Skocz do zawartości
Gość mag

Złodzieje robili zdjęcia paska ! :(((

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mag

Witam, jestem tu nowy.

2 dni temu w nocy w Zielonej Gorze na parkingu w nocy sąsiad zobaczył gości w samochodzie jak robili zdjęcia mojej b5-tce :(. No nie powiem, troche sie przestraszylem

tym wszystkim, dalem na miesiąc samochód na parking strzeżony. Pewnie pokazaliby

jakiemus ruskowi zdjecia i jakby mu sie spodobal to kolejnej nocy ukradliby go :(.

Jakies zabezpieczenia tam mam niby ale je chyba latwo obejsc(nie bede

mowil jakie z wiadomych przyczyn).

Chcialłbym mu zamontowac coś jeszcze.Jestem tylko biednym studentem i

mam na to tylko 150zl.

 

Myślałem o blokadzie solex na pedały oraz o imitacji blokady skrzyni biegów(akurat 150zl by wystarczyło):

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115616668

 

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116066754

 

Co o tym myślicie? Macie takie cos w swoich passatach? Myslicie ze bedzie pasować na blokada na pedały w passacie? Jest w ogole sens to kupować? Ahaa- AC mam wykupione, ale i tak stracilbym duzo kasy.Dzieki, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj tutaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mag

ależ ja czytałem wszystkie tematy o kradzieżach na tym forum, i mało sensownych porad tam jest, dużo bełkotu, chodzi mi konkretnie o tego solexa i lip-locka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem tylko biednym studentem

Ale 3B się jeździ, co :624: :614:

A tak poważnie, to tylko niestandardowe zabezpieczenia i AC. Bo jak zwiną to chociaż coś Ci zostanie (poza zimówkami w piwnicy) :625:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pit

AC tylko to poważnie bierz pod uwagę bo jak się uprą to ci odwiozą auto na lawecie i tyle będziesz widział............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi