xplo Zgłoś #961 Napisano 21 Lipca 2015 Napęd z 1.9 tdi, więc raczej problemów brak. Dzięki za odpowiedź. Czy to oznacza, że tam nie ma żadnego zabieraka ? Myślałem, że ten silnik nie różni się aż tak od wersji 140km CR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #962 Napisano 21 Lipca 2015 To raczej w PD pada nic w CR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #963 Napisano 24 Lipca 2015 Dzis wymienilem u siebie slynny zabierak. Po 160tys w CR wygladal tak. Wymienilem dla swietego spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #964 Napisano 24 Lipca 2015 Czyli niezniszczalny nie jest, lekko się podjechał. Ja w swoim przy ~200kkm wymieniałem, ale przy okazji gniazdo też poprawiłem, bo było lekko nadszarpnięte... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #965 Napisano 24 Lipca 2015 Lekko tak. Tragedii nie bylo ale przy okazji wymiany oleju zrzucilem miske Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinK. Zgłoś #966 Napisano 1 Sierpnia 2015 Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem Passata z 2008 roku. I tu moje pytanie : Jaki napęd pompy oleju stosowany był w silniku 2.0 TDI , 170 KM, oznaczenie BMR ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #967 Napisano 1 Sierpnia 2015 MarcinK. koła zębate - według etki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #968 Napisano 1 Sierpnia 2015 Jaki napęd pompy oleju stosowany był w silniku 2.0 TDI , 170 KM, oznaczenie BMR ? Zabierak i to w/g etki 77mm - - - - - aktualizacja - - - - - MarcinK. koła zębate - według etki. Sprawdź spokojnie jeszcze raz i zwróć uwagę na pozycję 27 rysunek 115-30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #969 Napisano 1 Sierpnia 2015 waski1 kolego wiem, że zabierak ale napędem raczej są koła zębate lub łańcuszek, w tym przypadku są to koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinK. Zgłoś #970 Napisano 1 Sierpnia 2015 waski1 kolego wiem, że zabierak ale napędem raczej są koła zębate lub łańcuszek, w tym przypadku są to koła. Chyba źle się wyraziłem. Chodziło mi o to jaka pompa była stosowana i czy należy się martwić ? Naczytałem się dość sporo o wadliwym zabieraku i wyrabiającym się jego gnieździe w 2.0 tdi ale nie wiem czy w moim przypadku również występują jakieś wadliwe elementy ? Jeśli tak to jakie ? Dzisiaj byłem w serwisie i gość mi powiedział, że wadliwe pompy w tym silniku nie były montowane a jedynie w 170 KM z CR ? Trochę wydało mi się to dziwne dlatego pytam o poradę tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #971 Napisano 1 Sierpnia 2015 Była akcja servisowa pompy oleju silnik bmr mi wymienili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #972 Napisano 1 Sierpnia 2015 Była akcja servisowa pompy oleju silnik bmr mi wymienili Była akcja ale nie eliminuje wady pompy nawet po tej akcji imbus sie wyciera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinK. Zgłoś #973 Napisano 1 Sierpnia 2015 Była akcja servisowa pompy oleju silnik bmr mi wymienili Niestety mój Passacik załapał się tylko na akcję wymiany pompowtrysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #974 Napisano 1 Sierpnia 2015 Dzisiaj byłem w serwisie i gość mi powiedział, że wadliwe pompy w tym silniku nie były montowane a jedynie w 170 KM z CR ? Trochę wydało mi się to dziwne dlatego pytam o poradę tutaj. Odsyłam do postu #964 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donfelicjano Zgłoś #975 Napisano 2 Sierpnia 2015 Czy w 2.0 TDI BMA 136KM miał ktoś problem z pompą oleju. Mam przejechane ponad 230 000 i nic złego się nie działo silnik pracuje ok jedynie pompo wtryski SIEMENSA ale załapałem się na akcje serwisową i wymienili wszystkie 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #976 Napisano 2 Sierpnia 2015 Czy w 2.0 TDI BMA 136KM miał ktoś problem z pompą oleju. Mam przejechane ponad 230 000 i nic złego się nie działo silnik pracuje ok jedynie pompo wtryski SIEMENSA ale załapałem się na akcje serwisową i wymienili wszystkie 4. Ja mam taki silnik i regenerowałem moduł pompy ponad rok temu przy przebiegu 208tyś. Zabierak był już bardzo wyrobiony. Można powiedzieć, że moduł został zregenerowany "za pięć 12sta" nie patrz na kod silnika bo te pompy są w grupie VAG takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #977 Napisano 2 Sierpnia 2015 Czy w 2.0 TDI BMA 136KM miał ktoś problem z pompą oleju. Mam przejechane ponad 230 000 i nic złego się nie działo silnik pracuje ok jedynie pompo wtryski SIEMENSA ale załapałem się na akcje serwisową i wymienili wszystkie 4. Przy takim przebiegu to bym się poważnie zainteresował tematem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #978 Napisano 2 Sierpnia 2015 kurcze tak czytam i czytam o tej pompie i sam sie zastanawiam czy przy kolejnej wymianie oleju ździerać miske i zagladać jak ten imbus wyglada czy nie (nawet nie wiem gdzie on jest a etki nie mam)... mój ma przejechane coś ok 350kkm i raczej nikt tam rak nie wkładał , oleju ani nie przybywa ani nie ubywa, żadnych problemów. nigdy nie robiłem takiego tematu, nawet nie wiem jaki imbus tam idzie, czy wszystkie pompy maja taki sam, patrzyłem na allegro to takie imbusy są po 20zeta wiec to zaden koszt, ale czy to tylko to sie wymienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #979 Napisano 2 Sierpnia 2015 kurcze tak czytam i czytam o tej pompie i sam sie zastanawiam czy przy kolejnej wymianie oleju ździerać miske i zagladać jak ten imbus wyglada czy nie (nawet nie wiem gdzie on jest a etki nie mam)... mój ma przejechane coś ok 350kkm i raczej nikt tam rak nie wkładał , oleju ani nie przybywa ani nie ubywa, żadnych problemów. nigdy nie robiłem takiego tematu, nawet nie wiem jaki imbus tam idzie, czy wszystkie pompy maja taki sam, patrzyłem na allegro to takie imbusy są po 20zeta wiec to zaden koszt, ale czy to tylko to sie wymienia? Miski nie musisz zdzierać. Wystarczy, że ją zdejmiesz;) a tak do rzeczy to że oleju Ci nie ubywa ani nie przybywa to do stanu zabieraka nic nie ma. Moim zdaniem warto się upewnić w jakim jest stanie zabierak i być pewnym co się ma. Nawet jeśli wymieniam sam zabierak to nic Ci to nie da bo gniazdo zabieraka będzie wyrobione i nowy zabierak jeszcze szybciej je zużyje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #980 Napisano 2 Sierpnia 2015 Miski nie musisz zdzierać. Wystarczy, że ją zdejmiesz;) a tak do rzeczy to że oleju Ci nie ubywa ani nie przybywa to do stanu zabieraka nic nie ma. Moim zdaniem warto się upewnić w jakim jest stanie zabierak i być pewnym co się ma. Nawet jeśli wymieniam sam zabierak to nic Ci to nie da bo gniazdo zabieraka będzie wyrobione i nowy zabierak jeszcze szybciej je zużyje. ŚWIĘTE SŁOWA !! żeby sama wymiana zbieraka pomagała trzeba by to robić od początku co 20-30 tys km wtedy "może" ale kto wie jak te gówno się zachowa po iluś tam setek ty km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach