Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Napęd z 1.9 tdi, więc raczej problemów brak.

 

Dzięki za odpowiedź. Czy to oznacza, że tam nie ma żadnego zabieraka ? Myślałem, że ten silnik nie różni się aż tak od wersji 140km CR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej w PD pada nic w CR ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis wymienilem u siebie slynny zabierak. Po 160tys w CR wygladal tak.bdc93e57d7636a9ab0031de34f507424.jpg

 

Wymienilem dla swietego spokoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli niezniszczalny nie jest, lekko się podjechał. Ja w swoim przy ~200kkm wymieniałem, ale przy okazji gniazdo też poprawiłem, bo było lekko nadszarpnięte...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekko tak. Tragedii nie bylo ale przy okazji wymiany oleju zrzucilem miske ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów.

Od niedawna jestem posiadaczem Passata z 2008 roku.

I tu moje pytanie :

Jaki napęd pompy oleju stosowany był w silniku 2.0 TDI , 170 KM, oznaczenie BMR ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MarcinK.

koła zębate - według etki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki napęd pompy oleju stosowany był w silniku 2.0 TDI , 170 KM, oznaczenie BMR ?

Zabierak i to w/g etki 77mm

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

MarcinK.

koła zębate - według etki.

Sprawdź spokojnie jeszcze raz i zwróć uwagę na pozycję 27 rysunek 115-30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

waski1

kolego wiem, że zabierak ale napędem raczej są koła zębate lub łańcuszek, w tym przypadku są to koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
waski1

kolego wiem, że zabierak ale napędem raczej są koła zębate lub łańcuszek, w tym przypadku są to koła.

 

Chyba źle się wyraziłem.

Chodziło mi o to jaka pompa była stosowana i czy należy się martwić ?

Naczytałem się dość sporo o wadliwym zabieraku i wyrabiającym się jego gnieździe w 2.0 tdi ale nie wiem czy w moim przypadku również występują jakieś wadliwe elementy ?

Jeśli tak to jakie ?

Dzisiaj byłem w serwisie i gość mi powiedział, że wadliwe pompy w tym silniku nie były montowane a jedynie w 170 KM z CR ?

Trochę wydało mi się to dziwne dlatego pytam o poradę tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Była akcja servisowa pompy oleju silnik bmr mi wymienili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Była akcja servisowa pompy oleju silnik bmr mi wymienili

 

Była akcja ale nie eliminuje wady pompy nawet po tej akcji imbus sie wyciera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Była akcja servisowa pompy oleju silnik bmr mi wymienili

 

Niestety mój Passacik załapał się tylko na akcję wymiany pompowtrysków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem w serwisie i gość mi powiedział, że wadliwe pompy w tym silniku nie były montowane a jedynie w 170 KM z CR ?

Trochę wydało mi się to dziwne dlatego pytam o poradę tutaj.

Odsyłam do postu #964

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w 2.0 TDI BMA 136KM miał ktoś problem z pompą oleju. Mam przejechane ponad 230 000 i nic złego się nie działo silnik pracuje ok jedynie pompo wtryski SIEMENSA ale załapałem się na akcje serwisową i wymienili wszystkie 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w 2.0 TDI BMA 136KM miał ktoś problem z pompą oleju. Mam przejechane ponad 230 000 i nic złego się nie działo silnik pracuje ok jedynie pompo wtryski SIEMENSA ale załapałem się na akcje serwisową i wymienili wszystkie 4.

 

Ja mam taki silnik i regenerowałem moduł pompy ponad rok temu przy przebiegu 208tyś. Zabierak był już bardzo wyrobiony. Można powiedzieć, że moduł został zregenerowany "za pięć 12sta" nie patrz na kod silnika bo te pompy są w grupie VAG takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w 2.0 TDI BMA 136KM miał ktoś problem z pompą oleju. Mam przejechane ponad 230 000 i nic złego się nie działo silnik pracuje ok jedynie pompo wtryski SIEMENSA ale załapałem się na akcje serwisową i wymienili wszystkie 4.

 

Przy takim przebiegu to bym się poważnie zainteresował tematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze tak czytam i czytam o tej pompie i sam sie zastanawiam czy przy kolejnej wymianie oleju ździerać miske i zagladać jak ten imbus wyglada czy nie (nawet nie wiem gdzie on jest a etki nie mam)... mój ma przejechane coś ok 350kkm i raczej nikt tam rak nie wkładał , oleju ani nie przybywa ani nie ubywa, żadnych problemów. nigdy nie robiłem takiego tematu, nawet nie wiem jaki imbus tam idzie, czy wszystkie pompy maja taki sam, patrzyłem na allegro to takie imbusy są po 20zeta wiec to zaden koszt, ale czy to tylko to sie wymienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurcze tak czytam i czytam o tej pompie i sam sie zastanawiam czy przy kolejnej wymianie oleju ździerać miske i zagladać jak ten imbus wyglada czy nie (nawet nie wiem gdzie on jest a etki nie mam)... mój ma przejechane coś ok 350kkm i raczej nikt tam rak nie wkładał , oleju ani nie przybywa ani nie ubywa, żadnych problemów. nigdy nie robiłem takiego tematu, nawet nie wiem jaki imbus tam idzie, czy wszystkie pompy maja taki sam, patrzyłem na allegro to takie imbusy są po 20zeta wiec to zaden koszt, ale czy to tylko to sie wymienia?

 

Miski nie musisz zdzierać. Wystarczy, że ją zdejmiesz;) a tak do rzeczy to że oleju Ci nie ubywa ani nie przybywa to do stanu zabieraka nic nie ma. Moim zdaniem warto się upewnić w jakim jest stanie zabierak i być pewnym co się ma. Nawet jeśli wymieniam sam zabierak to nic Ci to nie da bo gniazdo zabieraka będzie wyrobione i nowy zabierak jeszcze szybciej je zużyje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miski nie musisz zdzierać. Wystarczy, że ją zdejmiesz;) a tak do rzeczy to że oleju Ci nie ubywa ani nie przybywa to do stanu zabieraka nic nie ma. Moim zdaniem warto się upewnić w jakim jest stanie zabierak i być pewnym co się ma. Nawet jeśli wymieniam sam zabierak to nic Ci to nie da bo gniazdo zabieraka będzie wyrobione i nowy zabierak jeszcze szybciej je zużyje.

 

ŚWIĘTE SŁOWA !! żeby sama wymiana zbieraka pomagała trzeba by to robić od początku co 20-30 tys km wtedy "może" ale kto wie jak te gówno się zachowa po iluś tam setek ty km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności