urbinio Zgłoś #221 Napisano 31 Października 2017 3 minuty temu, mkpol napisał: Jak masz dobre assistance to spokojnie możesz jeździć. A coś więcej ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #222 Napisano 31 Października 2017 Najlepiej pakiet, w którym masz auto zastępcze, albo zagwarantowany transport siebie, pasażerów i auta do miejsca zamieszkania. Najlepiej pogadaj ze swoim ubezpieczycielem. On ci doradzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #223 Napisano 31 Października 2017 Nie chodzi mi o assistance tylko o usterke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #224 Napisano 31 Października 2017 O usterce nikt ci nic nie powie mądrego bo powodów zapalenia spiralki są dziesiątki. Jedno jest pewne spiralka lubi "unieruchomić" auto i wtedy przyda ci się assistance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #225 Napisano 31 Października 2017 Myślałem ze ktoś poprostu miał podobny przypadek ze na zimnym silniku zapala się na chwile przy uruchomieniu i za sekundę gaśnie ale widzę ze muszę w takim razie pod kompa go podłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artiko Zgłoś #226 Napisano 20 Listopada 2017 (edytowane) Witam Mam podobnie podczas powolnej jazdy zaczyna mrugac spiralka i autko zamula, podjechalem na komputer i diagnoza blad od EGR. i moje pytanie czy odrazu wymieniac nowego EGRa czy cos prubowac kombinowac ze starym czyszczenie np ? EGR calkowicie elektroniczny silnik 2,0 CR CBAC 245tys km Edytowane 20 Listopada 2017 przez artiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #227 Napisano 18 Września 2020 Witam. Od kilku dni zmagam sie z tym bledem. Wyskakuje spirala swiec zarowych i silnik wchodzi w tryb awaryjny. Po paru restartach silnika moc wraca ale jest to bardzo utlaczajace. Nie ma reguly z wyskoczeniem tego bleda. Raz jest, raz nie ma. Kolega podpial komputer i pokazuje tam cos takiego:P0088 Cisnienie szyny paliwowej / ukladuP1065 Regul. cisnenia paliwa Czy ktos kiedys mial podobny problem? Poradzilibyscie od czego najpierw zaczynac? Mechanik mowil, ze zaczalby od wyjecia pompy paliwa i wyczyszczenia zaworow w myjce ultradzwiekowej. Ja sie kompletnie na tym nie znam, dlatego bede wdzieczny za wszelka pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #228 Napisano 18 Września 2020 (edytowane) Wejdź na stronę Kody błędów VAG-COM: https://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html odnajdź właściwy kod błędu. Ponieważ opis jest w j.niderlandzkim i zapewne nie znasz tego języka, skopiuj tekst i skorzystaj z jakiegoś translatora-np: https://translate.google.com/ Problemu nie rozwiąże, ale może naprowadzi i coś podpowie. Edytowane 18 Września 2020 przez bbbb 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twister75 Zgłoś #229 Napisano 21 Listopada 2020 To ja też zapytam Czujnik / przełącznik pozycji kolektora dolotowego kolektora dolotowego / bank 1, sygnał za wysoki Ma ktoś jakiś pomysł? Silnik 2.0tdi 170hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach