Skocz do zawartości
Gombek2

wymiana turbo w AHU na turbo ze 115 km

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie chciłem sie zapytac czy ktoz z was zakładał turbo od 115 km na pompowtrysku do silnika 90 km i jak tak co jakie czesci trzeba kupic z turbina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba turbo musi być z kolektorem i rura do turbo jest większa chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...jakie czesci trzeba kupic z turbina

 

silnik 115KM :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- kolektor wydechowy od AFN (chyba że turbo jest razem z kolektorem)

- rurka łącząca kol.wydechowy z zaworem EGR (afn)

- rurka łącząca turbinę z filtrem powietrza (afn)

- przewód zasilający smarowanie turbo (afn)

- przewód odprowadzający smarowanie turbo (afn)

- przejściówka do bloku co do niej przykręca się powrót smarowania turbo

- zawór N75 sterujący turbiną wraz z gruszką ciśnień

- przewody ciśnieniowe

 

Dużo Czasu Wolnego i Jeszcze Większe Chęci :D:D:D

 

Elementy nie muszą być z AFN'a mogą być również z innego modelu AJM/AWX/AVF

Pozdrawiam i czekam na jakieś manuale z przeszczepu Turbo

Edytowane przez jarucki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się lakko podłacze do tematu mam silniczek AFN z 96r I czeka mnie wymiana turbiny. Wszedlem w posiadanie turbiny od AJM czyli 115KM w PD. czy jak załaze do siebie cos musze robic z softem czy bedzie smigac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jak załaze do siebie cos musze robic z softem czy bedzie smigac??

 

nic nie musisz robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego, w takim razie wsadzam do siebie i zobaczymy jaki efekt bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

afn i ajm ma takie same turbiny. chyba, ze masz stara piczke gt15, ale w b5 chyba juz nie byla montowana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam vnt15 jak ja wymontowalem to wszytstko pasuje tylko strona goraca od gt17 jest ciut wieksza niz w vnt15. Roznica polega ze w ajm jest 2100mbar a u mnie 1900mbar. Obydwa silniki ograniczenie na 2500mbar maja chyba, wiec nie powinno sie nic dziac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał traba

czy jak załaze do siebie cos musze robic z softem czy bedzie smigac??

 

nic nie musisz robić

 

A mi sie wydaje ze korekte softu potrzeba zrobic.Najlepiej zapodac ogrinal z jakiegos AFN zeby to rece i nogi mialo to sa calkiem inne turbiny...

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mi sie wydaje ze korekte softu potrzeba zrobic.Najlepiej zapodac ogrinal z jakiegos AFN zeby to rece i nogi mialo to sa calkiem inne turbiny...

 

pozdr

 

ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem

Sprawdzałęs może w VAGu czy ciśnienie doładowania się zmieniło???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem

 

Jakieś różnice odnosnie turbo z 115 ? Tzn napewno sa ale czy duze :D? Moja turbinka gwizdze jak pszczoleczka i to mnie cieszy ale ciekaw jestem jakie sa roznice ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzałęs może w VAGu czy ciśnienie doładowania się zmieniło???

 

mój mechanior po wymianie wszystko spawdzał i powiedział że wsio jest prawidłowo ale ile pompuje to cholera wie no nie pamiętam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obra dzieki za pomoc, wrzuce do swojego gt17 i zobaczymy co bedzie:).

Edytowane przez traba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój mechanior po wymianie wszystko spawdzał i powiedział że wsio jest prawidłowo ale ile pompuje to cholera wie no nie pamiętam

 

hi

 

Ale u Ciebie Jest turina z kierownicami silnik AJM a AHU jest jescze westgate tak jak pisalem wyzej korekcja softu jest konieczna.Chodzi o o samo wysterowanie bo dmuchac moze sobie tyle co AHU.

 

 

ja mam w swoim turbo od 130 konnego i nic w sofcie nie zmieniałem

 

To wielka szkoda bo na niem mozna dmuchac o wiele wiecej...

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hi

 

Ale u Ciebie Jest turina z kierownicami silnik AJM a AHU jest jescze westgate tak jak pisalem wyzej korekcja softu jest konieczna.Chodzi o o samo wysterowanie bo dmuchac moze sobie tyle co AHU.

 

 

 

 

To wielka szkoda bo na niem mozna dmuchac o wiele wiecej...

 

pozdr

 

pewnie że tak ale szkoda mi 1500 zł mam inne ważniejsze wydatki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie że tak ale szkoda mi 1500 zł mam inne ważniejsze wydatki

 

hi

 

To prawda ale jestem przekonany ze spokojnie za polowe tego co napisales wyzej mozna sie zmiescic...

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale u Ciebie Jest turina z kierownicami silnik AJM a AHU jest jescze westgate tak jak pisalem wyzej korekcja softu jest konieczna.Chodzi o o samo wysterowanie bo dmuchac moze sobie tyle co AHU.

Czyli z korekcja softu chodzi tylko o sterowanie, jeśli AFN i AJM mają takie samo sterowanie tylko w AJM jest ciut wieksze turbo.

 

A mi sie wydaje ze korekte softu potrzeba zrobic.Najlepiej zapodac ogrinal z jakiegos AFN zeby to rece i nogi mialo to sa calkiem inne turbiny...

 

Zupelnie inne nie VNT 15 jest identyczna jak GT15 a GT17 która chce wsadzić jest ciut większa. Sterownaie to samo. Dawki pakiwa w AJM te same, kąty wtrysku też sie nie różnią. Ewentulanie się obawiam czy komputer tego nie potraktuje jako przeładowanie. Ale jak moja VNT przed czyszczeniem sie przywieszała i dmuchala ciut ponad 2000mBar to komp nic z tym nie robił. Poza tym w AFN jest mechnaiczna wtryk na pompie VP37 (jeśli sie nie myle) więc jako takiej mapy wtrysku nie ma, tak jak to jest a AJM gdzie jest PD. W AFN jest tylko dawka paliwa ustawiana przez nastawnik na pompie i mozna ją skorygować przesuwając nastawnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hi

 

To prawda ale jestem przekonany ze spokojnie za polowe tego co napisales wyzej mozna sie zmiescic...

 

pozdr

 

rozumiem że chodzi ci o virusa jeżeli tak to watpie aby ktoś za 700 zł to dobrze zrobił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności