Roddy Zgłoś #41 Napisano 10 Lutego 2009 Sorki, akurat zły przykład to jest... Pamiętałem dyskusje sprzed jakiegoś czasu, ale nie znalazłem ich na szybko. To jest ta dyskusja: http://www.auto-swiat.pl/poradnik/forum/index.asp?Artykul=12759&Watek=959708&WatekStr=1&OdpStr=1 Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #42 Napisano 10 Lutego 2009 (edytowane) nie zostawiam za sobą chmury dymu gdy braknie mocy , natomiast gdy dam gazu na biegu jałowym na zimnym silniku samochód dymi wszystko rozebralem wezyki itd , zmienilem waz od gruszki nad turbo do zaworu n75, zauwazylem olej w grubych gumach, szczegolnie w wezu ktory idzie od turbiny do przeplywomierza WAZNE PYTANIE waz ktory prowadzi od turbo do przeplywomierza jest pekniety w miejscu gdzie przychodzi obejma na turbine - jedna kreska 1cm i obok jedna kreska pol cm, ktore sie rozszerzaja gdy waz przygnę ( na probe ) czy to ma wpływ ? teraz jest zaizolowane w miejscu gdzie przychodzi obejma. na środku rury biegnącej za silnikiem zauważyłem część podobną do N75 znajduje sie pod tą rurą z tyłu, tam jeden wężyk też wymieniłem ( był przetarty ale nie dziurawy ) z tym że założyłem gumowy bez tej izolacji szmacianej wkoło. Czy może być taki gumowy paliwowy? czy toi coś mogło wnieść , czy robić od nowa logi dla grupy 003 i 011? Edytowane 10 Lutego 2009 przez spioch100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #43 Napisano 10 Lutego 2009 chciałbym sprawdzić wężyk idący do intercoolera bo wiem że to też może byc powodem , czy mozecie mi wytlumaczyc który to i gdzie szukać? WSTYD ale nie wiem gdzie jest intercooler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #44 Napisano 13 Lutego 2009 Intercooler znajduje się przed lewym nadkolem (prawym stojąc przodem do maski). Zobacz pod zborniczkiem płynu do spryskiwaczy/wspomagania. Jedyna co możesz zrobić, to przyświecić sobie latarką i zobaczyć czy na dole intercoolera gdzieś nie poci się olej. Żeby dobrze oglądnąć większość przewodów musisz wjechać na kanał i zdjąć plastikowe osłony pod silnikiem. Przy okazji sprawdź w jakim stanie są opaski. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #45 Napisano 8 Marca 2009 i jak sie kolego spioch100 skonczyla Twoja historia? mam dokladnie te same objawy i moze naprowadzi mnie Twoja diagnoza. przy okazji zapytam, jak powinno chodzic to ciegienko do turbinki z gruszki? sila zasysania pluc jestem w stanie nia poruszac w przedziale 1-1,5 cm, przy "zaciaganiu" idzie ciezko, przy zwolnieniu powraca na swoje miejsce szybko jedna jakby z oporem tarcia metal o metal wydajac przy tym dzwiek. pozdrawiam Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #46 Napisano 8 Marca 2009 wiesz co czekam aż sie ociepli i wjeżdzam na kanał sprawdzić węże , które można zobaczyc tylko z kanału , chce zobaczyc jak wyglada sprawa weży przy intercoolerze. Chciałbym podmienić od kogoś przepływomierz na próbe i zrobic logi dynamiczne ale narazie nie mam pomyslu skad wziac, jesli bys cos wymyslił to please napisz ( mi pomogło czyszczenie turbiny !!! samochód fruwał !!!!!!!! no ale jakies pol roku ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #47 Napisano 8 Marca 2009 Chciałbym podmienić od kogoś przepływomierz na próbe i zrobic logi dynamiczne ale narazie nie mam pomyslu skad wziac, jesli bys cos wymyslił to please napisz ( mi pomogło czyszczenie turbiny !!! samochód fruwał !!!!!!!! no ale jakies pol roku ) jakbys byl z wrocka moglibysmy cos poswapowac. Co prawda mam do opylenia przeplywke nowa ale to jakis hart jest, za pol ceny moge oddac. A turbinke sam czysciles czy dawales do zakladu? Ja spotkalem sie z opiniami skrajnie roznymi; ze prosta sprawa tylko czasu trzeba, az po takie, ze laik nie da rady i jeszcze cos spieprzy. Wiem, ze laik to pojecie wzgledne, ja sam jestem na etapie zdolnosci: wymiany swiec, swap n18 < n75 i test VAGiem oraz mam z grubsza zlokalizowane wiekszosc osprzetu pod maska pozdro Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #48 Napisano 8 Marca 2009 dzieki bardzo ale narazie wstrzymam sie z zakupem przepływki.Robił mechanik koło lublina za 250 zł i byłem BARDZO BARDZO zadowolony i nie wime czy mozliwe ze znow sie zasyfiła ??????!!!!! no to ja podobnie z wiedza z mechaniki stoje ale nie podmieniałem n18 z n75 , robiles to? co to może dać albo podpowiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #49 Napisano 8 Marca 2009 spioch100 z tego co wyczytalem na forum to sa to fizycznie dokladnie te same zaworki roznia sie tylko kolorem lebka (pewnie w celu stwierdzenia, ktory za co odpowiada). bialy - turbo, czarny - egr. i teraz podmiana ich daje Ci tyle, ze jesli miales walniety n75 i w jego miejsce wrzuciles dobry n18 to juz komp nie bedzie lapal notlaufa. zle dzialanie zaworku na egr juz nie jest tak wrazaliwe dla kompa. pozdro Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #50 Napisano 8 Marca 2009 trudno jest go wymontować i podmienić z N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #51 Napisano 8 Marca 2009 poziom laika jest wystarczajacy do tej operacji opisz sobie tylko wezyki, ktory jest od czego i dasz rade. pozdrawiam Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #52 Napisano 8 Marca 2009 czy ta podmiana może wyeliminować ten tryb awarayjny jesli jest wina zaworka N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #53 Napisano 8 Marca 2009 TAK pozdro Daniel ps. chyba, ze pechowo trafisz i masz tez n18 zwalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #54 Napisano 24 Kwietnia 2009 Panowie sprawdziłem z kanału węże , wszystkie są całe. Idący do intercoolera i wszytskie jakie tylko dalo sie z dołu zobaczyc. Czy jest sens czyścic turbine w moim przypadku? Czyszczona była rok temu i był spokoj przez pare miesięcy. Czy podmienić może N75 z tym drugim zaworkiem co idzie tam z tyłu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #55 Napisano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam Was. Czytałem już o trybie awaryjnym posty i itp. ale powiedzcie mi jedno. Drugi raz auto weszło mi w tryb awaryjny. Wyjasnię w jakiej sytuacji bo dwie były takie same. Pierwszy i drugi raz auto weszło mi w tryb awaryjny jak nagle zacząłem przyspieszać. Ogólnie jeżdżę cały czas po mieście w korkach. Wczoraj miałem trochę wolnej drogi więc postanowiłem go przedmuchać i ruszyłem gwałtownie, cały czas gaz w podłodze na każdym biegu. Nagle poczułem, że na 4 biegu lipa, bujną się do 120 i koniec. Pierwszy raz jak wszedł mi w tryb awaryjny tak samo postpiłem. Dość szybko ruszyłem i jak najszybciej chciałem go bujnąć. Oczywiście po wyłączeniu auta i włączeniu jest juz ok. Czemu tak się dzieje, że jak szybko chce go bujnąć to już 2 raz wszedł mi w awaryjny, a jak stopniowo przyspieszam do powiedzmy nawet 180 to jest ok?? Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez doktor80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spioch100 Zgłoś #56 Napisano 10 Maja 2009 witam , wczoraj wykonałem jeszcze raz logi . Przy pierwszych dwóch logach dla grupy 8 i 11 turbina odcięta przy ok 3.5 tys Sprobowalem jeszcze raz i mam logi z dwoch przypadkow w ktorych turbina sie nie wylaczyla i na trójce miałem 120 przy pieknym przyspieszeniu i 4.5 tys ale dalej juz nie ciagnalem. Prosze wypowiedzcie sie . CHCE COS WRESZCIE Z TYM ZROBIC logi 8 i 11.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sebaxra Zgłoś #57 Napisano 31 Sierpnia 2009 mam podobną sytuację w passat B5 97r 1,9 tdi 110Km AFN z tym że przez rok jak jeżdżę to w tryb awaryjny wszedł mi raz na miesiąc w momencie jak przyspieszałem i ciągnąłem auto na 3 biegu i w momencie przełożenia na 4 włączał się tryb awaryjny i auto praktycznie przestało ciągnąć, ale to było rzadko więc zbagatelizowałem problem. Ale od wczoraj tryb awaryjny zaczął się pojawiać przy mocniejszym ruszaniu... mało tego wyczuwam, że nawet przed wejściem w ten tryb awaryjny auto w granicach 1000 - 2500 obr/m nie ciągnie tak jak powinno. Wymieniłem rurki i wydaje mi się że szczelność jest ok. Podjadę na vaga dziś może coś zdiagnozują. Może jestem przewrażliwiony ale wysłuchałem takie delikatne „fukanie w okolicy TURBO tak jakby minimalnie spaliny mogły uciekać ale to chyba złudzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sebaxra Zgłoś #58 Napisano 3 Września 2009 właśnie dowiedziałem sięże ta rurka pociśnieniowa która idzie z N75 na turbo (sterowanie sztangą) ma za małe podciśnienie i przy wyższych obrotach nie podciąga jej (silnik AFN). Szczeność rurek sprawdziłem ale zastanawiam się co to podciśnienie robi gdzie szukać czy zawór N75 czy dalej szukać nieszczelności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek50408 Zgłoś #59 Napisano 11 Lutego 2010 koolego śpioch !!!! gdzie czyszczą turbiny w okolicach lublina ? a może ktoś wie ? pozdro :638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek50408 Zgłoś #60 Napisano 13 Lutego 2010 Witam ma pytanie czy można wymienić ten czujnik ciśnienia doładowania który znajduje się w ecu ? pokazuje mi błąd tego czyjnika że jest zwarcie do plusa , a ten czujnik jest wlutowany ,i gdzie go można kupić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach