznia 2011 Najprościej a za razem najpewniej zastosować przekaźnik PRE0004 chyba nie zrozumiales pytania kolegi - ktory ma w swoich swiatlach dziennych juz sterownik a pytal sie tylko gdzie najlepiej w poblizu ich montazu znalezc przewod od stacyjki i od swiatel pozycyjnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #85 Napisano 28 Stycznia 2011 Sygnał ze świateł z żarówki postojowych.Prąd po stacyjce z listwy nad sprzęgłem Że ze świateł łapie, ale listwę nad sprzęgłem średnio kojaże może bardziej konkretnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #86 Napisano 28 Stycznia 2011 Że ze świateł łapie, ale listwę nad sprzęgłem średnio kojaże może bardziej konkretnie? Odkręć dolną osłonę/półkę pod kierownicą a stanie się jasność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #87 Napisano 28 Stycznia 2011 Odkręć dolną osłonę/półkę pod kierownicą a stanie się jasność. A coś w komorze silnika znajdę? Jeśli nie to kolejne pytanie gdzie jest przelotka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #88 Napisano 28 Stycznia 2011 (edytowane) A coś w komorze silnika znajdę? Znajdziesz np. w ,,pudle,, z ECU, ale odradzam się tam wpinać. W większości przypadków kończy się to nieszczelnością obudowy ECU, a dalej różne cyrki z instalacją. P.S. twojej wypowiedzi ,,jeden do zapłonu żeby się światła włączały po przekręceniu kluczyka w pozycje 1,, A nie lepiej żeby się włączały dopiero po odpaleniu silnika ? Podepnij się pod alternator Edytowane 28 Stycznia 2011 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #89 Napisano 28 Stycznia 2011 (edytowane) Właśnie też o tym myślałem:) A gdzie koło tego alternatora bo tam średnio z dostępem jak się orientuje przynajmniej tak mi się wydaje? Myślałem o tym i chyba to lepszy pomysł. Edytowane 28 Stycznia 2011 przez BartCh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #90 Napisano 28 Stycznia 2011 bardziej konkretnie? A proszę bardzo… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #91 Napisano 29 Stycznia 2011 To jest z wnętrza jak widzę? i tu pytanie gdzie jest przelotka którą bym mógł się przebić z komory silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #92 Napisano 29 Stycznia 2011 To jest z wnętrza jak widzę? i tu pytanie gdzie jest przelotka którą bym mógł się przebić z komory silnika? Ta listwa ukaże Ci się jak zdemontujesz plastik pod kierowajką.Jest przykręcony na dróch śrubach (na torx) od dołu i z boku pod plastikiem bezpieczników też chyba dwa.Przebić się możesz razem z instalacją idącą do komputera-spokojnie się tam kabel zmieści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #93 Napisano 29 Stycznia 2011 Ok dzięki będę więc kombinował i zobaczymy jak wyjdzie dam oczywiście znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HBOHD Zgłoś #94 Napisano 30 Marca 2011 http://allegro.onet.pl/osram-led-skosne-swiatla-do-jazdy-dziennej-automat-i1515174605.html A co myślicie o tym ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #95 Napisano 30 Marca 2011 http://allegro.onet.pl/osram-led-skosne-swiatla-do-jazdy-dziennej-automat-i1515174605.html A co myślicie o tym ??? a może tak od swoich byś kupił http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=98485 a tu masz jak montować http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1268105#post1268105 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HBOHD Zgłoś #96 Napisano 30 Marca 2011 Jakoś te osramy mi się bardziej podobają. Tylko nie wiem czy wejdą w środkowe kratki przy halogenach. Wie ktoś ile tam jest mm ??? Te osramy mają 160 mm długości i 22 mm wysokości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #97 Napisano 17 Listopada 2011 Podłączyłem wczoraj światła do jazdy dziennej pod alternator i przez przekaźnik wszystko działa bez zarzutu mam pytanie czy dodatkowo zamontowaś na kablu od alternatora do przekaźnika bezpiecznik np:5A? podpowie ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #98 Napisano 17 Listopada 2011 czy dodatkowo zamontowaś na kablu od alternatora do przekaźnika bezpiecznik np:5A? podpowie ktoś? Obowiązkowo. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #99 Napisano 17 Listopada 2011 krzywyy92 na tym przewodzie wystarczy 1A. Bezpiecznik 5A jest w tym miejscu za duzy, bo przy zwarciu moze uszkodzic regulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilq Zgłoś #100 Napisano 1 Sierpnia 2012 Kłóciłbym się czy 1A wystarczy. Światła NSSC pobierają ok. 900mA i producent standardowo stosuje tam bezpiecznik 5A. Proponuję sprawdzić miernikiem ile pobierają te Twoje lampy, bo jak więcej niż 1A to trzeba dać ten bezpiecznik 5A albo jakiś większy od 1A. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach