Gość nurek Zgłoś #1 Napisano 13 Stycznia 2009 Witam Ma moze ktos pomysl skad moze brac sie powietrze w pompie wtryskowej silnika AAZ? Temat przerabialem dosc dlugo i w koncu mam dosc porannych meczarni z odpaleniem. Stawialem na nieszczelne polaczenia przewodu doprowadzajacego paliwo od filtra do pompy. wymienilem opaski, weze i nadal po zatrzymaniu w wezu widac jak banka powietrza ucieka z pompy w strone filtra. Paliwo idzie do pompy bez powietrza, znaczy przed filtrem i za uklad jest szczelny. Dodam ze po porannych klopotach rozruchowych praca na niewszystkich cylindrach w ciagu dnia dalej zapala ok od kopa. Swiece zarowe ok. Rano czuc ze ma chec zapalic ale paliwa jakby brakowalo ( stad wniosek ze przy dluzszych postojach zapowietrza sie pompa Zastanawiam sie jeszcze nad wymiana miedzianych podkladek w srubie mocujacych krociec doprowadzajacy do pompy. Michal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #2 Napisano 13 Stycznia 2009 (edytowane) miałem to samo, u mnie to był wadliwy filtr paliwa, gdzieś łapał lewe powietrze( i nie tylko mi się taki trafił). Jak szukałem przczyny to wszyscy mówil że przeważnie puszcza na łączeniach lub przeciera się przewód o rurę od filtra powietrza. Juz chcialem sprawdzać smok w zbiorniku aż coś mnie tkneło żeby ominąć filter i połaczyć bezpośrednio do przewodów idących z zbiornika, pomogło. Jak wstawialem bańkę z paliwem za filtrem też było ok ale widocznie było za małe podciśnienie i nie łapało powietza. Ewentualnie może ci jeszcze elektrozaworek na pompie nie trzymać. Edytowane 13 Stycznia 2009 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greg1971 Zgłoś #3 Napisano 13 Stycznia 2009 Jeżeli sprawdzisz wszystko wymienione powyżej i nie trafisz, to możesz sprawdzić jeszcze uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej, ale to niestety trochę więcej roboty ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #4 Napisano 13 Stycznia 2009 Sprawdz na początek to co mówił kolega cysiokysio, jeśli to nie pomoże to możesz jeszcze próbować zmienić podgrzewacz na filtrze. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześB3 Zgłoś #5 Napisano 13 Stycznia 2009 dokladnie to samo dzialo sie w Mercedesie Vito 312CDI kosztowne diagnostyki kompa itp... a okazalo sie ze to TYLKO FILTR paliwa, byl nowy i z wada fabryczna... takze warto zainwestowac te 30-50zl na nowy i miec pewnosc a z tego co wiem to to jest czesto przyczyna.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqltet Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2009 nurek udało Ci się już coś stwierdzić? Mam identyczną sytuacje w B2-ce, zamontowałem drugi filtr i bez rezultatu. Czyżby wszystkie filtry w sklepie, w którym się zaopatruję były wadliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #7 Napisano 25 Stycznia 2009 faqltet sproboj na krotko złączyc przewody przy filtrze. a najpierw zajrzyj do baku. wyjmij smok, tam jest sitko - bardzo mozliwe ze jest zapchane roboty na pol godzinki - klapka w bagazniku na 3 wkrety, potem duza nakretka od smoka i 3 weze dokladne mycie i powinno pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.k0 Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2009 (edytowane) Witam.Miałem podobny problem.Przejżałem cały układ i znalazłem małą nieszczelność na połączeniu rurki ssącej paliwo tuż przy wejściu do zbiornika na zgrzewie.Najlepsza metoda to metoda eliminacji kwałek węża paliwowego i 5L między nogi.Podpinasz za filtrem.Kontrola.Podpinasz przed filtrem.Kontrola.Podpinasz przy zbiorniku.Kontrola.Wymiana całej części u mnie pomogła (smoka?)."0" powietrza w układzie.2 mechanikow się poddalo.Każdy zaczynał od wymiany filtra. Edytowane 2 Lutego 2009 przez grzegorz.k0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach