kudlaty-1999 Zgłoś #21 Napisano 10 Lutego 2009 nie był taxi ,kupiony od osoby prywatnej-komplet dokumentów książka serwisowa, lakier czarna perła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #22 Napisano 10 Lutego 2009 a moze poprzedni wlasciciel to james bond?? lepiej nie dotykaj tych guziczkow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #23 Napisano 10 Lutego 2009 (edytowane) może teraz...sie uda pkazać Włącznik pierwszy od strony kierowcy z napisem "FS"-to przycisk włączania urządzenia głośnomówiącego; włącznik środkowy to włącznik lampek wewnętrznych; pierwszy z prawej strony powinien obsługiwać "szyld dachowy" (zaślepka) - wszystkie w tym miejscu stosowane w 3C w wersji Taxi. Edytowane 10 Lutego 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucio10 Zgłoś #24 Napisano 10 Lutego 2009 Ok. Z jednym przełącznikiem Ci pomogę. Widoczny na tym zdjęciu (moze jakość słaba) symbol graficzny drugi z prawej, to ten sam co u Ciebie po środku(zdjęcie z mojego byłego auta Vectra C). Ten przycisk jak miałem wciśnięty (u Ciebie raz naciśnięty) wyłączał mi oświetlenie wnętrza z tyłu (podczas otwierania drzwi lub wogóle) Mam nadzieje, że u Ciebie to tak samo działa. Napisz jakie dokładnie literki widnieją na tym przełączniku po lewo na twoim foto?? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #25 Napisano 15 Lutego 2009 (edytowane) Jednak ten samochód to była wersja Taxi. Informacja z katalogu ETKA: Tutaj znajdują się zdjęcia przycisków potwierdzające zgodność z numerami z ETKI: http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/schalter2.htm Edytowane 15 Lutego 2009 przez adamq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #26 Napisano 15 Lutego 2009 No i kolegę zdołowaliście A niemiaszek przygrał w ch*** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek2703 Zgłoś #27 Napisano 15 Lutego 2009 Od razu mówiłem ze to taxi ale oczywiście nikt mnie nie słuchał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vpw Zgłoś #28 Napisano 15 Lutego 2009 Ale to, że samochód był wyprodukowany na taxi to nie znaczy, że jako taxi jeździł? Nie jest źle. Można sobie zamontować koguta na dachu albo szperacza zamiast niego a pozostałe guziki też się przydadzą, jeśli teściowa będzie chciała poczytać z tyłu na przykład. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #29 Napisano 15 Lutego 2009 Pomysl, a po co mialby byc produkowany jako taxi skoro nie mial byc taxi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #30 Napisano 15 Lutego 2009 Nawet jeśli był taxi to i tak nie martwił bym się za bardzo. Najważniejszą sprawą jest przebieg tego auta i o ile był cofnięty licznik. Książką serwisową nie ma co się sugerować. Jedyne wiarygodne źródło to numer VIN i telefon do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MR.GREG Zgłoś #31 Napisano 15 Lutego 2009 tak jak kolega wyżej napisał,martw się o przebieg.Z tego co wiem w orginalnej taxi jest plusem to że mają mocniejsze zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automaniak Zgłoś #32 Napisano 15 Lutego 2009 (edytowane) O. przepraszam nie doczytałem tematu. Czyli jednak taksówka. Niemcy ''drinde'' potrafią ładnie zatuszować. Edytowane 15 Lutego 2009 przez automaniak zdezaktualizowało się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach