Gość piotrek870918 Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2009 witam.mam problem z dostatniem oringu na obudowe termostatu w pasku b3.konkretnie to chodzi mi oring ktory uczelnia obudowe termostatu z kolankiem plastikowym i dalej waz gumowy i do chlodnicy.chcialem juz kupic caly ten kruciec bo kosztuje grosze.tylko ze znajduje w sklepie krućce bez oringu!!!!to jest tam oring stożkowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #2 Napisano 28 Stycznia 2009 Ale o co Ci dokładnie chodzi Króciec jest gdzie indziej i termostat jest gdzie indziej. Dziwny ten sklep, skoro mają nowe króćce a nie mają oringów. W każdym sklepie, no jak widać nie w każdym, ale powinienes dostac taki oring Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek870918 Zgłoś #3 Napisano 28 Stycznia 2009 wyslal bym ci fotke tego ale niewiem jak tu wrzucic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #4 Napisano 28 Stycznia 2009 a może by tak kolega wzrucił jakąś fotkę a nie jakiś odnośnik do dysku C. To by napewno pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek870918 Zgłoś #5 Napisano 28 Stycznia 2009 http://sklep.intercars.com.pl/pics/101/23404.jpg link do foto tego krućca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #6 Napisano 28 Stycznia 2009 Według ETKI to jest pierścień uszczelniający, numer oryg. 038 121 119 B Podjedź do jakiegoś ASO jak masz niedaleko, pewnie kosztuje ze 2 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek870918 Zgłoś #7 Napisano 28 Stycznia 2009 pewnie kosztuje tyle.tylko nigdzie go nie moge zdobyc.a mozesz mi pokazac zdjecie tego pierscienia???bo to musi byc tam stożkowy albo prostokątny.nawet z krućcami nie sprzedaja ich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #8 Napisano 28 Stycznia 2009 Zdjęcia nie mam tylko rysunek, ale on Ci za dużo nie podpowie. Poprostu namalowane kółko i na moje oko nie jest stożkowe czy jakieś prostokątne. Hmmm..... prostokątne kółko? No nie ważne...... W każdym razie byłeś w ASO? Jak nie ma na miejscu to pewnie na 2-gi dzień by Ci przywieźli. Pytałeś w ASO czy tylko po zwykłych sklepikach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek870918 Zgłoś #9 Napisano 28 Stycznia 2009 narazie biegalem po sklepach bo myslalem ze to jest normalna rzecz do kupienia. a inter-cars nie jest wcale takim malym sklepem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #10 Napisano 28 Stycznia 2009 U mnie w intercarsie już sie nieraz pytałem o coś, to zawsze było ale na jutro dopiero. Juz nie wspomne że jak chciałem coś z jakiejś firmy/marki mnie interesującej, to odpowiedz była jedna - nie ma, bedzie jutro, ale tylko 4-max lub topran. A takie rzeczy jak sworznie czy tuleje to idzie dostać wszędzie, ale już nowe śruby do nich to tylko w ASO. Przynajmniej u mnie w okolicy tak jest z tymi sklepami. Więc koszt takich pierdół to groszowe sprawy, a przynajmniej nie tracisz czasu na zjeżdżenie całego miasta i wiesz że masz oryginał, bo wkońcu z ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek870918 Zgłoś #11 Napisano 28 Stycznia 2009 http://www.tanioidobrze.pl/index.php?a=katalogi-czesci katologi wszystkich producentów czesci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian88 Zgłoś #12 Napisano 28 Stycznia 2009 http://www.passerotti.pl/page/pol/main_pol.php ------- polecam passerotti... maja wszystkie mozliwe rodzaje uszczelek i lozysk, tylko trzeba sie zorientowac gdzie masz w poblizu taki sklep... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek870918 Zgłoś #13 Napisano 28 Stycznia 2009 znalazlem ten kruciec w katalogu febiego i na zdjecu nie ma doloczonego oringu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #14 Napisano 28 Stycznia 2009 masz na myśli że oring jest w przekroju stożkowy, lub prostokątny? Bo Czas mu dokopał, a obciążenia mechaniczne i termiczne poprawiły. Gdy go zakładali w fabryce miał przekrój okrągły. Wyciąg to bziańco na miarę i idź do pierwszego lepszego sklepu z częściami do Żuka, Syreny, ciężarówek, traktorów, lub innych motopomp:) Facet w kufajce dobierze ci taki gadżet w minutę, wybecalujesz fafdziesiąt groszy + VAT i z króćca nie będzie popuszczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość peptollah Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2009 nie ma tam żadnego stożkowego oringu zrób tak jak ci pisze aardvark i będzie git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #16 Napisano 28 Stycznia 2009 Polecam Passerotti tak jak Damian88 jak masz stary oring to na pewno ci dopasują, zawsze u nich kupuje takie rzeczy. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 28 Stycznia 2009 oring nie jest żaden stożkowy tylko orgągły, ze starości odszktałca się i przekrój przypomina trójkąt. nowy oring dostaniesz w komplecie z nowym termostatem wahlera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #18 Napisano 28 Stycznia 2009 nowy oring dostaniesz w komplecie z nowym termostatem wahlera Zgadza się, zapomniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #19 Napisano 29 Stycznia 2009 (edytowane) znalazlem ten kruciec w katalogu febiego i na zdjecu nie ma doloczonego oringu Tak to wygląda w naturze : http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=2682&d=1210948998 na zdjęciu części po demontażu, oring ma przekrój okrągły i jest w komplecie z termostatem Wahler jak napisał kolega ormowiec. Kupiłeś nową obudowę termostatu, czy próbujesz uszczelnić starą? W moim przypadku "fachowcy", którzy grzebali przy silniku i wymieniali płyn w układzie chłodzenia tak dokręcili dwie śruby mocujące obudowę termostatu, że była zdeformowana do tego stopnia gdzie nawet 10 pierścieni by jej nie uszczelniło. Kupiłem nową obudowę pierścień uszczelniający- oring miałem razem z termostatem, poskładałem wszystko tym razem sam i przestał wyciekać płyn z układu chłodzenia.. Edytowane 29 Stycznia 2009 przez kajaru dodanie info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek870918 Zgłoś #20 Napisano 31 Stycznia 2009 no mechanicy tylko nie chodzi o oring przy termostacie tylko oring na wlocie do obudowy termostatu.i jest on stożkowy.i jest on nie do kupienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach