artuj Zgłoś #21 Napisano 25 Stycznia 2009 Wymień może na całej długości - starego nie usuwaj, bo może się jeszcze przydać. Zrób na razie nawet prowizorkę, tylko tak żeby nie zagiąć tego wężyka. Zobacz czy coś to zmieni. To na pierwszym zdjęciu to nie zawór N75. Nie pamiętam jakie ma oznaczenie, ale to elektrozaworek sterujący EGR'em. N75 wygląda identycznie, ale ma białą kopułkę (tą po prawej, patrząc na pierwsze foto). Chyba że w tym roczniku było jakoś inaczej to zaznaczone, jednak wątpię. Błąd w rzeczy samej wykasuj. Nie ma on wpływu na jazdę, ale nie będziesz wiedział kiedy znowu wystąpi - po prostu będzie cały czas, nie jest zapisywana data Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #22 Napisano 25 Stycznia 2009 (edytowane) wczesniej ktos wlasnie pisal twierdząc ze jesli jest czarna to ktos podmienił na inna czesc i moze dlatego wystepuje problem. w takim razie jesli to nie zawór N75 to gdzie on jest u mnie? wlasnie doczytałem - na pierwszym zdjęciu jest Elektrozawór recyrkulacji spalin N18 w takim razie gdzie szukać N75? Może jakies foto ? please Edytowane 25 Stycznia 2009 przez spioch100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal1985 Zgłoś #23 Napisano 25 Stycznia 2009 N75 na przodzie silnika na przeciwko wiatraka z lewej strony taki z biala glowka byc moze byc juz przybrudzona i bedzie szara.Poszukaj w szukajce tu bylo gdzies pokazane gdzie to jest dokladnie.W kazdym razie idz po wezykach od turbo w strone przodu silnika to znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #24 Napisano 25 Stycznia 2009 http://forum.vw-passat.pl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=1324 Numerek 7 Tutaj cała reszta - http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=281371&postcount=26 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #25 Napisano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Artur ten numerek 7 jest na zdjęciu !! na 1000 % zrobilem zdjecie zaworkowi w tym miejscu !! wiec co o tym myslec? że tu gdzie powinien byc N75 jest cos innego? Edytowane 25 Stycznia 2009 przez spioch100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal1985 Zgłoś #26 Napisano 25 Stycznia 2009 2 zdjęcie - jak sie nazywa ta czesc ? bo to chyba też ma zwiazek z tym tematem? czy to jest zawór N75? to jest zaworek N75 tylko u Ciebie nie ma gumowej glowki ktora jest biala.U Ciebie jest szara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #27 Napisano 26 Stycznia 2009 tak mniej wiecej wygląda ECU u ciebie w aucie, poszukaj takiego elementu u siebie ( gdziesz na podszybiu sie domyślam ale nie wiem dokładnie) do tego elementu bedzie szedł wężyk z okolic turbiny. Sprawdz go dokładnie, najlepiej wymień średnica 6 mm jak juz pisałem. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #28 Napisano 26 Stycznia 2009 tak wiem dokladnie gdzie jest po prawej stronie na podszybiu ( zalaczylem zdjęcie ECU wyżej ) wężyk idzie w takiej grubej gumie ( tez na foto ) w której jest jeszcze wiele innych kabli . Rozbiorę to i sprawdze , Dzieki za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #29 Napisano 6 Lutego 2009 słuchajcie , prosze Was dalej o pomoc , wężyk nie załatwia sprawy, co brać dalej pod uwage? przepływomierz? EGR ? czujnik o ktorym mowa wyzej jest wbudowany w komputer wszystko rozebrałęm i widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2009 zatarte kierownice turbiny? zatarta szanga gruszki turbiny? w jakiej kondycji N75 ? Masz możliwośc zrobić logi to pomogłoby postawić diagnoze. Logi lepiej Vag-comem a nie polskim Vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #31 Napisano 8 Lutego 2009 jak sprawdzic kondycje N75? rozumiem że to ten zawor który fotografowałem z czarnym łebkiem u mnie . chciałbym najpierw sprawdzić N75 bo turbina byla czyszczona w wakacje wiec znowu by sie zatarły kierownice?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #32 Napisano 9 Lutego 2009 Najlatwiej podmienić z jakimś autem o takim samym zaworku, przejechać i wiesz co jest. Po drugie logi dynamiczne są w stanie sporo powiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #33 Napisano 9 Lutego 2009 zrobiłem pierwsze w moim życiu logi dynamiczne BARDZO PROSZE wypowiedzcie sie 003 - przepływomierz 011 - turbina Monday,09,February,2009,12:28:12 028 906 021 GL,,1.9l R4 EDC G00SG 1446, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1365,850.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,0.38,1407,850.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,0.78,1449,850.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.18,1491,850.0,555.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.58,1554,850.0,550.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.98,1617,850.0,550.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.37,1659,850.0,545.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.77,1722,850.0,560.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.17,1785,850.0,560.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.57,1848,850.0,575.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.97,1890,850.0,595.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.35,1953,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.75,2058,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.15,2058,850.0,630.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.55,2142,850.0,645.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.95,2184,850.0,655.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.33,2268,850.0,670.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.74,2331,850.0,690.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.13,2394,850.0,705.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.53,2478,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.93,2541,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,, ,8.32,2604,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,, ,8.72,2688,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.10,2751,850.0,725.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.50,2814,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.90,2877,850.0,725.0,4.8,,,,,,,,,, ,10.29,2961,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,, ,10.70,3024,850.0,725.0,4.8,,,,,,,,,, ,11.09,3087,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,, ,11.49,3129,850.0,635.0,4.8,,,,,,,,,, ,11.90,3171,850.0,595.0,4.8,,,,,,,,,, ,12.29,3192,850.0,580.0,4.8,,,,,,,,,, ,12.69,3213,850.0,570.0,4.8,,,,,,,,,, ,13.07,3234,850.0,565.0,4.8,,,,,,,,,, ,13.47,3255,850.0,560.0,4.8,,,,,,,,,, ,13.87,3297,850.0,550.0,4.8,,,,,,,,,, ,14.27,3318,260.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,14.67,2898,255.0,470.0,4.8,,,,,,,,,, Monday,09,February,2009,12:30:29 028 906 021 GL,,1.9l R4 EDC G00SG 1446, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1323,1632.0,969.0,25.5,,,,,,,,,, ,0.40,1386,1672.8,979.2,27.9,,,,,,,,,, ,0.80,1449,1713.6,1009.8,29.9,,,,,,,,,, ,1.20,1512,1754.4,1020.0,33.1,,,,,,,,,, ,1.58,1575,1774.8,1030.2,33.5,,,,,,,,,, ,1.98,1638,1805.4,1040.4,34.7,,,,,,,,,, ,2.37,1722,1825.8,1040.4,35.9,,,,,,,,,, ,2.77,1764,1856.4,1060.8,36.7,,,,,,,,,, ,3.17,1848,1897.2,1071.0,37.5,,,,,,,,,, ,3.55,1890,1927.8,1091.4,38.6,,,,,,,,,, ,3.95,1974,1938.0,1111.8,39.4,,,,,,,,,, ,4.33,2037,1938.0,1142.4,40.2,,,,,,,,,, ,4.73,2100,1938.0,1162.8,41.4,,,,,,,,,, ,5.13,2184,1938.0,1193.4,41.8,,,,,,,,,, ,5.53,2268,1938.0,1213.8,42.6,,,,,,,,,, ,5.93,2352,1938.0,1244.4,44.2,,,,,,,,,, ,6.32,2394,1938.0,1275.0,44.2,,,,,,,,,, ,6.72,2457,1938.0,1295.4,44.6,,,,,,,,,, ,7.12,2541,1938.0,1315.8,45.4,,,,,,,,,, ,7.52,2625,1938.0,1326.0,44.6,,,,,,,,,, ,7.92,2709,1938.0,1346.4,45.0,,,,,,,,,, ,8.30,2814,1938.0,1356.6,45.0,,,,,,,,,, ,8.70,2877,1938.0,1366.8,45.4,,,,,,,,,, ,9.10,3003,1938.0,1387.2,45.0,,,,,,,,,, ,9.50,3108,1938.0,1397.4,44.6,,,,,,,,,, ,9.90,3108,1938.0,1428.0,45.0,,,,,,,,,, ,10.30,3192,1938.0,1438.2,44.6,,,,,,,,,, ,10.70,3234,1938.0,1458.6,44.6,,,,,,,,,, ,11.08,3255,1938.0,1438.2,92.4,,,,,,,,,, ,11.49,3297,1948.2,1254.6,92.4,,,,,,,,,, ,11.88,3339,1938.0,1173.0,92.4,,,,,,,,,, ,12.28,3360,1948.2,1152.6,92.4,,,,,,,,,, ,12.68,3339,1009.8,1142.4,92.4,,,,,,,,,, ,13.07,2898,999.6,1050.6,92.4,,,,,,,,,, ,13.47,2268,958.8,1009.8,92.4,,,,,,,,,, ,13.87,2184,1030.2,989.4,92.4,,,,,,,,,, ,14.27,2247,989.4,979.2,92.4,,,,,,,,,, ,14.67,2247,989.4,999.6,92.4,,,,,,,,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #34 Napisano 9 Lutego 2009 Kolego SPIOCH przepływomierz to już się skończył a po drugie to masz straszne niedoładowanie. Podmień przepływomierz i wstaw logi Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #35 Napisano 9 Lutego 2009 czy mozecie mi wskazac miejsce przepływomierza bo jestem laikiem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #36 Napisano 9 Lutego 2009 Na pewno przepływomierz? Z logów wynika że silnik zasysa ogromne ilości powietrza (znacznie za dużo), jednak ciśnienie w kolektorze w dalszym ciągu jest za małe. Padnięta przepławka ma chyba tendencję zaniżać a nie zawyżać wartości? Ja bym szukał nieszczelności w dolocie, zaślepił też przynajmniej na próbę EGR. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KAYACZEK Zgłoś #37 Napisano 9 Lutego 2009 Witam serdecznie. Proszę o pomoc. Od jakiegoś czsu zauważyłem że zaczyna mi wyć skrzynia biegów między 90-105km/h nie robi to różnicy czy na 4 czy na 5 gdy puszcze pedał gazu to cichnie a jak trzymam na równym to wyje. Gdy silnik jest jeszcze zimny to praktycznie wogółe tego nie słychać.. Co może być przyczyną? Za wszelkie podpowiedzi serdecznie dziękuje Pozdrawiam ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:10 ---------- do spiosz 100 Witaj Miałem taki sam problem ze swoim paskiem powyżej 2200 obrotów wchodził w stan serwisowy czyli odcinał dawke paliwa i v-max 90km/h za I razem pomogło czyszczenie turbo ale mój mechanik powiedział że to na krótki okres Miał racje po misiącu problem wrócił od czasu do czasu odcinał a poźniej juź za każdym razem. Wymieniłem czujnik ograniczający doładowanie N75 i nic nie dało Po wymanie turbiny teraz wszystko jest idealnie.. Mechanik mi pokazał że przycierała się żaluzja i czyszczenie i smarowanie pomoże tylko na miesiąc tak jak pierwszym razem wymieniłem ten problem mam z głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #38 Napisano 9 Lutego 2009 mariusz załóż nowy watek a nie podpinaj sie do mojego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KAYACZEK Zgłoś #39 Napisano 9 Lutego 2009 napisałem Ale również opisałem twój problem.. Przepraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roddy Zgłoś #40 Napisano 9 Lutego 2009 Padnięta przepławka ma chyba tendencję zaniżać a nie zawyżać wartości? ZTCP może i zawyżać. Np.: http://a3-club.net/forum/archive/index.php/t-7635.html Michał, znajdź może kogoś z AFNem i przełóż na próbę - przekładka tego ustrojstwa to 10 minut roboty wliczając w to umycie rąk i piwko. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach