zdun_VW Zgłoś #21 Napisano 13 Lutego 2009 do mojego przypadku celnicy zawsze wzywali patrol policji i oni zabierali dowodzik to wiadome u mnie nie przechodziło to ze był z niemczech taki w karetkach (tak mówiłem ) nie wierzyli w to i tyle mówiłem także ze w amerykańskich wersjach vr6 były takie ale oni na to ze to nie jest vr6 i ble ble ble tacy debile są na krościenku heh, no jak chcesz komuś wmówić, ze w VR6 były takie zbiorniki, a sam podjeżdzasz TDI to się nie dziw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #22 Napisano 14 Lutego 2009 Ford EconoLine - nawet 260 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #23 Napisano 14 Lutego 2009 Panowie a do b5 da się coś większego wsadzic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #24 Napisano 14 Lutego 2009 Panowie a do b5 da się coś większego wsadzic?? Da się, np coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #25 Napisano 14 Lutego 2009 bym musiał dach wyciąc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 14 Lutego 2009 do 250 litrów http://www.allegro.pl/item546592477_jelcz_317_3w_1988.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabja Miły III Zgłoś #27 Napisano 17 Lutego 2009 Do B3 z odpowietrzaniem pod krek mnie wlazło 83 litry. Mało? T4 wychodzily ze zbiornikami 80 i 100 litrow. A za dyche T4 z 2,4 kupisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grypsik Zgłoś #28 Napisano 17 Lutego 2009 Niektórzy strasznie mało w te passaty leją W B3/4 kombi jak dobrze zrobione to 107l w orginale. Są orginały 160 ale jak sobie taki bak sam wsadzisz do swojego auta to też się czepią. Jedyne wyjście to kupic z niemiec takiego paska z takim zbiornikiem w orginale z fabryki wyjechanym to wtedy w dowodzie niemieckim masz wpis i w w razie czego w zaparte. Wnajgorszym wypadku sąd ale sprawa na bank wygrana bo taki z fabryki wyjechał i nie ma bata... A w temacie Peugeot 6.. Sześcset coś? Kombi. Nie pamiętam dokładnie numeru, to stare trupy ale 2x80L w orginale. U mnie jeżdzą sezonowo 3 takie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antek019 Zgłoś #29 Napisano 5 Czerwca 2009 Witam. Montował ktos zbiornik ten do swojego pasata od tego kolesia co sprzedaje go na allegro ??? http://moto.allegro.pl/item644671638_zbiornik_bak_do_vw_passat_b3_b4_kombi_180_litro.html Jestem ciekawy czy on wytrzymuje i czy polscy celnicy sie nie przyczepia ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #30 Napisano 5 Czerwca 2009 Witam.Montował ktos zbiornik ten do swojego pasata od tego kolesia co sprzedaje go na allegro ??? http://moto.allegro.pl/item644671638...180_litro.html Jestem ciekawy czy on wytrzymuje i czy polscy celnicy sie nie przyczepia ?? Widzę że cenę co raz obniża Któryś z forumowiczów oglądał tą rzeźbę i stwierdził że to tandetnie jest wykonane. Jak jest naprawdę - nie wiem. Co do celników - nie licz że będą zachwyceni Możesz mieć kłopoty. O ile do "dmuchniętych" zbiorników w B3/B4 się nie przyczepiają, to drażnią ich przerobione zbiorniki (np zespawane) lub montowane nieoryginalne. PS. Jakie przejście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antek019 Zgłoś #31 Napisano 5 Czerwca 2009 Widzę że cenę co raz obniża Któryś z forumowiczów oglądał tą rzeźbę i stwierdził że to tandetnie jest wykonane. Jak jest naprawdę - nie wiem. Co do celników - nie licz że będą zachwyceni Możesz mieć kłopoty. O ile do "dmuchniętych" zbiorników w B3/B4 się nie przyczepiają, to drażnią ich przerobione zbiorniki (np zespawane) lub montowane nieoryginalne. Naj widoczniej nie schodzą mu juz zbiorniki. I mysle ze nie bede ryztkował przy celnikach tego baku. Dzieki za rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor1890 Zgłoś #32 Napisano 6 Czerwca 2009 ja miałem taki bak ale nie pamiętam czy akurat od tego gościa w mym po zalaniu benzyny "opiłki " włókna szklanego się odczepiały i zatykały pompke ale przy zalaniu ropką nie było tego problemu celnicy zależy na jakim przejściu się czepią tam gdzie ja ja jezdziłem krościenko to już wiedzieli to były dość duże czasami przeprawy z tym bakiem a jak parę razy bylem na medyce to ich to wogóle nie obchodziło tylko się dziwili ze jakiś dziwny ten bak i tyle nie wiem jak jest teraz bo już z rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #33 Napisano 6 Czerwca 2009 Audi 100 przykładowo C4 - 85L standardowo co starcza na jazde w trasie na jednym baku rzedu 1500km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krystus150 Zgłoś #34 Napisano 17 Lutego 2010 Posiadam passacika B3. Interesowałem się z starszymi bracmi większymi baczkami do tegoż autka. Pewnego dnia bracia pojechali w polske i przywieźli bak 180 L. Jak tutaj Gregor mówił wcześniej można trafić na tandety. Oryginalny bak jest nierealny praktycznie w polskim zasięgu. Bak ten wygląda jak każdy inny 180. Nie wiem dokładnie z czego on jest zrobiony. Dostałem to auto w "spadku" bo braci siedzą za granicą. Z ciekawości porównywałem z poprzednim bakiem. Ma oryginalne oznaczenia. Był malowany ale fachowo bo ciężko zdrapać tą farbe bo zetrzeć to się nie da za żadne skarby. Jeździłem nim na granice na Krościenko z tego co słyszałem najbardziej upierdliwe przejście w Polsce. Mówiłem że mam norme (w realu full) a jak mnie brali na kanał i sie czepiali baku to pokazywałem plakietki że przecież jest plakietka i nic nie kombinowałem-kończyło się gadanie. Nie wiem jak się zachowuje po zalaniu benzyny ale rope normalnie znosił i zadnych przygód nie miałem. Mi wchodziło ok 180 litrów zależy jak dobrze było spuszczone. Ma duże wejście na pompke bo jest cała wpuszczana. Tak nawiasem mam go do sprzedania bo potrzebuje kasy na sprzet. Obecnie zajmuje sie technikum, szkola muzyczna i zespolem muzycznym który się rozwija wiec czasu nie mam żeby śmigać na granice. Telefon do mnie 725-592-816. PS: Gregor... Żeby bak 180 l był legalny w aucie które ma zamontowane oryginalnie 100 musiałbyś zrobić badania i zmieniać dane w serwisie dotyczące masy pojazdu czyli masa dopuszczalna i takie tam. Z tego co wiem skoro jesteś z podkarpacia żaden serwis Ci tego nie zrobi bo pytałem. Papiery że jest on dobrze zamontowany i nie wystaje po za granice auta to Ci nic nie da. A dowód Ci zabierali bo Cie nie lubią. Nie słyszałem jeszcze żeby zadzwonili po policje żeby dowód zabrali ale to pewnie z czystej uprzejmości. Może im nie spasowałeś. Więc musisz sobie radzić jakoś albo kupić bak ode mnie i jeździć spokojnie. POZDRAWIAM!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #35 Napisano 2 Marca 2010 Gregor a ten pasek co w nim miałeś 180 litrów to b3 taki zielony metalik gt był?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gnotek7 Zgłoś #36 Napisano 3 Marca 2010 Proponuje taki duży kombajn do buraków cukrowych,tam wchodzi 1400l.Kolega na stacji zalał 1000l i komputer sie zawiesił na stacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #37 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) Kolega na stacji zalał 1000l i komputer sie zawiesił na stacji Bo to arati był Kolego, o zbiornikach w passatach tu dyskutujemy, nie o sprzęcie rolniczym. Edytowane 4 Marca 2010 przez skcrack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bafloboy Zgłoś #38 Napisano 17 Grudnia 2010 no własnie jest gość który robi i sprzedaje baki do T4, Passata B3/4 i Sprintera, dzwoniłem do niego ale gosc ciezki w rozmowie, traktuje Cie jak smiecia!!! baki sa bez atestu wykonane niby dobrze ale wlasnie jest sek w tym jak go ZALEGALIZOWAC ??? Znajomy diagnosta powiedzial mi ze to go nie obchodzi skad jest jest ten bak, podbija dowod i to wszystko. Dzowniłem do rzeczoznawcow PZMotu no i powiedziel mi ten mily czlowiek ze on moze wydac zasiadczenie, że bak jest prawidlowo zamontowany, ze wytrzyma te wszystkie obciazenia i nie urwie sie na drodze podczas jazdy ale jak mu wspomnialem, że jest on bez atestu i przedstawilem sprawe to dalo sie wyczuc, że pierwszy raz z czyms takim sie spotkal!!! no i powiedzial, że zeby ten zbiornik mial atest to musi sie wypowiedzieć chemik a najlepiej to zrobic badanie takiego zbiornika Jak mu powiedzialem, że np. mozna przebic numery ze starego baku na nowy to powiedzial, że to oszustwo i w ogole. no i nie wiem co teraz zrobic bo nie wiem czy caly ten manewr przejdzie ... jak sobie kupie samochod VW T4 a nie bede mogl go wpelni wykorzystac z tym duzym bakiem to bedzie lipa!! Czy macie jakies rozwiazanie tego problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bedi Zgłoś #39 Napisano 17 Grudnia 2010 Jaguar/Daimler XJ - nie wiem po ile, ale wiem na pewno że mają po dwa spore zbiorniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ronaldo Zgłoś #40 Napisano 14 Maja 2015 Mam pytanie co do zbiornika 100 l w Passacie. Właśnie kupiłem takie auto i chciałbym zapytać jak to jest ze wskaźnikiem. Na nim jest skala 70 l. Czy jeśli zatankuję do pełna to zacznie opadać po spaleniu co najmniej 30 l czy proporcjonalnie do spalania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach