cocosek Zgłoś #1001 Napisano 22 Sierpnia 2015 Przezorny zawsze ubezpieczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #1002 Napisano 25 Sierpnia 2015 W ub. sobotę podczas powrotu z wakacji i mnie spotkało to "szczęście", po 140kkm. Czerwony gong, szybki zjazd z A1, wyłączenie silnika i laweta. Po wstępnych oględzinach w warsztacie wygląda na to, że miałem szczęście - silnik i turbina wyglądają na całe - to się jednak finalnie okaże pewnie dopiero po złożeniu i uruchomieniu... Pompa jedzie "na regenerację" do Trójmiasta, więc zakładam że do "tomek50917414". Po lekturze tego wątku mogę mieć nadzieję, że ryzyko kolejnej awarii tego typu zminimalizuję pewnie do zera. Jeżeli nie, wyprowadźcie mnie z błędu... Ale mam pytanie - dwa dni przed awarią zaświeciła mi się żółta migająca kontrolka świec żarowych. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika zniknęła, więc temat zbagatelizowałem (wcześniej w Seacie ta kontrolka oznaczała... brak świateł stopu, ale tym razem były). I tak się zastanawiam, czy nie była to przypadkiem zapowiedź awarii pompy? Hehe u mnie tak samo było. Też wracałem z wakacji i gong, laweta, auto zastępcze Na szczęście u mnie też turbina nie oberwała (zatrzymałem od razu auto po gongu). Kupiłem nowy mechanizm (wałek + zabierak) w firmie z Imielina. Jak zapewniają jest to już poprawiona wersja pod większy zabierak. Odesłałem stary i cała akcja razem z wymianą około 1000zł. Mam nadzieję, że więcej tego nie będzie bo cała sytuacja na S3 do najprzyjemniejszych nie należała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieksz Zgłoś #1003 Napisano 25 Sierpnia 2015 Hehe u mnie tak samo było. Też wracałem z wakacji i gong, laweta, auto zastępcze Na szczęście u mnie też turbina nie oberwała (zatrzymałem od razu auto po gongu). Kupiłem nowy mechanizm (wałek + zabierak) w firmie z Imielina. Jak zapewniają jest to już poprawiona wersja pod większy zabierak. Odesłałem stary i cała akcja razem z wymianą około 1000zł. Mam nadzieję, że więcej tego nie będzie bo cała sytuacja na S3 do najprzyjemniejszych nie należała No u mnie wczoraj okazało się, że jednak turbina na śmieci... Mam nadzieję, że to koniec złych wiadomości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1004 Napisano 6 Września 2015 Witam. Posiadam autko z 2005 roku model BMP na lancuszku. Chcialem zmienic przy wymianie oleju zabierak tzw olowek . Czy koniecznna jest ingerencja przy rozrzadzie zeby do tego sie dostac ,czy jest latwy dostep??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1005 Napisano 6 Września 2015 Tylko miske olejowa sciagasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1006 Napisano 6 Września 2015 Czy koniecznna jest ingerencja przy rozrzadzie zeby do tego sie dostac ,czy jest latwy dostep??? Będziesz musiał ściągnąć łańcuszek z mniejszej zębatki i dopiero ją odkręcić, zdjąć. Polecam też zaznaczenie ustawienia kół zębatych przed zdjęciem łańcuszka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1007 Napisano 8 Września 2015 Ok...Dzieki...Czyli raczej zadnego problemu nie napotkam?? Bede to robil sam wiec.... - - - - - aktualizacja - - - - - Będziesz musiał ściągnąć łańcuszek z mniejszej zębatki i dopiero ją odkręcić, zdjąć. Polecam też zaznaczenie ustawienia kół zębatych przed zdjęciem łańcuszka. Chodzi Ci o ten lancuszek co napedza cale gniazdo i na tym gniezdzie jest ta cala zebataka tak?? I wlasnie z niej musze sciagnac ten lancuszek??? Sorry ale jeszcze tego nie robilem i staram sie dostac jak najwiecej informacji.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Japass57 Zgłoś #1008 Napisano 8 Września 2015 Ok...Dzieki...Czyli raczej zadnego problemu nie napotkam?? Bede to robil sam wiec.... - - - - - aktualizacja - - - - - Chodzi Ci o ten lancuszek co napedza cale gniazdo i na tym gniezdzie jest ta cala zebataka tak?? I wlasnie z niej musze sciagnac ten lancuszek??? Sorry ale jeszcze tego nie robilem i staram sie dostac jak najwiecej informacji.. Ja mam ten sam rocznik 2005 i ten sam typ silnika BMP po zdjęciu miski okazało się że napęd pompy oleju jest na zębatki - a wszędzie po numerze WIN podawali że na łańcuch. Wymieniłem na pompę od silnika 1.9 osiem miesiecy temu i wszystkie problemy poszły w niepamięć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba976 Zgłoś #1009 Napisano 9 Września 2015 Mam silnik BMR z 2007 i zamówiłem zabierak 100mm, dopiero teraz doczytałem ze zapewnię mam u siebie 77mm. Czy wystarczy przyciąć, czy muszę wymienić w sklepie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #1010 Napisano 9 Września 2015 Miałeś akcje serwisową na ten silnik BMR ja mam też 2007 rok i mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba976 Zgłoś #1011 Napisano 9 Września 2015 Miałeś akcje serwisową na ten silnik BMR ja mam też 2007 rok i mialem Był w 2013r na jakieś akcji ale sprzedający mówił ze to pompowtryski były wymieniane a jeśli jest po akcji to jaki może mieć zabierak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #1012 Napisano 9 Września 2015 Chyba ten 77mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #1013 Napisano 9 Września 2015 Chyba ten 77mm NA PEWNO! Do 10.2009r. 77mm. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba976 Zgłoś #1014 Napisano 9 Września 2015 NA PEWNO! Do 10.2009r. 77mm. Pozdr. a wałek 77 i 100 poza długością różni się czymś, czy po skróceniu do 77 mm będzie nadawał się bez problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1015 Napisano 9 Września 2015 Nie kombinuj kup 77 to 20 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba976 Zgłoś #1016 Napisano 9 Września 2015 ale po co kupować jak jeśli jest taki sam tylko dłuższy inna kwestia jeśli ma inna grubość to tego się nie przeskoczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1017 Napisano 9 Września 2015 No to docinaj i montuj. I nie miej pretensji na przyszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #1018 Napisano 9 Września 2015 Patrząc na długość jako cechę można z góry zakładać że jest z innego materiału, innej wytrzymałości na danej długości itp Powodzenia 17 zł w kieszeni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1019 Napisano 22 Września 2015 No to co musze po kolei zrobic zeby dostac sie do tego zabieraka w moim silniku BMP pompa na lancuszku?? Tam jest lancuszek i napinacz i tego lancuszka i napinacza nie moge sciagnac? Jak to wyglada po kolei? Bede to robil sam i nie chce czegos uwalic.. Wytlumaczy mi ktos po kolei jak ten proces wyglada z tym lancuszkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sia&Cin_SRZ Zgłoś #1020 Napisano 23 Września 2015 No to co musze po kolei zrobic zeby dostac sie do tego zabieraka w moim silniku BMP pompa na lancuszku?? Tam jest lancuszek i napinacz i tego lancuszka i napinacza nie moge sciagnac? Jak to wyglada po kolei? Bede to robil sam i nie chce czegos uwalic.. Wytlumaczy mi ktos po kolei jak ten proces wyglada z tym lancuszkiem? Kolego, jak zdejmiesz wszystko może się okazać że ołówek będzie ok, ale zwróć też uwagę na sam napinacz, lubi się ścierać, pękać itp. U mnie ołówek był w super stanie, ale stan napinacza masakra, miałem kupę szczęścia że tam do miski spojrzałem. Ogólnie sama wymiana ołówka na nowy to nie opcja że możesz spać spokojnie. Tam może rozwalić się prawie wszystko: napinacz, łańcuszek, koła zębate, wybierak ( ołówek) wałki. Ja osobiście zmieniłem całą pompę na taką z silnika 1,9 TDI i spokój z tym mam. W wbrew wielu opisom negatywnym na ten temat, nie zauważyłem nic strasznego, a nawet praca silnika bardziej mi się podoba. Jak chcesz nagram ci pracę silnika po wymianie bo przed mam i sam zobaczysz. Firmy zajmujące się regeneracją tych pomp odradzają zmianę, ale wiadomo dlaczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach