Jokers Zgłoś #61 Napisano 26 Listopada 2012 jak dobry tuner to bezpieczne Ecu Projekt z Wroclawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #62 Napisano 26 Listopada 2012 Jak dpf wywalisz rozumiem o tym nic nie mówił No to już chyba trochę bajka kolego. Chyba że chcesz wykończyć auto szybciutko. i tu się zdziwisz bo nie mam dsg więc można bezproblemu hamował seata 170 w cr i fabryka pokazała 171km i 370Nm poszedł na 205 i 445Nm Sam rozkminiam virusa ale mam jakoś obawy bo pasek jeszcze długo polata ze mną po biernej regeneracji DPF mam podjechać do kreatora i schamować auto na nowo wtedy wrzuce wykres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #63 Napisano 26 Listopada 2012 Fajny tuner jak z dpf robi 210 koni Albo niech hamowanie dobrze skalibruje Gadałem z 3 tunerami bo sam zamierzam zrobic program. Bez wycięcia dpf nie ma opcji ze 170 zrobić ponad 200. Co do Nm powodzenia ci życzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #64 Napisano 26 Listopada 2012 Gadu gadu a ja dalej nie wiem czy robic virusa czy nie , ktos ma jakies doswiadczenie z DSG jak to lata po virusie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #65 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) na wiosnę pojadę shamować auto i ewent. korektę , sam ciekaw jestem co wypluje na hamowni po wymianie wszystkich pompek w ramach akcji , jak nie zapomnę to dam znać Gadu gadu a ja dalej nie wiem czy robic virusa czy nie , ktos ma jakies doswiadczenie z DSG jak to lata po virusie ? zerknij jedną stronę wstecz Edytowane 26 Listopada 2012 przez johny x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #66 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) Moj passat dzisiaj na hamowni wypluł 132 km i 310 moment, seria 170/350, swoisty rekord w najwiekszym ubytku mocy jaki zauwazylem na forum. Podjechalem do aso z wykresem, umowilem sie dzisiaj na wymiane pompowtryskiwaczy, wymienili dwa, poprzednie dwa sa po korekcie, wykonali ustawienie kata wtrysku(ustawienie paska rozrzadu), wgrano aktualizacje softu silnika, wsiadlem i fajerwerkow nie ma, ciekawe co jutro pokaze na hamowni, v max sie nie zmienilo, pozostal do naprawy kolektor ssacy bo jest nieszczelny, ale watpie, ze to z tego powodu taki ubytek mocy, doładowanie jest okej wiec nie jest to duzy ubytek. Jesli to wszystko nic nie da to ma ktos jakis pomysl co do przyczyny? 38 km to nie 10 jak wszyscy tu ubolewaja. Chce wgrac program napisany przez tunnera Rogalottiego albo Diagtronik, aczkolwiek nie wiem czy przy takiej sytuacji jest sens, zobacze co jutro pokaze hamownia, aczkolwek z racji ze v max sie nie zmienilo, nie jestem dobrej mysli. Czy program moze podiagnac serie i ja nadpisac np. 195 km i przyzwoity moment tak jak tu niektorzy robili ? Cy bezposrednia przyczyna jest sterownik czy wada mechaniczna? Jak na to patrzec? Cala reszta jest oki przy wymianie pompek dodali, ze walek napedzajacy pompki bedzie do wymiany. Oto cala moja wiedza, kto pomoze? Edytowane 8 Grudnia 2012 przez mateuszr91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #67 Napisano 26 Listopada 2012 ja bym na początek zainteresował się tą nieszczelnością... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pientol Zgłoś #68 Napisano 26 Listopada 2012 a mi się wydaje że jak mu zrobisz program to v-max też się nie zmieni drastycznie program polepsza moim zdaniem przyśpieszanie i elastyczność na poszczególnych biegach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #69 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) W takim razie zweryfikuje wsystko hamownia Btw opony 225/45r17 v max 200 zonk tak samo jak wczesniej Z nieszczelnosc na czwartek jestem umowiony Edytowane 8 Grudnia 2012 przez mateuszr91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #70 Napisano 27 Listopada 2012 Ja wyznaje zasadę, nie mam serii nie robię programu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #71 Napisano 27 Listopada 2012 Gadu gadu a ja dalej nie wiem czy robic virusa czy nie , ktos ma jakies doswiadczenie z DSG jak to lata po virusie ? grunt to nie przekroczyć 450Nm dla DQ250, do tej wartości można bezpiecznie modować, choć chyba nawet w 2.0 TDI nie da rady tyle zrobić, bez zostawiania worka pieniędzy u tunera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #72 Napisano 27 Listopada 2012 Kontaktowałem się wczoraj z V-techiem, jako, że samochód na gwarancji to w grę wchodzi tylko GoldBox (1790 zł) z hamownią. Uzyskiwane wartości to 196 KM i 290 Nm. Przy czym seria tego silnika ma na hamowni nie 160 KM i 250 Nm a około 170 KM i 260 Nm, więc moc na papierze jest zazwyczaj zaniżona w stosunku do faktycznej. Cieszy... Pomimo zapewnień, że jest to w 100% bezpieczne dla jednostki napędowej, to jestem ciągle sceptykiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #73 Napisano 27 Listopada 2012 a około 170 KM i 260 Nm, więc moc na papierze jest zazwyczaj zaniżona w stosunku do faktycznej Najpierw shamuj potem możesz napisać ile ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #74 Napisano 27 Listopada 2012 (edytowane) Pojechalem na dokladniejsza hamownie i wynik to Osoba stwierdzila brak zadanego doladowania, na niskich obrotach jest to 0.8 przy 3.5-4.0 tys rpm osiaga 1.3 bara, a zadane to 1.4. Podejrzewam, ze to wina kolektora ssacego(jest dziurawy i wyrzuca olej ), ale czy z tego powodu brakuje 50 km?:0 jade do mechanika to naprawic i sprawdze jeszcze raz logi Edytowane 8 Grudnia 2012 przez mateuszr91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #75 Napisano 28 Listopada 2012 Pojechalem na dokladniejsza hamownie i wynik to [ATTACH=CONFIG]92871[/ATTACH] Osoba stwierdzila brak zadanego doladowania, na niskich obrotach jest to 0.8 przy 3.5-4.0 tys rpm osiaga 1.3 bara, a zadane to 1.4. Podejrzewam, ze to wina kolektora ssacego(jest dziurawy i wyrzuca olej ), ale czy z tego powodu brakuje 50 km?:0 jade do mechanika to naprawic i sprawdze jeszcze raz logi U ciebie to napewno jakas usterka musi byc Maciek czyli to DSG wytrzymuje do 450 Nm ?? Jeśli tak to 400-410 bedzie idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #76 Napisano 28 Listopada 2012 Ja fabrycznie mam 140PS ale po odbyciu wizyty na hamowni wynik wyszedło 145Ps. Wieczorem wrzucę wykres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #77 Napisano 29 Listopada 2012 (edytowane) Odzyskał passat moc ! Przyczyna okazal sie byc zle ustawiony pasek rozrzadu i brak odpowiedniego doladowania, takze wypisywanie, ze elektryk z elblaga naprawia sterownik siemensa ( sam go posiadam) i brak mocy w passatach to wina sterownika nie jest tak do konca prawdziwe, bo jak widac u mnie sie dalo to zrobic mechanicznie, teraz zastanawiam sie nad programem bo czuc 50 km i 90 nm, zniecheca mnie to ze w niedziele spadnie snieg i aura sie zmienia, nie bedzie warunkiw do jazdy, co myslicie ? Czy jest warto chipowac? Jesli juz to u Diagtronika Edytowane 8 Grudnia 2012 przez mateuszr91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #78 Napisano 30 Listopada 2012 Moja rada jest taka, żebyś przyzwyczaił się do nowej/fabrycznej mocy, a po zimie zdecydował, czy ma sens robić wirusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #79 Napisano 30 Listopada 2012 Czy jest warto chipowac? warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejczak24 Zgłoś #80 Napisano 20 Marca 2014 witam posiadam paska z 2007 dsg 170kM bmr i na hamowni powiedzieli mi zeby go zhamowac to trzeba odpinac abs bo blokuje skrzynie czy to prawda panowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach