sipowitz Zgłoś #101 Napisano 27 Grudnia 2010 Ten element nazywa się uchwyt, nr 4B3 863 843, cena w ASO około 42 zł do tego komplet śrubek (13), nr N 090 148 4, cena około 2,50 zł/szt i spinki (12), nr N 901 686 04, cena około 2,50 zł/szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P1eTR3Q Zgłoś #102 Napisano 29 Grudnia 2010 Rob_LDZ, i jak tam Twój projekt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #103 Napisano 29 Grudnia 2010 ja to miałem te spinki razem w płytą.. dałem za tą pod silnik + pod skrzynie + wkręty 160 zł chyba na allegro. Solidniej jest wykonana ta płyta niz ORi jeśli chodzi o grubość plastiku. Niestety , często one urywają się lub odpadają po prostu z tych ori śrubek. więc dobrze jest ją przyczepić wkrętami jeszcze gdzie się da dodatkowo żeby mieć św. Spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Payo Zgłoś #104 Napisano 10 Lutego 2011 Witam Właśnie miałem pytanie dotyczące osłon ale wszystko pięknie jest tu opisane...dzięki wielkie wam wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #105 Napisano 11 Lutego 2011 ja tez kupowalem przez allegro oslone silnika i skrzyni i pasowalo elegancko,chyba poprostu zle trafiles pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #106 Napisano 11 Lutego 2011 Panowie, piszczcie o konkretnych modelach osłon, podawajcie fotki przykładowe, ostatecznie nazwy sprzedających, bo inaczej są to dywagacje o niczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #107 Napisano 11 Lutego 2011 (edytowane) Panowie, piszczcie o konkretnych modelach osłon, podawajcie fotki przykładowe, ostatecznie nazwy sprzedających, bo inaczej są to dywagacje o niczym. ja kupiłem dokładnie tą i u tego sprzedawcy http://allegro.pl/passat-b5-audi-a4-oslona-dolna-silnika-i-skrzyni-i1428799811.html Nie było problemów z jej zamontowaniem.tylko spinki polecam kupić w aso 6zł. za sztukę.ja kupiłem z allegro od tego samego sprzedającego ale raz że było ich za mało do były do d... na schemacie poniżej masz dokładny rysunek ile spinek potrzebujesz. aha no i musisz zapytać o plastykowe spinki do montażu z nadkolem. na ostatnim zdjęciu (dokładnie tak wyglądają potrzebujesz ich 4 )mam nadzieję że pomogłem.powodzenia Edytowane 11 Lutego 2011 przez jacenty02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11961 Zgłoś #108 Napisano 12 Marca 2011 A co polecacie do wygłuszenia osłony na silniku oraz tych pod autem -filc z aluminium -bitumiczne z aluminium -czy gąbka z aluminium bo nie wiem które będą najlepsze ? Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na pytanie zadane przez WILU 8. Nie ukrywam, że mnie to też interesuje, ponieważ osłona silnika jest w dobrym stanie, natomiast gąbka w fatalnym. Chciałby ją wymienić i dlatego proszę wszystkich fachowców o radę - wymienić na filc, czy gąbkę. Wycieków oleju już nie mam a więc co będzie lepiej wygłuszać gąbka czy filc. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję. Pozdrawiam Mario11961 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotor Zgłoś #109 Napisano 14 Marca 2011 Moja osłona po 2 latach dokonała żywota i przymierzam się do kupienia takiej polietylenowej marki Rezaw-plast. Jeżeli jest prawdą to co piszą i co tu koledzy donoszą że jest gruba i niełamliwa, to wolałbym mieć taką właśnie a nie z blachy stalowej. Polietylen się wygnie, nadda a potem wróci do pierwotnego kształtu, jeśli jest w miarę gruby to też jako tako ochroni graty w komorze silnika a taka stalowa blacha to się poprostu wgniecie, poza tym będzie pewnie nieźle dzwonić zamiast wygłuszać. Druga sprawa że osłona może nie powinna być za bardzo pancerna, bo jak o coś porządnie zawadzisz to wyrwie się osłona razem z połową samochodu to już lepiej stracić plastikową osłonę i kupić nową za 90zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #110 Napisano 14 Marca 2011 Generalnie te z Rezaw Plastu sa ok, warunek, trzeba je dobrze przykręcić, bo lekko luźna potrafi nieźle walić i czasami wydaje się, że wali zawias. Nie wyrwiesz połowy samochodu. Te tanie natomiast to szit, bo chyboczą się nawet podczas jazdy, a osłona to chyba tylko przed wiatrem, bo gratów przy nurkowaniu w zaspę czy wyższy krawężnik na pewno nie ochronią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość b1aly Zgłoś #111 Napisano 6 Maja 2011 Co myślicie o wyciszeniu ściany grodziowej ? To prawdopodobnie przez nią dostaje się najwięcej hałasu do wnętrza auta. Czy ktoś już to robił ? Jakiej maty należy użyć? Domyślam się, że musi być odporna na wysokie temperatury i nie może być łatwopalna. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotor Zgłoś #112 Napisano 19 Listopada 2011 (edytowane) Moja osłona z Rezaw Plastu sprawuje się znakomicie. Niestety jeżdżę strasznymi drogami i często o coś zawadzam tak więc niedawno moja osłona poprostu odpadła. Jak na to traktowanie to i tak jest w dobrym stanie tylko wszystkie spinki pogubione. Podjechałem do ASO Seata (bo miałem po drodze) i mi elegancko założyli z powrotem przykręcając takimi blachowkrętami. gdzie się tylko dało. Zastanawiam się tylko czy mi się facet nie wwiercił w rurę intercoolera. Zapytałem w co się tam wkręca, odpowiedział że jest tam jakaś belka a ja kojarzę tylko belkę w połowie wysokości chłodnicy a na samym dole jest chyba tylko ta rura IC. Jak to jest Waszym zdaniem? Jest tam jakaś belka? nie mam jak obecnie zajrzeć no i nie chcę bez potrzeby zdejmować solidnie zamocowanej osłony. acha: 3BG, 1,9TDI, AVF, 2001 Edytowane 19 Listopada 2011 przez Rotor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #113 Napisano 19 Listopada 2011 Co do fabrycznego mocowania osłony silnika to jakaś porażka moim zdaniem. Nie wiem jaki komplet montażowy dodaja do osłaon z rezaw-plastu, ale jeżeli taki z blaszkami i wkrętami jak np. na tej aukcji to też do niczego się nie nadaje - bardzo łatwo to przekręcić, wcale nie używając siły. http://allegro.pl/oslona-silnika-spinki-passat-b5-audi-a4-a6-superb-i1937146067.html Ja zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym blaszkę montażową z gwintem M6 (dokładnie jak na zdjęciu poniżej), do tego śruba + szeroka podkładka (najlepiej z nierdzewki) i można naprawde solidnie skręcić, wszystko oczywiście pasuje w oryginalne otwory bez najmniejszych przeróbek. Mocowania przy nadkolach to też jakaś pomyłka, nawet nowe luźno gonią i potrafią wypaść same. Tu też dopasowałem odpowiednią kostke plastikową (niestety nie mam foto) + wkręt z szeroką podkładką, teraz nawet nie drgnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotor Zgłoś #114 Napisano 19 Listopada 2011 Dzięki za te podpowiedzi, ale pytam o rurę interkulera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazi81 Zgłoś #115 Napisano 19 Listopada 2011 Ja mam już drugą osłonę z razew plastu. Pierwsza wytrzymała 3 lata, była już popękana i któregoś dnia po prostu odpadła. Kupiłem drugą, jeżdżę z nią już 2 lata i na razie wszystko w porządku. Przykręcona na wkręty i blaszki mocujące tak jak napisał kolega dtambor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotor Zgłoś #116 Napisano 31 Stycznia 2012 (edytowane) (...) niedawno moja osłona poprostu odpadła. Jak na to traktowanie to i tak jest w dobrym stanie tylko wszystkie spinki pogubione. Podjechałem do ASO Seata (bo miałem po drodze) i mi elegancko założyli z powrotem przykręcając takimi blachowkrętami. gdzie się tylko dało. Zastanawiam się tylko czy mi się facet nie wwiercił w rurę intercoolera. Zapytałem w co się tam wkręca, odpowiedział że jest tam jakaś belka (...) Byłem dziś w serwisie VW i przy okazji poprosiłem o sprawdzenie tego. Oczywiście TAK mam osłonę przykręconą chamsko do rury interkulera. Ręce opadają. Na szczęście mam rachunek z tego ASO Seata ale trochę czasu minęło i nie wiem czy uda się wywalczyć reklamację. Ile kosztuje taka rura używana do IC i jej zamontowanie w zwykłym warsztacie? Żeby nie robić bałaganu na forum odpowiedzi proszę zamieszczać tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/85607-Wymiana-quot-belki-quot-rury-przedniej-do-intercoolera?highlight=rura+intercoolera Edytowane 31 Stycznia 2012 przez Rotor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mroczny Zgłoś #117 Napisano 31 Stycznia 2012 Panowie a gdzie można dostać widoczną na zdjęciu gąbkę tłumiącą drgania - http://moto.allegro.pl/obudowa-filtra-powietrza-passat-b5-1-9-tdi-00-r-i2039012087.html Ona jest pod plastikową osłoną silnika od góry a dookoła pokrywy zaworów i nawet kawałek jest fajnie wyprofilowany koło pokrywy paska rozrządu. Moja gąbka jest już kiepska ( od biedy coś w podobie można dorobić ze zwykłej gąbki ) ale już tego fragmentu koło paska rozrządu wogóle nie mam i pokrywa wpada w cholerny rezonans. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz03 Zgłoś #118 Napisano 1 Lutego 2012 Panowie a gdzie można dostać widoczną na zdjęciu gąbkę tłumiącą drgania - http://moto.allegro.pl/obudowa-filtr...039012087.html Ona jest pod plastikową osłoną silnika od góry a dookoła pokrywy zaworów i nawet kawałek jest fajnie wyprofilowany koło pokrywy paska rozrządu. Moja gąbka jest już kiepska ( od biedy coś w podobie można dorobić ze zwykłej gąbki ) ale już tego fragmentu koło paska rozrządu wogóle nie mam i pokrywa wpada w cholerny rezonans. Tylko i wyłącznie w ASO. Ja ostatnio kupowałem do swojego Passata. Koszt znaczny bo około 250zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mroczny Zgłoś #119 Napisano 1 Lutego 2012 Tylko i wyłącznie w ASO. Ja ostatnio kupowałem do swojego Passata. Koszt znaczny bo około 250zł. UUuuuuuupsss no to pięknie. Nie no w takim razie muszę sobie poradzić środkami podręcznymi. Już oglądałem na allegro różnego rodzaju gąbki i maty wygłuszające mogące też spełniać funkcje tłumienia drgań. Z tym dookoła pokrywy zaworów to żadem problem. Rzeźba będzie z tym koło obudowy paska rozrządu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz03 Zgłoś #120 Napisano 1 Lutego 2012 W AVF i AVX ta gąbka jest trochę inna. Nie ma tego fragmentu na pasku rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach