popiolek4 Zgłoś #301 Napisano 28 Maja 2016 To raczej jednomasowe, tzw sztywne. Ja polecam. Dużo już zamontowalem zamiast dwumase i żadnych skutków ubocznych. Jeden z najstarszych jaki pamiętam to Skoda i jeździ nią sąsiad na takim zestawie już ponad chyba dwa lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #302 Napisano 29 Maja 2016 masz jakies namiary na jakies do mojego paska ?? 2,0 tdi 6 biegow. trzeba inne sprzeglo tez ladowac czy nie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #303 Napisano 29 Maja 2016 Sprawdz na alledrogo. Kupuje sie caly kpl... O prosze http://allegro.pl/valeo-sprzeglo-vw-passat-touran-2-0-tdi-2003-2012-i5628087504.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #304 Napisano 29 Maja 2016 No ale to nie ma chyba łożyska tak i trzeba dokupić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #305 Napisano 29 Maja 2016 jednomas brak tłumienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #306 Napisano 30 Maja 2016 Ja pierd..... to aż tak wali ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #307 Napisano 30 Maja 2016 Ciekawe jaką tarcze założył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #308 Napisano 30 Maja 2016 Ten zestaw by się tez nadal 5642743965 numer Allegro To valeo dobre jest? Słyszałem rożne opinie o tym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #309 Napisano 31 Maja 2016 słyszałeś jak valeo tłumi drgania na jedynce na dwójce takie trzaski w skrzyni, szarpania auta podczas delikatnego ruszania np. w korku. oszaleć szło,ale i były plusy cisza podczas zapalania auta nie kołysało nim, podczas gaszenia cisza nie szarpało silnikiem, ale tydzień i wywaliłem, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #310 Napisano 31 Maja 2016 Ok. Dzięki. Chyba pozostanę przy dwumasie. Tylko będę zakładał przed samym wyjazdem do polski i szybko na poprawkę wirusa do Turboelity Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #311 Napisano 1 Czerwca 2016 słyszałeś jak valeo tłumi drgania na jedynce na dwójce takie trzaski w skrzyni, szarpania auta podczas delikatnego ruszania np. w korku.oszaleć szło,ale i były plusy cisza podczas zapalania auta nie kołysało nim, podczas gaszenia cisza nie szarpało silnikiem, ale tydzień i wywaliłem, większość klientów którzy mają do czynienia z jednomasem kończą właśnie tak jak Ty . Zmieniają na standardowe DKZ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robson1 Zgłoś #312 Napisano 1 Czerwca 2016 Witam,koledzy powiedźcie mi,czy też tak macie,czy nie, moje sprzęgło jak na razie zachowuje się ok.nie szarpie nie stuka ,ale mam bezwładność na sprzęgle gdy wcisnę delikatnie to około 3-4cm od góry leciutko wchodzi ale po tym czuć dopiero opór sprzęgła,nie wiem,czy już coś siędzieje czy ten typ tak ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #313 Napisano 1 Czerwca 2016 Musi byc lekki luz.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
optykus Zgłoś #314 Napisano 28 Listopada 2016 Witam, poszukuję sprawdzony serwis który potwierdzi moją wstępna diagnozę(na zimno dość mocno trzęsie przy rozruchu, stuki przy przełączaniu z R na N i dalej D, przenoszenie wibracji gdy jest na R na zimno) i ewentualnie zajmie się wymianą dwumasy w moim passacie silnik BKP w połączeniu z DSG, obecnie 172 kkm, przy 25 kkm akcja fabryczna wymiany koła przez serwis. Łódź i okolice. Demontaż i montaż w ASO to ok 900 pln, niezależenie czy koło kupuję od Nich czy sam je dostarczam. LUK i SACHS są dostępne w podobnej cenie ok 1600 pln.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #315 Napisano 6 Grudnia 2016 Przy okazji regeneracji napędu pompy olejowej, widać też kawałek koła zamachowego. Już od dawna się tłucze na zimnym, ale jak już do widać to wtyknąłem w dziure koła śrubokręt i zacząłem ruszać środkiem dwumasy. Dość ciężko to opisać ale na wysokości otworów ma około 1cm luzu. I teraz pytanie czy po moim opisie jest ktoś w stanie rzetelnie stwierdzić czy koło należy już wymienić czy jeszcze go troche mordować? Zapiąłem na wał klucz i ruszając nim nawet delikatnie w prawo i w lewo koło wyraźnie daje metaliczne dzwięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #316 Napisano 7 Grudnia 2016 Przy okazji regeneracji napędu pompy olejowej, widać też kawałek koła zamachowego. Już od dawna się tłucze na zimnym, ale jak już do widać to wtyknąłem w dziure koła śrubokręt i zacząłem ruszać środkiem dwumasy. Dość ciężko to opisać ale na wysokości otworów ma około 1cm luzu. I teraz pytanie czy po moim opisie jest ktoś w stanie rzetelnie stwierdzić czy koło należy już wymienić czy jeszcze go troche mordować? Zapiąłem na wał klucz i ruszając nim nawet delikatnie w prawo i w lewo koło wyraźnie daje metaliczne dzwięki. poszukam mój filmik ze sprawdzania dwumasy i sobie porównasz. (przez okienko po rozruszniku.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #317 Napisano 7 Grudnia 2016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #318 Napisano 8 Grudnia 2016 U Ciebie to jakaś tragedia. U mnie nie ma nawet połowy tego luzu i nie klepie tak metalicznie. Wychodzi na to, że jeszcze troche musi pojeździć choć na zimnym motorze coś już tam mi szumi Praktykował ktoś taką metode jak zespawanie dwumasy? Jest dość dobry dostęp do koła. Luz mam ewidentny i teraz tak. Koło od strony silnika ma jakieś otwory technologiczne, wystarczyłoby cyknąć w 4 miejscach koło ze środkiem koła i mamy jednomase Tak wiem, że nie będzie wyważenia ale czy rozklepane koło ją ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #319 Napisano 8 Grudnia 2016 o matko! zespawaj, a zanim si,ę rozleci, poszukaj nowej skrzyni biegów i przy nieco mniejszej ilości szczęścia , nowego wału korbowego No ale ludzie jeżdżą na stałych kołach i jakoś dają rade to jakbym go unieruchomił to by działało podobnie jak stałe koło zamachowe. Nie ma szansy takie coś działać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #320 Napisano 8 Grudnia 2016 (edytowane) nie na stałych , a na jednomasowych, tyle ,że w takim zestawie dedykowanym do danego konkretnego auta, owszem koło zamachowe jest tradycyjne, ale sprzęgło jak w starych wersjach ma tłumik drgań, a ja zaspawasz, to będziesz miał cep w obudowie sprzęgła, pomijając fakt braku wyważenia itd, ale chesz to spawaj nie o to chodzi, że jak chcesz to spawaj jak bede chciał to zaspawam. Chodzi o to, żeby podpytać lub wymienić się doświadczeniem gdzieś już słyszałem o jednomasie ale czy sprężynki były w tarczy? hmm tego nie doczytałem pomijam fakt wyważenia bo 4 niewielkie wtopienia raczej nie robiłyby różnicy tym bardziej że zużyta dwumasa też już bije srogo. Morał z tego taki, że moim zdaniem trzeba zostawić tak jak jest i czekać aż rozklepie się całkowicie i dopiero wtedy rwać skrzynie Edytowane 8 Grudnia 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach