Gombek2 Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2009 Panowie chciłem sie zapytac czy ktoz z was zakładał turbo od 115 km na pompowtrysku do silnika 90 km i jak tak co jakie czesci trzeba kupic z turbina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 7 Lutego 2009 chyba turbo musi być z kolektorem i rura do turbo jest większa chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #3 Napisano 7 Lutego 2009 ...jakie czesci trzeba kupic z turbina silnik 115KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2009 (edytowane) - kolektor wydechowy od AFN (chyba że turbo jest razem z kolektorem) - rurka łącząca kol.wydechowy z zaworem EGR (afn) - rurka łącząca turbinę z filtrem powietrza (afn) - przewód zasilający smarowanie turbo (afn) - przewód odprowadzający smarowanie turbo (afn) - przejściówka do bloku co do niej przykręca się powrót smarowania turbo - zawór N75 sterujący turbiną wraz z gruszką ciśnień - przewody ciśnieniowe Dużo Czasu Wolnego i Jeszcze Większe Chęci :D:D Elementy nie muszą być z AFN'a mogą być również z innego modelu AJM/AWX/AVF Pozdrawiam i czekam na jakieś manuale z przeszczepu Turbo Edytowane 7 Lutego 2009 przez jarucki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2009 Ja się lakko podłacze do tematu mam silniczek AFN z 96r I czeka mnie wymiana turbiny. Wszedlem w posiadanie turbiny od AJM czyli 115KM w PD. czy jak załaze do siebie cos musze robic z softem czy bedzie smigac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #6 Napisano 28 Lutego 2009 czy jak załaze do siebie cos musze robic z softem czy bedzie smigac?? nic nie musisz robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #7 Napisano 28 Lutego 2009 Dzieki kolego, w takim razie wsadzam do siebie i zobaczymy jaki efekt bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 28 Lutego 2009 afn i ajm ma takie same turbiny. chyba, ze masz stara piczke gt15, ale w b5 chyba juz nie byla montowana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #9 Napisano 1 Marca 2009 Ja mam vnt15 jak ja wymontowalem to wszytstko pasuje tylko strona goraca od gt17 jest ciut wieksza niz w vnt15. Roznica polega ze w ajm jest 2100mbar a u mnie 1900mbar. Obydwa silniki ograniczenie na 2500mbar maja chyba, wiec nie powinno sie nic dziac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #10 Napisano 1 Marca 2009 Napisał traba czy jak załaze do siebie cos musze robic z softem czy bedzie smigac?? nic nie musisz robić A mi sie wydaje ze korekte softu potrzeba zrobic.Najlepiej zapodac ogrinal z jakiegos AFN zeby to rece i nogi mialo to sa calkiem inne turbiny... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #11 Napisano 1 Marca 2009 A mi sie wydaje ze korekte softu potrzeba zrobic.Najlepiej zapodac ogrinal z jakiegos AFN zeby to rece i nogi mialo to sa calkiem inne turbiny... pozdr ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #12 Napisano 1 Marca 2009 ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem Sprawdzałęs może w VAGu czy ciśnienie doładowania się zmieniło??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #13 Napisano 1 Marca 2009 ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem Jakieś różnice odnosnie turbo z 115 ? Tzn napewno sa ale czy duze ? Moja turbinka gwizdze jak pszczoleczka i to mnie cieszy ale ciekaw jestem jakie sa roznice ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #14 Napisano 1 Marca 2009 Sprawdzałęs może w VAGu czy ciśnienie doładowania się zmieniło??? mój mechanior po wymianie wszystko spawdzał i powiedział że wsio jest prawidłowo ale ile pompuje to cholera wie no nie pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #15 Napisano 1 Marca 2009 (edytowane) Obra dzieki za pomoc, wrzuce do swojego gt17 i zobaczymy co bedzie:). Edytowane 2 Marca 2009 przez traba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #16 Napisano 3 Marca 2009 mój mechanior po wymianie wszystko spawdzał i powiedział że wsio jest prawidłowo ale ile pompuje to cholera wie no nie pamiętam hi Ale u Ciebie Jest turina z kierownicami silnik AJM a AHU jest jescze westgate tak jak pisalem wyzej korekcja softu jest konieczna.Chodzi o o samo wysterowanie bo dmuchac moze sobie tyle co AHU. ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem To wielka szkoda bo na niem mozna dmuchac o wiele wiecej... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #17 Napisano 3 Marca 2009 hi Ale u Ciebie Jest turina z kierownicami silnik AJM a AHU jest jescze westgate tak jak pisalem wyzej korekcja softu jest konieczna.Chodzi o o samo wysterowanie bo dmuchac moze sobie tyle co AHU. To wielka szkoda bo na niem mozna dmuchac o wiele wiecej... pozdr pewnie że tak ale szkoda mi 1500 zł mam inne ważniejsze wydatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #18 Napisano 3 Marca 2009 pewnie że tak ale szkoda mi 1500 zł mam inne ważniejsze wydatki hi To prawda ale jestem przekonany ze spokojnie za polowe tego co napisales wyzej mozna sie zmiescic... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #19 Napisano 3 Marca 2009 Ale u Ciebie Jest turina z kierownicami silnik AJM a AHU jest jescze westgate tak jak pisalem wyzej korekcja softu jest konieczna.Chodzi o o samo wysterowanie bo dmuchac moze sobie tyle co AHU. Czyli z korekcja softu chodzi tylko o sterowanie, jeśli AFN i AJM mają takie samo sterowanie tylko w AJM jest ciut wieksze turbo. A mi sie wydaje ze korekte softu potrzeba zrobic.Najlepiej zapodac ogrinal z jakiegos AFN zeby to rece i nogi mialo to sa calkiem inne turbiny... Zupelnie inne nie VNT 15 jest identyczna jak GT15 a GT17 która chce wsadzić jest ciut większa. Sterownaie to samo. Dawki pakiwa w AJM te same, kąty wtrysku też sie nie różnią. Ewentulanie się obawiam czy komputer tego nie potraktuje jako przeładowanie. Ale jak moja VNT przed czyszczeniem sie przywieszała i dmuchala ciut ponad 2000mBar to komp nic z tym nie robił. Poza tym w AFN jest mechnaiczna wtryk na pompie VP37 (jeśli sie nie myle) więc jako takiej mapy wtrysku nie ma, tak jak to jest a AJM gdzie jest PD. W AFN jest tylko dawka paliwa ustawiana przez nastawnik na pompie i mozna ją skorygować przesuwając nastawnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #20 Napisano 3 Marca 2009 hi To prawda ale jestem przekonany ze spokojnie za polowe tego co napisales wyzej mozna sie zmiescic... pozdr rozumiem że chodzi ci o virusa jeżeli tak to watpie aby ktoś za 700 zł to dobrze zrobił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach