Gniewek Zgłoś #461 Napisano 24 Listopada 2013 Siema! Ostatnio uwalił mi się sterownik więc wymieniłem na nowy (uzywany idnetyczny jak moj poprzedni AFN 110km, 235 nitków) i sie nieco zdziwiłem powiedzcie mi prosze jak to wygląda waszym okiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zabol Zgłoś #462 Napisano 24 Listopada 2013 A co tuner który hamował auto powiedział ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gniewek Zgłoś #463 Napisano 24 Listopada 2013 e auto jest po programie gdzie ja tylko zmieniłem stereownik. może sterownik był juz sprogramowany bo to uzywka była. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #464 Napisano 27 Listopada 2013 Witam, Wczoraj w pasku doszło kilka koników poniżej wykres do oceny. W serii wyszło 135 KM i 300 Nm - niestety nie mam wykresu, chciałem bezpieczny program i wyszło 162 KM i 345 Nm, jak dla mnie wystarczająco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iras Zgłoś #465 Napisano 1 Grudnia 2013 Witam, Oto mój wykresik zrobiony w sobotę na hamowni w Kłodzku - passat AVB, program zrobiony w Holandii na seryjnych gratach, proszę o ocenę czy przypadkiem nie przesadził tuner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #466 Napisano 1 Grudnia 2013 prawie 160 koni na tej gównianej suszarce ? duuuzo. (z tego co widziałem po wykresach to max 140-145ps) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iras Zgłoś #467 Napisano 1 Grudnia 2013 No właśnie - śmieję się bo na bokach poprzednik wkleił naklejki special jak w MKII. Jeżdżę tym autem 2 lata nic się nie dzieje i w końcu postanowiłem sprawdzić czym pomykam. Teraz nie wiem czy się cieszy czy jechać gdzieś na korektę. Turbinka cieszy się dobrą kondycją. Dbam o auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #468 Napisano 1 Grudnia 2013 Jak na ORI gratach to bardzo sporo....albo zdrowa motorownia albo może hamownia coś picuje ale i tak zacnie jak na AVB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iras Zgłoś #469 Napisano 1 Grudnia 2013 Motorownia w stanie idealnym, może temperatura badania była sprzyjająca (5stopni)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #470 Napisano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Irek zrób loga ile pompuje turbo to się coś oceni.... bo być może masz turbo ze 130'ki. Wtedy.... gra gitara :fajny ps. ja mając AVB miałem 131ps/307nm po chipie. Edytowane 1 Grudnia 2013 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iras Zgłoś #471 Napisano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Niestety nie mam możliwości zrobienia logów. Graty są seryjne - sprawdzone. Logi miałem robione u dobrego mechaniora po wymianie rozrządu i wszystko było w normie - przynajmniej tak twierdził mechanik. Program bezdymny (czasem tylko mały bączek). Może coś jest na rzeczy z tymi naklejkami special:lol3 Edytowane 1 Grudnia 2013 przez iras Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPI Zgłoś #472 Napisano 1 Grudnia 2013 Niestety nie mam możliwości zrobienia logów. Graty są seryjne - sprawdzone. Logi miałem robione u dobrego mechaniora po wymianie rozrządu i wszystko było w normie - przynajmniej tak twierdził mechanik. Program bezdymny (czasem tylko mały bączek). Może coś jest na rzeczy z tymi naklejkami special:lol3 Proszę bardzo...logi z pomiaru na hamowni :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #473 Napisano 1 Grudnia 2013 1,2 bara ? dobrze widzę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iras Zgłoś #474 Napisano 2 Grudnia 2013 Proszę bardzo...logi z pomiaru na hamowni :fajny Super:kciuki- dziękuję pięknie (nie wiedziałem, że mogę je otrzymać). Jeszcze raz utwierdzony zostałem o profesjonalizmie SOFT-TUNING. Skoro są logi to proszę o komentarze. Jak wspomniałem jeżdżę tym autem na tym programie 2lata, bez jakichkolwiek przygód - ale czy to bezpieczne - nie spieszy mi się z remontami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zabol Zgłoś #475 Napisano 2 Grudnia 2013 Powiedz co powiedział tuner który hamował Twoje auto ? Miał jakieś zastrzeżenia ewentualnie chwalił ten soft ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iras Zgłoś #476 Napisano 2 Grudnia 2013 Zwrócił uwagę, że w programie nie zadbano o turbinę pod większym obciążeniem. Mam teraz dylemat, czy coś z tym robić czy odpuścić, bo poprzednik na tym programie użytkował auto (niestety nie wiem jak długo), a ja sam też na tym jeżdżę już bezawaryjnie 2lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł84 Zgłoś #477 Napisano 2 Grudnia 2013 Witam Passat B6 1.9 BLS , pomijając że seria wyszła słaba program miał byc bezpieczny a wydaje mi się że za dużo ma NM z dołu, prośba o ocenę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi666 Zgłoś #478 Napisano 2 Grudnia 2013 Paweł84 pociesze Cie moim wykresem:) A silniki mamy prawie te same. Program wgrany 2 tygodnie temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stanson Zgłoś #479 Napisano 5 Grudnia 2013 2.0 TDI CR [CBAB], przebieg 130 000 (prawdziwy), 2008 rok, wczorajszy wynik z hamowni + po wirusie. Wyszło ładnie, ale trzeba kilka koni wziąć z przymrużeniem oka, bo jest zimno. Było: 147/335 Jest: 186/386 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadziaor Zgłoś #480 Napisano 10 Grudnia 2013 (edytowane) Mój wykres z dzisiaj jak według osób mających pojęcie, dobrze wykonany mod? Edytowane 10 Grudnia 2013 przez Dziadziaor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach