mlody24wp Zgłoś #41 Napisano 10 Lutego 2014 Hej, wielkie dzięki, ale na tamtym forum rozwiązują problem "szarpania" sprzęgła a tu niestety pedał wpadł do samej podłogi... ale mimo wszystko dziękuje ci za pomoc pozdrawiam tak dokładnie ale jeden z forumowiczów napisał cyt:Jak wysprzęglik (siłownik sprzęgła)padnie, to pedał zostaje w podłodze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Honey Zgłoś #42 Napisano 10 Lutego 2014 Tyle że nie mam pewności co i jak. Nie wiem czy jak pada wysprzęglik to dochodzi do wycieku płynu hamulcowego? A tu niestety pojawił się wyciek i to nie mały. No nic, będę czekała na wieści od mechaniora :hmm Dziś się za to nie zabierze, bo za dużo roboty ma.... ehh Jak pech to pech. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #43 Napisano 10 Lutego 2014 Tyle że nie mam pewności co i jak. Nie wiem czy jak pada wysprzęglik to dochodzi do wycieku płynu hamulcowego? A tu niestety pojawił się wyciek i to nie mały. No nic, będę czekała na wieści od mechaniora :hmm Dziś się za to nie zabierze, bo za dużo roboty ma.... ehh Jak pech to pech. Pozdrawiam No dokładnie wysprzeglik puscił plyn który sobie wyciekl nie bedzie to jakies kosztowne nowy okolo 150zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Honey Zgłoś #44 Napisano 10 Lutego 2014 No dokładnie wysprzeglik puscił plyn który sobie wyciekl nie bedzie to jakies kosztowne nowy okolo 150zl Trochę mnie uspokoiłeś.. Aleee Jak mi powie że to jednak coś ze sprzęgłem, to chyba pójdę na most i skoczę Taka naprawa wysprzęglika cenowo, to pikuś w porównaniu ze sprzęgłem i jego opcją naprawy Najważniejsze, żeby nie dać po sobie poznać, że kompletnie nic się nie wie na temat danej naprawy. Tak mi raz kolegę ogolili z kasy Bo się nie znał, to mu pół samochodu powymieniali hehehe A jak przyszło płacić to kwiczał Dlatego chłonę wiedzę żeby się nie dać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #45 Napisano 10 Lutego 2014 Popieram, podstawa to nie dać sobie kitu wcisnąć:stop!Szybkiej i taniej naprawy pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #46 Napisano 10 Lutego 2014 jak poszedł cały płyn pamiętaj by dobrze pompe abs odpowietrzyć i koła. Wysprzęglik zamiennik ok. 120 zł + płyn ok. 30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Honey Zgłoś #47 Napisano 10 Lutego 2014 Popieram, podstawa to nie dać sobie kitu wcisnąć:stop!Szybkiej i taniej naprawy pozdr. Dam znać jak wyszło cenowo i co poszło Jeśli chodzi o szybką i tanią naprawę, to masz DOBRZE I TANIO - nie będzie SZYBKO DOBRZE I SZYBKO - nie będzie TANIO SZYBKO I TANIO - nie będzie DOBRZE RABAT ? Uprzejmie informujemy, że jest to stolica Maroka Pozdrowionka! ---------- Dodano o 23:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:59 ---------- jak poszedł cały płyn pamiętaj by dobrze pompe abs odpowietrzyć i koła. Wysprzęglik zamiennik ok. 120 zł + płyn ok. 30 Rozumiem, że jak mechanik się tym zajmie to chyba odpowietrzy abs? Po czym w razie co rozpoznać, że to nie zostało zrobione. Czy dobrze myślę, że pedał będzie chodził lekko? Tu tylko moje domysły są.. Ba! a dwa, jeśli tego nie zrobi, to co ja musiałabym w razie czego zrobić? Hamulec odpowietrzałam, ale nie wiem czy myślę o tym, co ty Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Honey Zgłoś #48 Napisano 12 Lutego 2014 Witam. Samochód naprawiony.. Ale pełne zaskoczenie. Jak się okazało, pompa sprzęgła była sprawna Poszedł zaworek na wężyku, który odchodzi od pompy. Dlatego płyn dot się "ulotnił".. a pedał wpadł. Mechanik doradził, żeby poszukać tego zaworku w sklepach, wtedy nie będzie konieczna wymiana całej pompy. Niestety, tu zaczął się problem W żadnym ze sklepów nie było tej części. Pół Łodzi zjeżdżone, serwisy bursiak, idczak, bednarek zwiedzony i nic.... Takie zaworki tylko przy pompie jako jedna całość. Na szczęście mój staruszek wziął sprawę we własne ręce i dorobił mi tą część bez problemu Auto sprawne. Warsztat za rozkręcenie i skręcenie skasował mnie na stówkę. Jeszcze raz wielkie dzięki za próbę pomocy Pozdrawiam Serdecznie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #49 Napisano 12 Lutego 2014 czyli wysprzęglik, szroty i można to dziadostwo dorwać złączkę. 100 zł za wymianę i odpowietrzanie ? podpinał pod komputer auto jeszcze by pompę abs odpowietrzyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stromy Zgłoś #50 Napisano 14 Lutego 2014 Zdolnego masz Staruszka Trafiłaś na uczciwy warsztat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacuru Zgłoś #51 Napisano 20 Września 2014 Witam Podepnę się pod temat. Pociła mi się pompa sprzęgła i czasem wpadał pedał sprzęgła w podłogę. W końcu się zabrałem za wymianę. Pompa wymieniona czas na odpowietrzanie, i tutaj zaczęły się schody. Odpowietrzanie przez zacisk, bez efektów. Strzykawkę itp. też nie dały rady. W końcu pedał trochę stwardniał po czym coś strzeliło, pedał luźno opadł na dół a spod auta zaczął wyciekać płyn. Zbiorniczek wyrównawczy się opróżnił i po wycieku. Teraz stawiam na wysprzęglik o ile się nie mylę. I mam zasadnicze pytanie czy do wymiany wysprzęglika trzeba demontować skrzynie. Oraz jaki jest stopień trudności wymiany ? Czy lepiej dać auto do jakiegoś mechanika. Jacuru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #52 Napisano 20 Września 2014 (edytowane) Witam Podepnę się pod temat. Pociła mi się pompa sprzęgła i czasem wpadał pedał sprzęgła w podłogę. W końcu się zabrałem za wymianę. Pompa wymieniona czas na odpowietrzanie, i tutaj zaczęły się schody. Odpowietrzanie przez zacisk, bez efektów. Strzykawkę itp. też nie dały rady. W końcu pedał trochę stwardniał po czym coś strzeliło, pedał luźno opadł na dół a spod auta zaczął wyciekać płyn. Zbiorniczek wyrównawczy się opróżnił i po wycieku. Teraz stawiam na wysprzęglik o ile się nie mylę. I mam zasadnicze pytanie czy do wymiany wysprzęglika trzeba demontować skrzynie. Oraz jaki jest stopień trudności wymiany ? Czy lepiej dać auto do jakiegoś mechanika. Jacuru A ja bym stawiał na złączkę jak w poście nr 48. Na wężyku dochodzącym do wysprzęglika znajduje się taka aluminiowa końcówka, lubi pękać i wtedy ucieka płyn hamulcowy. Niestety nie występuje sama jako część zamienna tylko w komplecie z wężykiem. Koszt ok. 300 zł za nowy wężyk. Edytowane 20 Września 2014 przez rycho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacuru Zgłoś #53 Napisano 20 Września 2014 (edytowane) Ma to sens, tylko problemy ze sprzęgłem zaczęły występować już parę miesięcy temu a płynu nie ubywało. Dopiero dziś strzeliło. Pytanie tylko czy da się zdemontować wysprzęglik bez zdejmowania skrzyni. Wtedy bym ocenił jego stan i tej złączki. Odpowiedź brzmi : da się zdemontować wysprzęglik bez wyjmowania skrzyni. Właśnie go wyjełem, jest suchy, pod gumową osłoną również sucho. Złączka o której piszesz u mnie nie występuje. Metalowy wężyk ma zakończenie jak ta złączka, więc chodzi bezpośrednio w wysprzęglik. Skoro wysprzęglik trzyma ciśnienie, pompa nowa to gdzie strzeliło że uciekł cały płyn ? Jakiś wężyk ? Gdyby ktoś miał schemat z etki to można wtedy poszukać gdzie szukać nieszczelności. Dodam że płyn spod auta wyciekał na wysokości kataliatora. Edytowane 20 Września 2014 przez Jacuru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacuru Zgłoś #54 Napisano 23 Września 2014 (edytowane) Pompa nowa, wysprzęglik cały, przewód wykręcony sprawdzony, również cały. To nie ma sensu, macie jakiś pomysł ? Sprawa rozwiązana. Płyn uciekł bo złączka się wypięła, poskładałem wszystko do kupy, dalej nie szło odpowietrzyć. Oddałem do mechanika, co się okazało nowa pompa sprzęgła była nie szczelna. Co odpowietrzyłem to znów łapała powietrze. Wszystko już wymienione, odpowietrzone, jeździ Edytowane 29 Września 2014 przez Jacuru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #55 Napisano 29 Września 2016 Panowie pomocy!!! Problem nie dotyczy co prawda Passata ale auta z koncernu VAG, a konkretnie Seata Ibizy 6L żony. Początkowy problem polegał na tym że auto czasami nie wysprzęglało, tzn pomimo wciśnięcia pedału sprzęgła nie można było zapiąć biegu, dodatkowo czasami pedał zostawał w podłodze. Rozebrałem wszystko i okazało się że problem był w pompie sprzęgła. Kupiłem nową poskładałem wszystko do kupy i za cholerę nie mogę tego dziadostwa odpowietrzyć. Odpowietrzam w stary sposób, czyli jedna osoba wciska pedał sprzęgła i trzyma go wciśniętego a w tym czasie druga osoba luzuje odpowietrznik, po chwili odpowietrznik jest zakręcany a pedał sprzęgła cofany do pozycji wyjściowej. Problem w tym że pedał zostaje w podłodze, nie widać też aby w skutek tych czynności ubywało płynu ze zbiorniczka, nie widać też w wężyku założonym na odpowietrznik ani grama płynu. gdzie szukać źródła problemu? Pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jandzban Zgłoś #56 Napisano 29 Września 2016 przeczyść linki http://webinside.pl/ cos tos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #57 Napisano 29 Września 2016 Panowie pomocy!!! Problem nie dotyczy co prawda Passata ale auta z koncernu VAG, a konkretnie Seata Ibizy 6L żony. Początkowy problem polegał na tym że auto czasami nie wysprzęglało, tzn pomimo wciśnięcia pedału sprzęgła nie można było zapiąć biegu, dodatkowo czasami pedał zostawał w podłodze. Rozebrałem wszystko i okazało się że problem był w pompie sprzęgła. Kupiłem nową poskładałem wszystko do kupy i za cholerę nie mogę tego dziadostwa odpowietrzyć. Odpowietrzam w stary sposób, czyli jedna osoba wciska pedał sprzęgła i trzyma go wciśniętego a w tym czasie druga osoba luzuje odpowietrznik, po chwili odpowietrznik jest zakręcany a pedał sprzęgła cofany do pozycji wyjściowej. Problem w tym że pedał zostaje w podłodze, nie widać też aby w skutek tych czynności ubywało płynu ze zbiorniczka, nie widać też w wężyku założonym na odpowietrznik ani grama płynu. gdzie szukać źródła problemu? Pomóżcie Pedał podnoś ręką do momentu odpowietrzenia,u mnie było to samo.1 wymieniłem sprzęgło padł wysprzęglik,wymieniłem wysprzęglik to padła pompka sprzęgła i właśnie przy niej najtrudniej było odpowietrzyć.Ewentualnie spróbuj przez wysprzęglik odpowietrzyć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #58 Napisano 29 Września 2016 (edytowane) No właśnie, z tego co pamiętam ( jak robiłem swojego Passata) to na pompie sprzęgła miałem odpowietrznik) a w tej cholerze odpowietrznika brak. Nigdzie nie widać wycieków, wczoraj ze dwie godziny się mordowałem i nic. W końcu się wku..łem i rzuciłem w piz..u tą robotę bo niewiele brakowało a bym złapał za młotek na to padło Edit Auto zrobione, pomocna była solidna duża strzykawa, pomogło odciąganie płynu i powietrza przez odpowietrznik w wysprzęglniku za pomocą wężyka i wspomnianej wcześniej strzykawki. Pozdro. Edytowane 29 Września 2016 przez wladek1181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach