LADA Zgłoś #261 Napisano 24 Sierpnia 2011 sprintbooster ,pozderNie ma lipy chyba najmocniejsze tdi w oddziale UK,sprawdzales jakie masz pompki? fajnie by bylo ,jakie pompki nie mam pojeciatakie pytanko do LADA ten silnik kręci się tylko do 4000 obrotów?dziwny jakiś ten wykres ale wynik super dzieki ,czerwone zaczyna sie od 4300-400 i nie bylo sensu krecic dalej a huk hamowni, wydechu i gwizd turba od 3700 nie szlo wytrzymac w pomieszczeniu dlatego tak ... ,pozder lada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #262 Napisano 1 Września 2011 (edytowane) witam prosze o ocene wykresu Edytowane 21 Listopada 2012 przez kownas19 prosze jeszcze raz o ocene Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #263 Napisano 1 Września 2011 witam prosze o ocene wykresu według mnie to kiepski moment bo zaraz po osiągnięciu max leci na łeb na szyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #264 Napisano 1 Września 2011 Nie,nie jest tak źle,mało czytelny ten wykres ale wygląda dobrze prawie za dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #265 Napisano 10 Września 2011 a to moj wykesik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #266 Napisano 20 Września 2011 warto było wyczyścić - niezły przyrost wygenerowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #267 Napisano 4 Października 2011 TAK TAK WARTO BYLO - SZCZEGOLNIE ZE PRZED CZYSZCZNEIEM BYLO 151km !! SZOK CO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pampek01 Zgłoś #268 Napisano 9 Października 2011 Witam a to mój wykres delikatne strojenie plus naprawa przepływki [ATTACH=CONFIG]66970[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #269 Napisano 23 Października 2011 Rob jak zwykle pokazuje wysoką forme... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur_p13 Zgłoś #270 Napisano 23 Października 2011 (edytowane) Witam Mój Passat 1.8t AWT (150 km, 210Nm) Pierwszy pomiar na hamowni 167 km i 239 Nm - seria Po lekkim [ATTACH=CONFIG]68196[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]68197[/ATTACH]modzie 195 km i 294 Nm by MR MOTORS Edytowane 23 Października 2011 przez artur_p13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidekhrabia Zgłoś #271 Napisano 9 Listopada 2011 witam wszystkich wstawiam wykresik z chamowni ,powiem tyle miałem duże obawy podnosząc moc softem czytałem dużo przed kupnem auta opini, padło na passata z czego jestem zadowolony pomimo kosztów eksploatacji które w aucie w klasie średniej są do przełknięcia . ( 1 czy to wytrzyma seryjne ,2 czy bedzie jakas różnica czy 3 będzie więcej palił , 4 i jakiego tunera wybrać ?? dodam że paska kupiłem niedawno . 1.9 highline 6 biegowy co mnie zaskoczyło to to że na seri miał ponad 140 km . pompki ma chyba alki chociaż nie jestem pewien bo modelowo to 2004 rok . I stało się !!!!!!!!!! 1 pojechałem do tunera do kłodzka ,byłem pewnien obaw czy auto z przebiegiem 195000 nie ma najechane ze 400000 tys więc najpierw ku mojemu zdziwieniu była diagnostyka silnika i podzespołów czy dadza rade powiem tak nie chwaląc gościa zaczął od sprawdzania jaki stan a nie jak w niektórych pada pytanie to jak do ilu chcesz mieć ,albo jak krecimy ? tylko nastała cisza i czas leciał sprawdzał wszystko co możliwe do sprawdzenia . myslałem że bedzie ciach i po bólu a tu prawie 6 godzin pracy chodziłem siedziałem poszłem cos wszamac bo głud od rana nie dawał mi spokoju a podnieta rosła z każdym hamowaniem autka . najpierw wyszło prawie 180 km ale zmiejszał systematycznie analizujac i robiąc korekty , cięzko było zapanowac nad turbina ponad 4000 obr łado0wała prawie do 1.6 bara wzwyz . obniżył doładowanie i wygładził moment .powoli szło ku końcowi juz nie mogłem się doczekac jak powiedział jedziemy sie przejechac sprawdzić na drodze ,wsiadam on z laptopem i wyjeżdżamy znajowy mówił że był u gościa na śląsku to nawet chamowni nie miał ( gotowca wgrał i tyle bazując na seri ) i wyjeżdzam na DROGE I MOJE ODCZUCIE JEST TAKIE 1 LEKKI GAZ 2 JUŻ 3 4 I 5 MÓWIE KÓ.... ALE JAZDA CIĄGNIE OD 2,2 DO 4 JAK SZLONY NIE NADĄZYŁEM PATRZYC NA OBR. W FOTEL WCISKAŁO ZAJEBIŚCIE (JAK KTOS MI POWIE ŻE NIE CZUJE RÓŻNICY TO NIE BYŁ U TUNERA TYLKO U DZIADA TUMANA I NIEUKA ALBO KUPIŁ GRATA Z OKAZJI auto zapier..... jak szalone :mlask az mnie podnieta ogarneła jeżdziłem wczesniej 2.5 150 km wieczne remonty problemy a auto przyspieszało od większych obrotów ale nie tak jak passacik rakieta w porównaniu do 2.5 jestem zajebiscie zadowolony no i do tego moge powiedziec o spalaniu zrobiłem juz próbe zalałem do pełna pod korek i jazda 101 kilometrów tankuje a tu szok 7 ,2 ale nie załowałem do 3,200 obr i zmiana na wyższy bieg . ha malina rano dzis żonka chce autko (nic nie mówiłem o chipie bo wiecie panika .... zarasa po co ci to było itd jak to kobiety ) pojechała i czekam na reakcje a tu dzwoni telefon myslę pewnie nieogarneła auta a tu w tel coś ty zrobił z naszym autkiem że ono tak zasuwa ,i chyba naprawiłes coś ....... bo sie biegi płynniej zmienia (więc musiałem powiedziec prawde ale on a sie ucieszyła bo mówi że sie lepiej jezdzi i dynamiczniej ale pytanie paśc musiało ....... a ile teras pali , a ja na to mniej ..... no chyba że but non stop ale juz z tego wyrosłem . takze ja i kobita zadowoleni po pachy (słyszałem że dwu masa ma telepać przy tych 360 nm ale to chyba mit bo ja nic nie czuje chyba że ma ktoś juz przed zabiegiem do wymiany )spróbuje podjechac do 2.5 180 km na dwupasmówce to napisze jak poszło według mnie bedzie ciężko(napisze nawet jak nie dam rady ) ale opisze w dalszym poście ciekawe ile do setki teraz mam dam znac narka jak jakies pytania to [ATTACH=CONFIG]69557[/ATTACH]piszcie sorki za błedy jestem dyslektykiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #272 Napisano 9 Listopada 2011 dawidekhrabia cieszymy się twoim szczęściem ładny delikatny program na pewno długo auto posłuży , chociaż nawet bez programu nie umiejętna jazda dieslem może uwalić turbo czy dwu mas, moment masz ładnie rozłożony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidekhrabia Zgłoś #273 Napisano 10 Listopada 2011 dawidekhrabia cieszymy się twoim szczęściem ładny delikatny program na pewno długo auto posłuży , chociaż nawet bez programu nie umiejętna jazda dieslem może uwalić turbo czy dwu mas, moment masz ładnie rozłożony dzięki bede dbał jak szalony a pytanko do ciebie ile do setki ma twoje autko ??? pytam bo zastanawiam sie czy dam rade dojsc do 2.5 180 km audi ????? co o tym sądzisz ????????????:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #274 Napisano 10 Listopada 2011 nie wiem ile ma do setki nigdy tego nie sprawdzałem i jakoś nawet mnie nie ciągnie do tego żeby to sprawdzić , auto mi się po programie wystarczająco odpycha i to jest najważniejsze chodzi ci o audi a6 tdi 2,5 180km ? najpierw to audi musiało być mieć w ogóle 180km bo znając życie pewnie ma max 150 ( w tedy jakieś szanse na pewno są w serii ma chyba 370 lub 380 nm ) myślę że spróbować się możesz najwyżej się nie uda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #275 Napisano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Ja tam nie lubie jak mi moment spada od 2500rpm dlatego siedziałem i siedziałem i siedziałem i jest coś takiego [ATTACH=CONFIG]70956[/ATTACH] Edytowane 1 Stycznia 2012 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #276 Napisano 2 Grudnia 2011 Ja tam nie lubie jak mi moment spada od 2500rpm dlatego siedziałem i siedziałem i siedziałem i jest coś takiego Podoba mi się I widać jak na GTB można poprowadzić moment z mocą ;] Ładnie musi zakur**ac ten golfiarz ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #277 Napisano 2 Grudnia 2011 (edytowane) gtb robi zryw czachy...GOLF2 jest za lekki i ciężko go utrzymać na drodze a teraz pali kąpcia na 4biegu od 3000rpm. Edytowane 2 Grudnia 2011 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiuru Zgłoś #278 Napisano 13 Grudnia 2011 witam panowie mam vw pasiaka 1.9 tdi 115 kM 310Nm zrobilem mu czipsika i jest tak , prosił bym o wypowiedź czy jest oki , silniczek ładnie sie wkreca teraz , pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]72054[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grgr Zgłoś #279 Napisano 15 Grudnia 2011 (edytowane) To i ja dorzucę coś nowego od siebie: [ATTACH=CONFIG]72175[/ATTACH] Ja tam się na tym nie znam, to możecie ocenić Ważne, że lepiej idzie, w prawdzie dopiero raz zdołałem wyjechać w trasę i wypróbować, ale różnica zauważalna Edytowane 15 Grudnia 2011 przez grgr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #280 Napisano 17 Grudnia 2011 To i ja dorzucę coś nowego od siebie: [ATTACH=CONFIG]72175[/ATTACH] Ja tam się na tym nie znam, to możecie ocenić Ważne, że lepiej idzie, w prawdzie dopiero raz zdołałem wyjechać w trasę i wypróbować, ale różnica zauważalna 409 Nm na seryjnej turbinie ?? a przy 2000 rpm tylko 200 Nm ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach